Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan patrol y60 RD28T Турбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan patrol y60 RD28T Турбо

    Здравейте колеги, търсих доста време, но не намерих информация която ми трябва и заради това реших да напиша нова тема.
    Става въпрос за Нисан патрол у60 1993 г. С дизелов двигател 2.8 с турбо.Та да отида на въпроса ми от доста време наблюдавам, че от турбото ми изпуска масло и е ясно, че ще се сменя и след доста ровене и четене се спрях на турбина от VAG групата GT2052V (имам я от моя кола и заради това реших да е тя), но тук идва и сложното защото оригиналното е с уестгейт и актуатора взима налягане от турбото за да отвори гейта и да отведе излишните изгорели газове след достигане до определеното налягане. Турбото което искам да кача е с променлива геометрия и актуатора се управлява от вакуум през ел. клапан посредством ECUто на колата и тук вече е въпросът ми какво точно трябва да се преправи за да работи новата турбина на около 1.5-1.7 bar. Джипа го купих преди около година с подадено повече гориво от болтчето на гнпто и в момента до към 2.6-2.8к оборота пуши адски много и е много муден,но след това се пооправя и мисля,че като му се подаде повече въздух ще се изчистят пушеците и ще е добре. Предимно джипа се ползва за леки и средни горски преходи и разходки така, че не целя да правя повече от това което описах по горе. Ако ми трябва голяма мощност няма въобще да се замислям и слагам М57.
    Благодаря предварително на всички за мненията и съветите

  • #2
    Потърси клапан от Алфа 1.9 jtd 136 кс. С променлива геометрия е и се управлява по начина който търсиш,с налягане.

    Коментар


    • #3
      Мисията е обречена с хидравличните повдигачи на клапани при У60.
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
        Мисията е обречена с хидравличните повдигачи на клапани при У60.
        някъде попадах на информация за смяна с механични, надявам се да има някой запознат да каже какъв е варианта

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
          Потърси клапан от Алфа 1.9 jtd 136 кс. С променлива геометрия е и се управлява по начина който търсиш,с налягане.
          Може ли снимка, номер на част или линк

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Li7akov Преглед на мнение
            Здравейте колеги, търсих доста време, но не намерих информация която ми трябва и заради това реших да напиша нова тема.
            Става въпрос за Нисан патрол у60 1993 г. С дизелов двигател 2.8 с турбо.Та да отида на въпроса ми от доста време наблюдавам, че от турбото ми изпуска масло и е ясно, че ще се сменя и след доста ровене и четене се спрях на турбина от VAG групата GT2052V (имам я от моя кола и заради това реших да е тя), но тук идва и сложното защото оригиналното е с уестгейт и актуатора взима налягане от турбото за да отвори гейта и да отведе излишните изгорели газове след достигане до определеното налягане. Турбото което искам да кача е с променлива геометрия и актуатора се управлява от вакуум през ел. клапан посредством ECUто на колата и тук вече е въпросът ми какво точно трябва да се преправи за да работи новата турбина на около 1.5-1.7 bar. Джипа го купих преди около година с подадено повече гориво от болтчето на гнпто и в момента до към 2.6-2.8к оборота пуши адски много и е много муден,но след това се пооправя и мисля,че като му се подаде повече въздух ще се изчистят пушеците и ще е добре. Предимно джипа се ползва за леки и средни горски преходи и разходки така, че не целя да правя повече от това което описах по горе. Ако ми трябва голяма мощност няма въобще да се замислям и слагам М57.
            Благодаря предварително на всички за мненията и съветите
            TD5 моторите на LR имат турбо 2052 , само ,че е с гейт. Ако искаш намери едно такова , по-лесно ще е за манипулация.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • Li7akov
              Li7akov коментира
              Редактиране на коментар
              Както казах имам налична турбина и нямам намерение да купувам каквато и да било друга

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Тогава търсиш актуатор от 1,9JTD на алфа, който е на налягане а не на вакуум. Има и вариант да се преправи вакуумния на налягане , но се обръща геометрията и почва от затворено положение и с нарастване на налягането се отваря ,за да го поддържа в искани граници. Така тръгва и по-бързо да надува турбото.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X