Здравейте,
от вече два месеца обикалям по горите с моето терано и забелязах че при включено двойно при навит волан (не докрай но почти) почва да се чува едно периодично чаткане/щракане.
Получава се при сравнително суха настилка(на мокро не се чува).
С постоянно зацепени хъбове съм, а и от скоро с ръчни АVM.
На сухо и равно не карам на 4х4.
Масла имам навсякъде , и все си мисля че може да е от каретата.
Като го взех беше със скъсани маншони(ама съвсем) и ги подмениха с нови с грес вътре.
Дали може нещо да не са направили като хората- стоп зегерките на полуоските от към главините си стоят?
Някакви предположения към какво да се насоча?
Нисан Терано 2.7 -2001г.
от вече два месеца обикалям по горите с моето терано и забелязах че при включено двойно при навит волан (не докрай но почти) почва да се чува едно периодично чаткане/щракане.
Получава се при сравнително суха настилка(на мокро не се чува).
С постоянно зацепени хъбове съм, а и от скоро с ръчни АVM.
На сухо и равно не карам на 4х4.
Масла имам навсякъде , и все си мисля че може да е от каретата.
Като го взех беше със скъсани маншони(ама съвсем) и ги подмениха с нови с грес вътре.
Дали може нещо да не са направили като хората- стоп зегерките на полуоските от към главините си стоят?
Някакви предположения към какво да се насоча?

Нисан Терано 2.7 -2001г.
Коментар