Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко Патролски проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малко Патролски проблеми

    Здравейте на всички.От скоро съм във форума и ето дойде и моето време да задам 1-2 въпросчета.Значи миналата година с баща ми купихме Patrol GR y61 2001г с 3.0Di двигател.Наистина страхотна машина вече почти цяла година си го карам и съм много доволен особено в снеговете през зимата.Патрола има 1-2 малки проблемчета.1во-таблото му прекъсва.Под прекъсва имам предвид че при шофиране просто умира и по някое време си тръгва само.Предполагам че не може да се оправи,за това си търся на старо,но до сега без успех.2-рия проблем е че на таблото ми свети лампа в жълт цвят "Stabi off" за която има копче но не се влияе от него.До колкото знам има общо с 2 стоманени въжета за задното окачване,но само толкова.И третия проблем е че колата ми пуши малко повече май отколкото трябва.Дима е черен,и се появява при ускорение.На място не пуши.Ако може да ми дадете съвет как да реша проблемите ще съм много благодарен.

    И още едно въпросче.Когато карам по дълго с по-висока скорост и жълтата лампа с двигателчето светва.Възможно ли е това да е свързано с възможен проблем с недостатъчно масло в картера или ако беше това щеше да свети лампата за маслото?
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 13-12-09, 19:53. Причина: Сливане на 2 последователни публикации

  • #2
    До: Малко Патролски проблеми

    аз също имам патрол 2001 3.0 дид и съм със същия проблем жълто двигателче ми святка на таблото. но ми святка веднаж седмично при палене святка и свети, гася паля и огасва. Също ми святка ако изцеждам скоростите до край. Свети но си въврви без разлика. А за пушенето може да е от нафтата. Моя не пуши изобщо. А ти с какво масло караш аз съм с 10 W 40 ?

    Коментар


    • #3
      До: Малко Патролски проблеми

      Първоначално публикуван от drllxr Преглед на мнение
      Здравейте на всички.От скоро съм във форума и ето дойде и моето време да задам 1-2 въпросчета.Значи миналата година с баща ми купихме Patrol GR y61 2001г с 3.0Di двигател.Наистина страхотна машина вече почти цяла година си го карам и съм много доволен особено в снеговете през зимата.Патрола има 1-2 малки проблемчета.1во-таблото му прекъсва.Под прекъсва имам предвид че при шофиране просто умира и по някое време си тръгва само.Предполагам че не може да се оправи,за това си търся на старо,но до сега без успех.2-рия проблем е че на таблото ми свети лампа в жълт цвят "Stabi off" за която има копче но не се влияе от него.До колкото знам има общо с 2 стоманени въжета за задното окачване,но само толкова.И третия проблем е че колата ми пуши малко повече май отколкото трябва.Дима е черен,и се появява при ускорение.На място не пуши.Ако може да ми дадете съвет как да реша проблемите ще съм много благодарен.
      в тази тема съм качил едно файлче точно за стабилизиращата щанга свали си го и го рзгледай. Има и ел. схемата. Надявам се да ти помогне. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=29808

      Коментар


      • #4
        До: Малко Патролски проблеми

        Първоначално публикуван от bulletcho Преглед на мнение
        аз също имам патрол 2001 3.0 дид и съм със същия проблем жълто двигателче ми святка на таблото. но ми святка веднаж седмично при палене святка и свети, гася паля и огасва. Също ми святка ако изцеждам скоростите до край. Свети но си въврви без разлика. А за пушенето може да е от нафтата. Моя не пуши изобщо. А ти с какво масло караш аз съм с 10 W 40 ?
        С такова съм да,но мисля че имам проблем с турбото или с някоя от тръбите към турбото,защото мощност си има смятам но доста пуши и ако имам време ще ида да ми проверят налягането и компресията.Колега ти с какви гуми караш?

