Здравейте,
Появи се от скоро много леко причукване при много ниска скорост 5-10км/ч отпред отляво. Случва се и напред и назад, когато се пусне газта и карам направо. Шума може да се опише най-добре като, когато имаш камъче в грайфера, тихо и ритмично, но доста бързо.
Съмненията са за вътрешно каре или преден диференциал на този етап. Няма вибрации никакви, особено при 70-110км/ч, подаване и пускане на газта, няма тракане при завиване, обратен завой и т.н.
Днес отворихме пробката на предния диф, по магнитната пробка имаше полепнали много фини стружки и маслото не беше особено чисто, но не и драматично, никакви по-едри парчета или нещо такова. Според майстора проблема е вътрешно каре, но може и да е предния диференциал. Сменихме маслото, шума не изчезна или намаля.
Малко съм в патова ситуация и търся съвети за следващи стъпки, защото съвета да го карам така и да не го мисля не ме кефи, но същевременно не ми се заменят и здрави части, за да тръгвам по метода на изключването.
Машината е Р51 2011 година, 2.5 дизел, фейслифта 190 коня.
Някакви идеи?
Появи се от скоро много леко причукване при много ниска скорост 5-10км/ч отпред отляво. Случва се и напред и назад, когато се пусне газта и карам направо. Шума може да се опише най-добре като, когато имаш камъче в грайфера, тихо и ритмично, но доста бързо.
Съмненията са за вътрешно каре или преден диференциал на този етап. Няма вибрации никакви, особено при 70-110км/ч, подаване и пускане на газта, няма тракане при завиване, обратен завой и т.н.
Днес отворихме пробката на предния диф, по магнитната пробка имаше полепнали много фини стружки и маслото не беше особено чисто, но не и драматично, никакви по-едри парчета или нещо такова. Според майстора проблема е вътрешно каре, но може и да е предния диференциал. Сменихме маслото, шума не изчезна или намаля.
Малко съм в патова ситуация и търся съвети за следващи стъпки, защото съвета да го карам така и да не го мисля не ме кефи, но същевременно не ми се заменят и здрави части, за да тръгвам по метода на изключването.
Машината е Р51 2011 година, 2.5 дизел, фейслифта 190 коня.
Някакви идеи?
Коментар