Здравейте колеги, търсих доста време, но не намерих информация която ми трябва и заради това реших да напиша нова тема.
Става въпрос за Нисан патрол у60 1993 г. С дизелов двигател 2.8 с турбо.Та да отида на въпроса ми от доста време наблюдавам, че от турбото ми изпуска масло и е ясно, че ще се сменя и след доста ровене и четене се спрях на турбина от VAG групата GT2052V (имам я от моя кола и заради това реших да е тя), но тук идва и сложното защото оригиналното е с уестгейт и актуатора взима налягане от турбото за да отвори гейта и да отведе излишните изгорели газове след достигане до определеното налягане. Турбото което искам да кача е с променлива геометрия и актуатора се управлява от вакуум през ел. клапан посредством ECUто на колата и тук вече е въпросът ми какво точно трябва да се преправи за да работи новата турбина на около 1.5-1.7 bar. Джипа го купих преди около година с подадено повече гориво от болтчето на гнпто и в момента до към 2.6-2.8к оборота пуши адски много и е много муден,но след това се пооправя и мисля,че като му се подаде повече въздух ще се изчистят пушеците и ще е добре. Предимно джипа се ползва за леки и средни горски преходи и разходки така, че не целя да правя повече от това което описах по горе. Ако ми трябва голяма мощност няма въобще да се замислям и слагам М57.
Благодаря предварително на всички за мненията и съветите
Става въпрос за Нисан патрол у60 1993 г. С дизелов двигател 2.8 с турбо.Та да отида на въпроса ми от доста време наблюдавам, че от турбото ми изпуска масло и е ясно, че ще се сменя и след доста ровене и четене се спрях на турбина от VAG групата GT2052V (имам я от моя кола и заради това реших да е тя), но тук идва и сложното защото оригиналното е с уестгейт и актуатора взима налягане от турбото за да отвори гейта и да отведе излишните изгорели газове след достигане до определеното налягане. Турбото което искам да кача е с променлива геометрия и актуатора се управлява от вакуум през ел. клапан посредством ECUто на колата и тук вече е въпросът ми какво точно трябва да се преправи за да работи новата турбина на около 1.5-1.7 bar. Джипа го купих преди около година с подадено повече гориво от болтчето на гнпто и в момента до към 2.6-2.8к оборота пуши адски много и е много муден,но след това се пооправя и мисля,че като му се подаде повече въздух ще се изчистят пушеците и ще е добре. Предимно джипа се ползва за леки и средни горски преходи и разходки така, че не целя да правя повече от това което описах по горе. Ако ми трябва голяма мощност няма въобще да се замислям и слагам М57.
Благодаря предварително на всички за мненията и съветите
Коментар