        Коментар


        • #5
          До: Малко Патролски проблеми

          Жълтата лампа с двигателчето светва при наличие на вода в нафтата(така казват в Нисан), за таблото търси жичкаджия да презапои всички спойки в него , третият проблем е често срещан - не ти работи откачването на стабилизиращата щанга и затова като натискаш бутона "Stabi off" нищо не се случва , пушенето може да е от много неща - нафта , помпа , дюза , наличие на чип и т.н. , но щом колата си върви не се занимавай с щуротии;

          Коментар


          • #6
            До: Малко Патролски проблеми

            Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнение
            Жълтата лампа с двигателчето светва при наличие на вода в нафтата(така казват в Нисан)
            За наличие на вода в нафтата светва жълта лампичка, но не е тази с двигателчето, ами една, която прилича на горивен филтър с капчица от долу.
            Прикачени файлове
            LZ1HRD

            Коментар


            • #7
              До: Малко Патролски проблеми

              Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнение
              Жълтата лампа с двигателчето светва при наличие на вода в нафтата(така казват в Нисан), за таблото търси жичкаджия да презапои всички спойки в него , третият проблем е често срещан - не ти работи откачването на стабилизиращата щанга и затова като натискаш бутона "Stabi off" нищо не се случва , пушенето може да е от много неща - нафта , помпа , дюза , наличие на чип и т.н. , но щом колата си върви не се занимавай с щуротии;
              бе тя варви ма не знам не би ли трябвало повече,а таблото жичкаджия го гледа и каза че нищо не можел да направи,освен това не ми работят някои лампички пък крушките май са наред

              Коментар


              • #8
                До: Малко Патролски проблеми

                А горивния филтър кога го сменя за последно?

                Коментар


                • #9
                  До: Малко Патролски проблеми

                  Когато вкарахме колата,преди около година,като са това време съм минал около 6000 километра.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Малко Патролски проблеми

                    здравейте,
                    от скоро карам Патрол Y61, 3.0, дълга база,2004г . притесняваме , че при включване на режим 4x4 , при завиване предните колела започват да се суркат в асфалта,сякаш е включен блокаж. Напр. ако се движа бавно на свободна и се опитам да завия,колата спира сама-от напрежението,което се получава в предните колела. Имам предвид завой 45 градуса и повече. Ако завивам от място , усещането е че, все едно карам зил 157, с прикачена гаубица.
                    Карал съм Pajero и при него няма разлика дали караш на задно или 4x4. Моля, някой да ми каже дали това е нормално.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Патролски въпроси?

                      Първоначално публикуван от pulsar007
                      здравейте,
                      от скоро карам Патрол Y61, 3.0, дълга база,2004г . притесняваме , че при включване на режим 4x4 , при завиване предните колела започват да се суркат в асфалта,сякаш е включен блокаж. Напр. ако се движа бавно на свободна и се опитам да завия,колата спира сама-от напрежението,което се получава в предните колела. Имам предвид завой 45 градуса и повече. Ако завивам от място , усещането е че, все едно карам зил 157, с прикачена гаубица.
                      Карал съм Pajero и при него няма разлика дали караш на задно или 4x4. Моля, някой да ми каже дали това е нормално.

                      Не е нормално да караш кола с парттайм с включено 4х4 на твърда настилка (асфалт), че и да въртиш остри завои. Поразгледай форума и ще видиш, че същият въпрос е задаван не от един и двама собственици без опит с парттайм 4х4.
                      Паджеро с раздатка "Супер селект" е друга бира.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Малко Патролски проблеми

                        Колега при мен също няма разлика.Провери да видиш,дали предния диф не е заклчен.По средата на предните колела,тоест където е предния мост,има една врътка,на която пише LOCK или AUTO и има стрелкички.Първо при каране на пътя стрелкичките трябва да са на AUTO и на двете колела да са на еднакво положение.Не трябва например на едното колело на е на AUTO а на другото да е на LOCK.Провери това нещо,ако всичко е наред,те съветвам да идеш на сервиз.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Малко Патролски проблеми

                          Първоначално публикуван от drllxr Преглед на мнение
                          ... Първо при каране на пътя стрелкичките трябва да са на AUTO ...
                          Това е вярно, ама според тебе какво ще стане, ако в това положение на хъбовете, врътките де , включи на 4Н от лоста на раздатката?

                          А до сервиза той така или иначе ще стигне, ако продължава на сух асфалт да кара на 4х4 и да врътка остри завои ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Малко Патролски проблеми

                            А на LOCK ли трябва да са?А относно лоста ми ля че ще превключи на 4х4.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Малко Патролски проблеми

                              Малии, срамота! Язък за яките машини дето карате.
                              Айде форума не ви се чете, поне прочетете ръководството за експлоатация на парт-тайма.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X