Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко Патролски проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Малко Патролски проблеми

    На моя Patrol са на AUTO,в ръководството пишеше че така трябва да са так май,ако не се лъжа.

    Коментар


    • #17
      До: Малко Патролски проблеми

      Първоначално публикуван от drllxr Преглед на мнение
      А на LOCK ли трябва да са?А относно лоста ми ля че ще превключи на 4х4.
      Наистина не е зле да си прочетете наръчниците. Срамота е да не знаете най-елементарни неща, свързани с експлоатацията на колите!

      Тези "врътки" с надписи Auto и Lock са комбинирани хъбове, които имат 2 режима на включване на предния мост. Както правилно си написал по-горе, нормално трябва да стоят в положение "Auto". Само че това няма да помогне, ако на сух асфалт се включи предното. Защото в този режим хъбовете ще зацепят автоматично и, като тръгна да завива, пак ще пита защо колата му като че ли спира.

      Положението "Lock" е за ръчно заключване на хъбовете и е силно препоръчително да се използва при каране офроуд, ако искате хъбовете да живеят по-дълго ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Малко Патролски проблеми

        И аз това исках да кажа,но просто не успях да се изразя правилно.А колегата бих го посъветвал да не кара на сухо в режим 4х4 и да прави остри маневри,че не само хъбовете ще са му проблема.

        Коментар


        • #19
          До: Малко Патролски проблеми

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Това е вярно, ама според тебе какво ще стане, ако в това положение на хъбовете, врътките де , включи на 4Н от лоста на раздатката?

          А до сервиза той така или иначе ще стигне, ако продължава на сух асфалт да кара на 4х4 и да врътка остри завои ...
          Благодаря на всички които писаха по моя въпрос. Извинявам се за своето невежество и обещафам да се светна по темата за в бъдеще.
          Относно хъбовете / а и въобще/ мисля че ако трябва да се избира между LOCK и АUTO то логичният избор за всеки лаик би следвало да е
          само един.
          Странно е колко труд и усилия е вложил някой за да можем аз и другите като мен да се ползваме от АUTO-то. А сега ние пък трябва да си дадем зор да се научим как да не го ползваме!
          Както и да е не е проблем да изглеждаш нелепо когато не те виждат,
          затова ще задам още няколко въпроса.
          1. Какво ще стане ако включа на 4Н от лоста на раздатката ако хъбовите, врътките де, са във въпросното положение?
          2. Каква е разликата с Паджеро с раздатка "Супер селект"

          Коментар


          • #20
            До: Малко Патролски проблеми

            Първоначално публикуван от pulsar007 Преглед на мнение
            1. Какво ще стане ако включа на 4Н от лоста на раздатката ако хъбовите, врътките де, са във въпросното положение?

            Чавдар го каза много точно, ама май няма кой да чете....

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Тези "врътки" с надписи Auto и Lock са комбинирани хъбове, които имат 2 режима на включване на предния мост. Както правилно си написал по-горе, нормално трябва да стоят в положение "Auto". Само че това няма да помогне, ако на сух асфалт се включи предното. Защото в този режим хъбовете ще зацепят автоматично и, като тръгна да завива, пак ще пита защо колата му като че ли спира.
            Първоначално публикуван от pulsar007 Преглед на мнение
            2. Каква е разликата с Паджеро с раздатка "Супер селект"
            Не може да се кара 4х4 на сухи настилки.
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #21
              До: Малко Патролски проблеми

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Чавдар го каза много точно, ама май няма кой да чете....





              Не може да се кара 4х4 на сухи настилки.
              Какви са предимствата и недостатаците при двете джипни при 4x4?

              Коментар


              • #22
                До: Малко Патролски проблеми

                Първоначално публикуван от pulsar007 Преглед на мнение
                ... Странно е колко труд и усилия е вложил някой за да можем аз и другите като мен да се ползваме от АUTO-то. А сега ние пък трябва да си дадем зор да се научим как да не го ползваме! ...
                Твоя си работа дали ще си даваш труд да се научиш кога е добре да не го ползваш. При подходящо стечение на обстоятелствата ще го научиш по трудния начин и ще го усетиш по джоба си (преди 2 години за 1 брой хъб на старо ми искаха 350 левчета) ...


                Първоначално публикуван от pulsar007 Преглед на мнение
                1. Какво ще стане ако включа на 4Н от лоста на раздатката ако хъбовите, врътките де, са във въпросното положение?
                2. Каква е разликата с Паджеро с раздатка "Супер селект"
                Независимо в какво положение са хъбовете, с включването на лоста на раздатката ще включиш предното предаване. В твой интерес е да НЕ го правиш на суха твърда настилка. Ама колата си е твоя, та си свободен да си я трошиш както намериш за добре ...

                Разликата с Паджеро със "Супер селект" е в това, че Паджерото има междуосев диференциал, за разлика от Патрула, който си е чист парт тайм.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  До: Малко Патролски проблеми

                  Първоначално публикуван от pulsar007 Преглед на мнение
                  здравейте,
                  от скоро карам Патрол Y61, 3.0, дълга база,2004г . притесняваме , че при включване на режим 4x4 , при завиване предните колела започват да се суркат в асфалта,сякаш е включен блокаж. Напр. ако се движа бавно на свободна и се опитам да завия,колата спира сама-от напрежението,което се получава в предните колела. Имам предвид завой 45 градуса и повече. Ако завивам от място , усещането е че, все едно карам зил 157, с прикачена гаубица.
                  Карал съм Pajero и при него няма разлика дали караш на задно или 4x4. Моля, някой да ми каже дали това е нормално.
                  Радвай се че джипа ти има по-добро сцепление от паджерото, още повече щом го сравняваш със зил, но го карай на 4х4 само на мокър пресечен терен (кал, сняг, много дъжд, лед и т.н.)(, иначе няма нужда, и е по-тромав, и тормозиш 4х4-то).
                  stay up and keep shining!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Малко Патролски проблеми

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Твоя си работа дали ще си даваш труд да се научиш кога е добре да не го ползваш. При подходящо стечение на обстоятелствата ще го научиш по трудния начин и ще го усетиш по джоба си (преди 2 години за 1 брой хъб на старо ми искаха 350 левчета) ...
                    ..

                    Това за АUTO-то си беше чиста проба самойрония. А дали искам ...
                    Мога само да кажа че за 36г. влизането ми тук е пьрвият ми самостоятелен опит за комуникация в мрежата вьобще. Не че е похвално но сьм от онези хора дето разбират до толкова че да си изтеглят филм от замундата. Естественно в този момент врьзката се разпада. Ако извадя кьсмет след три до пет дни филмьт е свален но фаильт е скапан. Ако кажа на секретарката да ми разпечата някакьв важен документ компа винаги се скапва. Жена ми чака да изляза от кьщи ако ще прави нещо за мен на компа. И това не е шега !!!
                    Тук обаче се справям сьвсем сам, е с малко помощ в началото.
                    Независимо в какво положение са хъбовете, с включването на лоста на раздатката ще включиш предното предаване. В твой интерес е да НЕ го правиш на суха твърда настилка. Ама колата си е твоя, та си свободен да си я трошиш както намериш за добре ...
                    Не сьм прекалявал като нещо ново просто трябваше да опитам. Сега знам за което най-сьрдечно благодаря...
                    Разликата с Паджеро със "Супер селект" е в това, че Паджерото има междуосев диференциал, за разлика от Патрула, който си е чист парт тайм.
                    Последно редактирано от CarTest™; 18-12-09, 09:11. Причина: Незнание ....

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X