От: Лагери на предните главини на терано 2?
Ако луфта е бил между външната гривна и леглото и - имаш проблем. Вътрешната не я мисли - и самата гривна и това, върху което се нанизва, завършват в края си със скосяване с полукръгъл профил където става каквото става като го затегнеш.
Работата е дори за под 2 часа (сменях и лагери и семеринги), ако предварително ти е ясно какво трябва и какво не. Махането на цялата грес, която не си махнал с пръст, както и всякакво друго почистване става лесно и удобно с обезмаслител на спрей на TRW - 3 бутилки стигат и за двете колела (сумарно 12 кинта на колело). Това го употребявам с кашони.
Диска може да се откачи от средната част, а вероятно е дори по-лесно, докато нищо друго не е разглобавано, а само са махнати гумите и е пуснато предното - нямаш нужда от контра, нямаш нужда някой да подпира и държи.
Аз си играх повече с хъбовете (ръчни, китайски - пълно почистване, изчистване на остатъците от стария силикон, който ползвам вместо гарнитура, смазване и сглобяване), отколкото с главината и лагерите. С въпросните болтове не съм имал проблем никога, но поне от 5-6 години насам навсякъде, където отвия болт, после слагам уплътнител/лепило за резби от това с най-ниската якост. Никакъв шанс за спичане - отвиват си се като вчера завити и си стоят лъскави.
Ако луфта е бил между външната гривна и леглото и - имаш проблем. Вътрешната не я мисли - и самата гривна и това, върху което се нанизва, завършват в края си със скосяване с полукръгъл профил където става каквото става като го затегнеш.
Работата е дори за под 2 часа (сменях и лагери и семеринги), ако предварително ти е ясно какво трябва и какво не. Махането на цялата грес, която не си махнал с пръст, както и всякакво друго почистване става лесно и удобно с обезмаслител на спрей на TRW - 3 бутилки стигат и за двете колела (сумарно 12 кинта на колело). Това го употребявам с кашони.

Аз си играх повече с хъбовете (ръчни, китайски - пълно почистване, изчистване на остатъците от стария силикон, който ползвам вместо гарнитура, смазване и сглобяване), отколкото с главината и лагерите. С въпросните болтове не съм имал проблем никога, но поне от 5-6 години насам навсякъде, където отвия болт, после слагам уплътнител/лепило за резби от това с най-ниската якост. Никакъв шанс за спичане - отвиват си се като вчера завити и си стоят лъскави.
Коментар