Здравейте колеги,
от доста време се каня да ви потърся за съвет, е най-накрая се реших и ще споделя проблема ми.
Всичко започна със скъсана верига на споменатия мотор (как и защо, няма да навлизам в подробности), последствията общо взето са ясни. Та, реших.... мотора ще се прави. Започнахме да ремонтираме мотора, това трябва да се смени, онова да се смени, абе така и така сменяме това - да сменим и другото, сега е момента и в общи линии се получи не ремонт е реставрация на двигателя. След много усилия и финансови средства наистина успяхме и реставрирахме двигателя. Използвам тази дума, защото от стария двигател остана блока и главата, всичко друго е чисто нов, като се започне от колянов вал, та до ГНП. Поставихме двигателя в пикапа, свързахме всичко, въртя ключа и БАМ, най-дълго чакания звук .... всичко работи перфектно, усмивки, майтапи, двигателя работи, мърка като коте, бирички до него, за добре свършената работа и дълбоки въздишки за положените усилия. Естествено, само работата на двигателя не е достатъчна, дойде ред за тестдрайв. За учудване на всички, реставрирания мотор не оправда очакванията... Няма никаква промяна във вървенето. Както си вървя пикапа преди реставрацията, така си върви и след. Преди 2000 оборота е пълен мъртвец, липса на мощност, ама яко . След 2000 оборота се усеща някаква тяга, но това е благодарение на турбото, защото общо взето тогава се развърта. Но не е нормално за мотор 133 коня, да е умрял на куче. Моля за съвети или помощ от някой, който се е сблъсквал с подобен проблем.
Благодаря предварително.
от доста време се каня да ви потърся за съвет, е най-накрая се реших и ще споделя проблема ми.
Всичко започна със скъсана верига на споменатия мотор (как и защо, няма да навлизам в подробности), последствията общо взето са ясни. Та, реших.... мотора ще се прави. Започнахме да ремонтираме мотора, това трябва да се смени, онова да се смени, абе така и така сменяме това - да сменим и другото, сега е момента и в общи линии се получи не ремонт е реставрация на двигателя. След много усилия и финансови средства наистина успяхме и реставрирахме двигателя. Използвам тази дума, защото от стария двигател остана блока и главата, всичко друго е чисто нов, като се започне от колянов вал, та до ГНП. Поставихме двигателя в пикапа, свързахме всичко, въртя ключа и БАМ, най-дълго чакания звук .... всичко работи перфектно, усмивки, майтапи, двигателя работи, мърка като коте, бирички до него, за добре свършената работа и дълбоки въздишки за положените усилия. Естествено, само работата на двигателя не е достатъчна, дойде ред за тестдрайв. За учудване на всички, реставрирания мотор не оправда очакванията... Няма никаква промяна във вървенето. Както си вървя пикапа преди реставрацията, така си върви и след. Преди 2000 оборота е пълен мъртвец, липса на мощност, ама яко . След 2000 оборота се усеща някаква тяга, но това е благодарение на турбото, защото общо взето тогава се развърта. Но не е нормално за мотор 133 коня, да е умрял на куче. Моля за съвети или помощ от някой, който се е сблъсквал с подобен проблем.
Благодаря предварително.
Коментар