Някой може ли да напише горе долу последователността на работа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ще сменям шасито на Тераното
Свий
X
-
Не съм сменял точно на Терано, но аз бих процедирал така:
Първо осигурявам подемник или лебедка и свалям купето.Щом шасито е станало за смяна, ветоятно и по-купето има поражения, отремонтират се, ако има повече хора през това време някой може да съблича старото шаси да маха двигател кутия,окачване и дребните детайли.Щом си стигнал до смяна на шаси, твърде вероятно е колата да остане вечно твоя, аз бих помислил за цялостно поцинковане на новото шаси.После едно добро обслужване на окачването, тампоните и всичко,което е по-удобно за достъп при свалено купе, измиване на двигателя и кутията, отстраняване на евентуални течове, сглобяване и чак тогава пускане на вече подготвеното купе.
-
Не си ли струва да потърсиш друг джип. 1во това е мнооого тежка работа, 2ро като пари ще легне да додадеш още малко и да вземеш някой не изгнил джип. Но щом си решил съм съгласен с колегите горе, че си остава вечно твой и ще е добре новото шаси да се поцинковаСтарата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
Коментар
-
Купето се разделя от шасито за половин ден. Между него и шасито имаш 8 тампона (на къса база), 2 горивопровода (маркучи), 3 спирачни тръбички, един маркуч на съединителя, 4 водни съединения и 2 тръби на климатика. И малко жици естествено, но наистина малко. Тераното е трилитрово - между инсталацията на двигателя и купето е 1 (една) букса, за подгревните свещи имаш още една. Имаш няколко жици до стартера и....май е това + един въздуховод и 4 вакуума.
Между резервоара и купето имаш едно уплътнение към гърловината и скоба с 2 болта - тръбите си остават на резервоара.
Може да има и още малки дреболии, но изброеното е същественото.
За другия половин ден шасито става голо, и даже има време за бирички междувременно. Двигателя заедно със скоростите се сваля за минути, буквално. Държат го 3 тампона към шасито и 4 болта към предния кардан (задния само се изважда от раздатката - там е на шлици).
Няма да се мине и без сваляне на централната конзола и капака над скоростите.
Не виждам чак толкова тежка работа, при наличие на подемник за купето. Ако имах подходящи условия със сигурност щях да разхвърлям моето.
Ще сменяш шаси, или ще възстановяваш шаси? И какво му е в момента?
ПП: Има и 2 жила на ръчната спирачка, ама те се отделят от купето с отвиването на 3 болта 6-ца.
Чак после при сглобяването мотането е повече, щото има малко чуденки кое от къде е и внимаване да не се забрави нещо.Последно редактирано от sparkybg; 12-09-20, 22:20.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 3 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар