Здравейте колеги, искам да се похваля с новата придобивка, Nissan Terrano 3.0 Di 2005 година, нов внос от ботуша. Благодаря на колегите, особено на cnc82 за съветите, при и преди покупката. Тъй като това ми е първата машинка 4х4 имам още много да уча. Колата е нов внос от Италия, и донякъде си отговаря на клишето. Шасито е много запазено, има много дребни неща за оправяне има и неща, които скоро са сменяни, вероятно то търговеца.
Днес я взех от първото обслужване сменени всички масла, двигател, скоростна кутия, диференциал. Горивния филтър и маслото на двигателя бях в уникално състояние, особено горивния филтър. Вчера като я оставих при майстора не му споменах, че е с припълзяващ диференциал. Майстора по тази причина е сложил, 80w90 GL-5, което масло е хубаво. Обаче за моята кола трябвало да е или специално масло или със добавка. Опитах се из гуглето да търся за добавка за CLS диференциал, обаче не мога да намеря нещо сериозно. Мога ли само добавка да ползвам и каква трябва да е точно? Или ако трябва да се сложи масло на ново, пак какво трябва да бъде?
Майстора иначе констатира забелешки по ходавата част, повреден хебел, тампони задни и предни, биалетка и хебел. Като цяло това обяснява, защо колата като цяло трудно се управлява и волана има много луфт. Сигурно и реглаж ще трябва. Мисля да я покарам малко и ще видя какво ще излезе още, за оправяне.
Има и оригинално радио, което няма звук и десния прозорец не работи. Има много да се оправя, но едно по едно.
Колата ще я ползвам като втора кола за разходки и риболов. Мисля да инвестирам в хубави гуми и нови джанти, но това ще е след като оправя всичко друго. Джанитие са 17, гумите 31ци. Ще ги тествам сериозно, струва ми се, че джантите са прекалено голими за това возило, но това за сега е на втори план.
Днес я взех от първото обслужване сменени всички масла, двигател, скоростна кутия, диференциал. Горивния филтър и маслото на двигателя бях в уникално състояние, особено горивния филтър. Вчера като я оставих при майстора не му споменах, че е с припълзяващ диференциал. Майстора по тази причина е сложил, 80w90 GL-5, което масло е хубаво. Обаче за моята кола трябвало да е или специално масло или със добавка. Опитах се из гуглето да търся за добавка за CLS диференциал, обаче не мога да намеря нещо сериозно. Мога ли само добавка да ползвам и каква трябва да е точно? Или ако трябва да се сложи масло на ново, пак какво трябва да бъде?
Майстора иначе констатира забелешки по ходавата част, повреден хебел, тампони задни и предни, биалетка и хебел. Като цяло това обяснява, защо колата като цяло трудно се управлява и волана има много луфт. Сигурно и реглаж ще трябва. Мисля да я покарам малко и ще видя какво ще излезе още, за оправяне.
Има и оригинално радио, което няма звук и десния прозорец не работи. Има много да се оправя, но едно по едно.
Колата ще я ползвам като втора кола за разходки и риболов. Мисля да инвестирам в хубави гуми и нови джанти, но това ще е след като оправя всичко друго. Джанитие са 17, гумите 31ци. Ще ги тествам сериозно, струва ми се, че джантите са прекалено голими за това возило, но това за сега е на втори план.
Коментар