Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Капе от нафтовата помпа Терано 2 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Капе от нафтовата помпа Терано 2 TDI

    От повече от месец ми сълзи нафтовата помпа. Преди седмица се засили. Реших да си я правя сам . Първо смених О-пръстена на помпеният елемент там ми се виждаше да тече най-много.Капането намали но неспря. После смених оплатнението на капака на главата не беше и от там. Смених и 3-бр. О-пръстени. Но се оказа че е от главата, но от там се регулира горивото. Смених и него белязах главата на три места и се опитах да я върна на същото място но уви му трябва програма да се центрова. Сега си го карам пали като преди върви като преди оборотите са като преди но на място като го форсирам оборотите падат нормално до около1200 но след това почват да падат по бавно, друго не съм забелязал. И затова искам да питам с каква програма мога да си регулирам помпата и какви стойности се гледат.Това всичко съм го сменил на место без да свалям помпата.

  • #2
    Няма ли информация някой. Не ми пречи да го карам и така.

    Коментар


    • #3
      ECUtalk е софта ( безплатен ) , трябва и кабел за свързване на диагностичната букса ( под волана ) с лаптопа , гледа се Target F/INJ да е между 8 и 10 мм3 . Ако е повече , мотора е по икономичен и тромав , ако е по надолу мотора е по-лаком , пъргав и пуши ( и като се отнеме газта претриса докато свали на празни об. ) . Кабела го взех от програматори.бг , но е по-скъп отколкото отвън .

      Коментар


      • #4
        ECUTalk е софтуера, ако тераното е с 14 пинова букса. Ако е с 16 пинова, не знам кой е софтуера.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          Благодаря приятели.При мен е с 16 пиновият.

          Коментар


          • #6
            Висока ти е малко порцията вероятно. Може би и разхода ще вдигне малко. Ако решиш да намаляваш на око, мисля че главата се буташе малко към ангренажа за намаляване.
            Ако много я намалиш, и паленето ще е малко по-лошо, и вървенето....но разхода ще е надолу.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #7
              При слагането и аз забеляза че като мръдне по посока радиатора намалява и обратно увеличава ще пробвам с тази програма.Малко си пиграх преди да го докарам до това положение,явно горивото му е много.Сега си търся кабел.

              Коментар


              • #8
                Тази програма за 16 пинова букса (освен на трилитровото с преходник) не работи. Търси някой с по-скъпа професионална дисгностика, която може да гледа живи данни.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  Днес разхлабих главата и я чукнах малко към радиатора . Много по-добре изчисти се проблема. Мисля да го покарам малко така и да го засека колко гори, пълно-пълно.

                  Коментар


                  • #10
                    Колега, за 16 пинова букса пробвайтази програма NDS2, работи с обикновен VAG кабел. Аз гледам C/Sleeve. Любопитно ми е дали друг я ползва тази програма?


                    Коментар


                    • #11
                      Можеш ли да ми кажеш от къде си изтеглил програмата.

                      Коментар


                      • #12
                        В ниските обороти не усети ли повече мощност с по-високата порция, примерно ако тръгваш по стръмно нагорнище от място? Аз искам даже май по-висока порция, високите обороти на място не виждам какъв проблем са ? Имам един регулеруем резистор, който се прикача към буксата преди помпата и манипулира напрежението идващо от дебитомера с врътка от купето. Скоро мисля да го инсталирам и ще пиша как са нещата Из Англия масово карат Теранотата с такива
                        Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                        X-trail 2.2 Di 2003
                        Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                        Коментар


                        • #13
                          Нищо няма да последва от това, освен пушеци отзад. С дебитомер в норма (ако не е сменян, 80% от караните от мен теранота са били с дебитомер, показващ по-малко), стандартната максимална циклова порция при натиснат докрай педал на газта е достатъчна за да се появи видимо димене отзад в ниски и средни режими. Във високите ако напрежението от дебитомера отиде над твърдо заложеният му максимум, светва чека и забива муцуна.

                          Това за Bosch, 1998-ма година.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            За пушаците е ясно, мен повече ме интересува началната мощност не максималната. И с двата дебитомера които имам липсата на начална мощност на нагорнище е осезаема според мен, а и не мисля, че само дебитомера ще реши проблема. Резистора го купих от адин англичанин, който ги прави за Теранота специално и уж е ограничен с някаква максимална стойност. Те в Англия карат на проба грешка и са го доизкусурили май ) Самия резистор има копче за ON и OFF, както и врътка за увеличаване и намаляне на напрежението. Тоест можеш да си го включваш когато искаш. Включва се към 1ви и 3ти мисля беше пин / кабел на буксата, без значение Бош или Зексел. Малко е пипкаво закачането, че кабелите на буксите са доста къси и не трябва да се прекъсват, а този да се върже като трети към тях. Ама ще го мъча някой от тези дни, ще пробвам с бърза връзка за трети кабел, другия вариант е запояване, но той ще е в последствие евентуално.
                            Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                            X-trail 2.2 Di 2003
                            Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                            Коментар


                            • #15
                              При мен разликата има. Сега е малко по-муден но при 3000-3500 оборота не изпушва а преди това изпушваше.Ако искаш да ти наддига предницата променяш порцията. Разхлабваш главата на помпата и я местиш към купето много малко оборотите на празен ход си остават същите.Но почва да гори повече.Карам го цяла седмица мисля че така е много добре разбира се правих го на око.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X