При мен и на ръчката се е чувствала.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с охлаждането ? Нисан Терано 2 2,7 ТДИ
Свий
X
-
Току що отидох на един канал и махнах долната предпазна ламарина.
Грешал съм в по-горния пост за охлаждането на маслото в кутията.
Имам щуцери на водния радиатор, през които минава маслото от автомата. От единия влиза от кутията, а от другия където излиза отива към малкото радиаторче горе. От него вече се връща към кутията. Може и да греша с посоките, къде е вход, къде е изход де.
Но няма значение, явно ще се занимавам и с масло при откачане на радиатора.
П. П. Само ми е интересно този допълнителен топлообменник в радиатора каква площ заема?
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Топлообменнка е вода-масло и хич не е нужно да е твърде голям за да си върши работата. И топлобменника вода-масло в двигателя е доволно малък. Когато е между течности, не е нужна велика площ, защото самите течности провеждат топлина много по-добре от въздуха.
Вероятно правилно си се ориентирал за посоката. Идеята е към кутията да отива все пак масло с евентуално по-ниска температура от водата на двигателя.
-
-
Уикенда беше предазначен за пълна профилактика на охлаждането на Тераното.
Новите части са термостат Тама 82 гр., виско с водна помпа Айсин, нова перка и нови ремъци.
Радиатора въпреки, че е бил сменян скоро , беше доста затлачен външно. Почистих го идеално, отвътре като цяло нямаше мизерии. Блока също беше промит и налят нов антифриз.
За съжаление днес не беше достатъчно горещо, за да направя теста на мястото където последния път ми позагря.
Надявам се другия уикенд да се случат нещата.
П. П.
Впрочем разбрах, че много често перките са доста напукани в основата. Тръгнах да търся втора употреба и почти всички бяха в състоянието като моята.
За радост случайно попаднах на някакъв сайт където намерих нова перка за 35 лв с доставката.
За стара ми бяха обявили цени м/у 40-50 лв.
Ако на някой му потрябва да свирка, ще му пратя сайта.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
- 3 likes
Коментар
-
Направих 3-4 пробни карания из града , системата се обезвъздуши ( не спада вече антифриза в казанчето ) . Стрелката си стои , където и преди при каране по асфалт , заковава на 2 мм преди средата .
Може и да си въобразявам но доста бързо достига работна температура и парното е по-силно от преди , без значение на празен ход или на високи обороти , не мога да си държа ръката на духалките.
Виското не е сработвало досега според мен , надявам се уикенда да е по-топло и ще го поразкърша из балкана малко.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнениеНаправих 3-4 пробни карания из града , системата се обезвъздуши ( не спада вече антифриза в казанчето ) . Стрелката си стои , където и преди при каране по асфалт , заковава на 2 мм преди средата .
Може и да си въобразявам но доста бързо достига работна температура и парното е по-силно от преди , без значение на празен ход или на високи обороти , не мога да си държа ръката на духалките.
Виското не е сработвало досега според мен , надявам се уикенда да е по-топло и ще го поразкърша из балкана малко.
Другата седмица ще правя същото упраржнение. Само термостат не съм взел, но ще купя някакъв. Перката ще я видим дали е напукана.
Ти от къде поръча термостат и перка? Термостатът върви ли с гуменото уплътнение?
Както писах, и аз взех помпа Айсин. Просто Валео не открих никъде.
Само не знам как ще източа антифриза и ще промия, без да олея всичко наоколо. В двора на кооперацията комшиите ще мрънкат, ама ще се оправя някак.Последно редактирано от bullet_pk; 21-08-20, 07:59.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Ако някой ще сменя перка, имам чисто нова оригинална за 2.7TDI, която така и не смених преди да продам тераното. Имам и оригинална гарнитура за водна помпа бонус към нея.
cnc82 - кажи моля от кой сайт взе перката и оригинална ли е? Взел съм я по-скъпо, но ще я продам за най-ниската цена за оригинална перка на пазара - не искам да товаря никой, а ми излизат цени от 50 долара в Дубай, което стигнало до тук е минимум 100лв. Склонен съм да се разделя с нея за 60 примерно, но ако някой продава по-евтино оригинална перка, ще я дам на същата цена.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Перката не е оригинална , но си пасна точно.
Изглежда читава, ще я видим..
От тук я взех :https://www.avtosklad.bg/ventilator-...3-td27t-387179
Като се регистрираш на сайта и дават 25% отстъпка от цената. Доставката към 5 лв беше. Идва за 4 дни, мисля от Полша.
Термостата дойде без уплътнение.
Него взех от тук :http://www.amavto.com/object.php?id=13993Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЕ, ако някои иска оригинална за 50лв, да си каже.
При всички случаи оригиналната ще е по-добре.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Колега много късно виждам темата, имах 2.7 тд и при мен същото със стрелката го правеше и се оказа елементарен проблем бяха се задръстили с кал ламелите на радиатора, почистих ги и всичко се оправи. А преди това се чудех термостат лие, водна помпа ли е, виско ли е. Даже при мен като загрееше се чуваше яко клокочене на течността в разширителния съд.Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнениеКолега много късно виждам темата, имах 2.7 тд и при мен същото със стрелката го правеше и се оказа елементарен проблем бяха се задръстили с кал ламелите на радиатора, почистих ги и всичко се оправи. А преди това се чудех термостат лие, водна помпа ли е, виско ли е. Даже при мен като загрееше се чуваше яко клокочене на течността в разширителния съд.
Каквото такова , свърши вече . За съжаление този уикенд не ми остана време да го тествам там където исках . Гледам ,че засега прогнозата за другия е много добра - 36 гр.
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
- 1 like
Коментар
-
И аз я свърших... Като кучето на нивата...
Свалих радиатора, дифузора, перката и ремъците. Свалих и термостата. Пъхнах маркуч в блока и пуснах вода, да излезне стария червен антифриз. Махнах старата помпа и сложих новата - Aisin. Измих радиатора овъншно.
После по обратния ред. Сложих нов термостат Vernet на 82 градуса с нова гарнитура.Сипах зелен антифриз Hepu.
Запалих, доливах антифриз и тъкмо си мислех, че съм готов - греда. Спукал съм фланеца на термостата.
Стягях болтовете на помпата с 28 Нм, както пише в ръководството.
И на термостата пак дават с толкова. А мен ме достраша и даже не дочаках ключа да щракне. И пак съм го спукал.
Та сега трябва да купувам фланец. Кажете на кои Теранота е метален? Че не ми се купува пак пластмасов.
Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
На тия пред 2000г. е метален. Пластмасови има и нови тук-там по магазините. И двете са ти вариант - дори да сложиш нов пластмасов в следващите минимим 10 години грижи с това няма да имаш.
А фланеца е и елементарен, та може и да се изработи от някой, чиито ръце не са съвсем на топло и може да работи с алуминий.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
Намерих метален. Утре ще е при мен.
Лошото е, че задния болт, който е дълъг излезна с доста ръжда по резбата. Ръжда, а не скъсани навивки. Резбата на самия болт е здрава. Сега уж затегна. Дано да издържи още едно завиване, че иначе ще е голяма сватба, ако трябва да се прави нова резба на дълбоко.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
И моя беше ръждив. Нищо му няма. Но не го стягай чак на толкова. Тия ги стрягам с малката тресчотка, колкото мога, без много напъване.
Отделно дето 28Nm е горната граница. Практически всичко от около 20 нагоре е ОК за там.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар