Обява

Свий
Няма добавени обяви.

щракане при завой (4х4)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: щракане при завой (4х4)

    Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
    При движение направо не се обаждат- само в голям ъгъл на завиване и то като има усилие в/у тях - при 4х4.
    Е то така се започва.

    До колегата - като се разстъргват, закаляват ли се, или просто се пристъргват така че да падне само малка част от закалката. Щото незакалени май пак няма да изкарат дълго.

    За "тройното" - явно знаеш за какво иде реч, кажи тогава, след като толкоз лесно заминават от замърсяване, какви са им предимствата. Трябва да има нещо, та да пльоснат баш такива. Интересно ми е.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: щракане при завой (4х4)

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Е то така се започва.

      До колегата - като се разстъргват, закаляват ли се, или просто се пристъргват така че да падне само малка част от закалката. Щото незакалени май пак няма да изкарат дълго.

      За "тройното" - явно знаеш за какво иде реч, кажи тогава, след като толкоз лесно заминават от замърсяване, какви са им предимствата. Трябва да има нещо, та да пльоснат баш такива. Интересно ми е.
      Два от детайлите са с обемна закалка,а "чашата" е с ТВЧ дълбочина 3мм.
      Конструкцията "плуващ трипод" се използва наред с още двете други съчмени. Най новите повеи са два CVJ а валът е - два жлицови със съчми,той поема надлъжната промяна на полуоската,подход използван още в Ситроен 2 CV мисля,но без съчмите.

      Коментар


      • #18
        До: щракане при завой (4х4)

        Конструкцията "плуващ трипод" се използва наред с още двете други съчмени. Най новите повеи са два CVJ а валът е - два жлицови със съчми,той поема надлъжната промяна на полуоската,подход използван още в Ситроен 2 CV мисля,но без съчмите.[/QUOTE]

        A този трипод вярно ли че не използва същата смазка като тази от другия край със сачмите?

        Знам само че смазките за каретата са специални ,но защо имам нещо внушено че имаше разлика спрямо видовете конструкции

        Коментар


        • #19
          До: щракане при завой (4х4)

          Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
          Конструкцията "плуващ трипод" се използва наред с още двете други съчмени. Най новите повеи са два CVJ а валът е - два жлицови със съчми,той поема надлъжната промяна на полуоската,подход използван още в Ситроен 2 CV мисля,но без съчмите.
          A този трипод вярно ли че не използва същата смазка като тази от другия край със сачмите?

          Знам само че смазките за каретата са специални ,но защо имам нещо внушено че имаше разлика спрямо видовете конструкции[/QUOTE]

          Литиева грес,3 процентна добавка от молибденов бисулфат. За плуващият трипод просто е добре да е по рядка,за да влиза между иглите,и молибденовият бисулфат може да се икономиса,той е сух лубрикант като графитната пудра,но по добър, находище на тази суровина има единствено в САЩ. Тоест за вътрешно каре тип "плуващ трипод" слагай молибденова грес за външно каре,но я разбъркай с една четвърт диференциално масло /всъщност гресите се правят от сапуни и масло/

          Коментар


          • #20
            До: щракане при завой (4х4)

            Конкретно за тераното в сервизното ръководство пише че и на двете (въобще цялата грес по возилото) е ширпотребска литиева грес.

            ...с което никак не се опитвам да отричам казаното от колегата, още повече че говори съвсем аргументирано и логично. Така че ако го слушаш, най-много на каретата да им е по-добре, но няма да им е по-зле със сигурност.

            Понеже ми предстои подобна мазаница, само че на лагери предна главина, най-вероатно, се чудя откъде да купя читава литиева грес.

            Някакви идеи?
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: щракане при завой (4х4)

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Конкретно за тераното в сервизното ръководство пише че и на двете (въобще цялата грес по возилото) е ширпотребска литиева грес.

              ...с което никак не се опитвам да отричам казаното от колегата, още повече че говори съвсем аргументирано и логично. Така че ако го слушаш, най-много на каретата да им е по-добре, но няма да им е по-зле със сигурност.

              Понеже ми предстои подобна мазаница, само че на лагери предна главина, най-вероатно, се чудя откъде да купя читава литиева грес.

              Някакви идеи?

              Много хора я наричат "графитна грес" а това е заблуда.Графита,на микро ниво ,на ниво където се "случва" масленият клин преобразува стоманата в чугун,защото това е въглерод всъщност.Това ми го е казвал човек работещ в швейцарска лаборатория в сферата на смазочните вещества,няма как да не му вярвам.Отделно графита се слага в по евтината калциева грес.Има и синтетична грес.Значи всичко опира до контактна площ и устойчивост на масленият клин,тоест ако има спор той вече ще го вадят някъде нагоре на научно ниво,ние,тоест аз и ти сме потребители.Слагай молибденова грес, българската на Стеалит и Верила е с променливо качество а и икономисват от молибденовият бисулфат.Каретата обаче следва да бъдат почистени от старата грес съдържаща песъчинки и влага и подсушени.

              Коментар


              • #22
                До: щракане при завой (4х4)

                Аз си купих за "доливане" ето тази:
                http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...id/e_3520.html
                струва към 20лв.

                Пише че става за CV Joints и съм добавил по малко от нея, както и гресирах каретата на карданите.

                Значи правилно съм разбрал че на трипода общо взето е различна смазката - има и масло.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X