Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реле за къси светлини на Нисан Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реле за къси светлини на Нисан Терано 2

    Здравейте,някой да знае къде са релетата за къси/дълги светлини на Нисан Терано 2,7 ТДИ 2001 година.Изчезнаха ми късите на десния фар.Предпазители не са-тях ги проверих.Меря с мултицета директно на буксата на крушката има 12 волта но когато включа крушка - няма нищо.Ясно е че става въпрос за лоша връзка ,но къде.Масата също е наред -не е от нея. Някой ако е имал подобен проблем нека сподели.Благодаря колети.

  • #2
    За десния фар е зад страничната кора под вентилатора в купето. За левия фар е зад лявата кора, на която е ръчката за отваряне на калака.

    Честно казано не очаквах да са там.

    https://files.offroad-bulgaria.com/s...20ZD30)/EL.pdf

    Страница EL-243. Реле F111 е за левия фар, реле М824 за десния. Черни релета с 4 извода, като най-долната картинка на страница EL-5.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Спарки,благодарско.Аз пък въобще не съм си представял че ще ги наврът в......

      Коментар


      • #4
        Аз знаех че там има разни релета, ама не знаех че са и за фаровете.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          Аз сменях букса на крушката. Нагарят яко с тия целодневни светлини. Първо купих универсална за 3 лв, която се оказа по-зле от старата нагоряла. После от морга си намерих читава Н4 букса от друга кола. Накрая си сложих модул за автоматично палене на фаровете, който освен паленето ги пуска на намалена мощност и забравих за проблема.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
            Аз сменях букса на крушката. Нагарят яко с тия целодневни светлини. Първо купих универсална за 3 лв, която се оказа по-зле от старата нагоряла. После от морга си намерих читава Н4 букса от друга кола. Накрая си сложих модул за автоматично палене на фаровете, който освен паленето ги пуска на намалена мощност и забравих за проблема.
            Купи си LED крушки и ги сложи в халогенките. После преправи модула да пуска халогенките на пълна мощност. Така рефлекторите на основните ти фарове ще изкарат доста повече, а на халогенките почти няма да се нагряват заради LED-а. Предвид височината им, халогенките на терано и без друго трудно вършат нещо смислено. Това за тия след 1996-та и след 2000г.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7

              Коментар


              • #8
                И това не е.

                Коментар


                • #9
                  Не е разбира се. Казах ти че трябва да са черни.

                  Значи нямаш релета, а всичко е в ръчката за фаровете. Според схеммата между буксите за крушките и ключа е цяло парче кабел, та поне няма много неща за проверка.

                  За десния фар са зелена и червена със зелено (не знам коя за кои светлини, но на буксата на крушката трябва да са със същия цвят). За левия фар са червено с черно и червено с жълто. Това от ръководството от 1993-та, но нисан сменат цветове обикновено когато кардинално променят нещо - на тия след 2002-ра, дето са с релета, жиците са с други цветове.

                  Та, свали кората около волана, изключи буксата на лявата ръчка и търси жици с въпросните цветове. После можеш да им пускаш директно 12 волта да видил дали всичко свети. Ако да, проблема е в ръчката. Намира се и не е рядкост, нито са проблемни.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    Благодаря.Май наистина има разлика в цветовете на кабелите,но ще ги намеря.

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Твърдението ми беше че най-вероятно НЯМА разлика в цветовете от споменатите от мен. Има разлиа на тия след 2002-ра, с релетата. Всичките преди това би-трабвало да са с еднакви цветове, чак до 1993-та.

                  • #11
                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                    Купи си LED крушки и ги сложи в халогенките. После преправи модула да пуска халогенките на пълна мощност. Така рефлекторите на основните ти фарове ще изкарат доста повече, а на халогенките почти няма да се нагряват заради LED-а. Предвид височината им, халогенките на терано и без друго трудно вършат нещо смислено. Това за тия след 1996-та и след 2000г.
                    Може ли снимка как светят халогените и полицията приема ли ги за дневни светлини?
                    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение

                      Може ли снимка как светят халогените и полицията приема ли ги за дневни светлини?
                      За последните 10-ина хиляди км не са мрънкали. Строго погледнато по закон не минават (пише дневни светлини или къси светлини) точно колкото не минават и 99-те процента несертифицирани диодчета наслагани където му е кеф на собственика на возилото.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • bullet_pk
                        bullet_pk коментира
                        Редактиране на коментар
                        Колко полицаи ще се досетят, че вътрешните фарове на Тераното са против мъгла?

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не знам. Старото го карах така над 5 години. Значи ми се събират нещо като 7-8 години общо с LED-ове в халогените. И нула глоби.

                    • #13
                      Да кажа какво стана. Свалих лостчето и реших като малките деца да видя какво има вътре.Разглобява се от две страни. От към ръчката с 4 видии ,а от другата към буксата със зъбчета. Разглобих го целия макар че в моя случай щеше да стане без да свалям винтчетата. Нямаше много нагоряло,даже може да се каже че беше окислено окислено.Почистване измиване,обратно на волана и всико си работи вече. Кабела за късите отдясно е зелен с две сребристи/сиви/точки. Релета на моето няма,доста време загубих да ги търся.Благодаря за помоща.

                      Коментар


                      • #14
                        Кабела е просто зелен. Точки не гледай. Някаква вътрешна история са, вероятно по време на производство на инсталацията - може би да знаят коя букса да сложат там.

                        Значи се оказа че цветовете от 1993-та до 2002-ра са едни и същи.

                        Точки и радиални ивици имаше на руските инсталации едно време. А пък има роувъри (май, Дядо Владо може да каже марката, ако не е съвсем изкуфЕл) с едноцветни жици - смятай кво става при сноп с повече от 5 жици в него.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • Джоу (x3mrjoe)
                          Джоу (x3mrjoe) коментира
                          Редактиране на коментар
                          Е, кво, боб или кристално кълбо.

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Питай измислилите го (или по-точно принудените да правят такава инсталация, я заради дефицит, я заради "далновидно" нареждане от маркетинговия отдел, щото по-йоФтинко). Вероятно някога е имало някакви маркирания в краищата на кабелите, които отдавна или са се разпаднали, или не се четат.

                          На доста български металорежещи машини (и не само български) хавата е същата - едноцветни жици, маркирани в краищата.

                          Ремонта на такова е - разхвърляш всичко и проследяваш от единия до другия край. С много псуване.

                          ПП: Впрочем, спомням си едновремешните руски каталози на ВАЗ - цветни илюстрации на които директно виждаш цветовете на жиците и коя до къде отива. Изключително лесно се работи така, но е и изключително прахосничество от гледна точка на производството на тия каталози. Това като имаме предвид доста редуцираната откъм жици инсталация на една жигула спрямо по-модерен автомобил де. Ясно осъзнавам че например за инсталацията на Терано например (която също не е от най-сложните) правенето на подобен каталог е силно безсмислено предвид драстично по-обемнната откъм брой жици инсталация.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X