Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2.7 неравномерна работа на мотора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано 2.7 неравномерна работа на мотора

    Здравейте!
    От скоро съм притежател на Терано 99г. 2.7 TDI 125 к.с Зехсел система....
    Проблема е че, студен като го запаля ниските обороти са неравномерни, след като загрее почти изчезва това прекъсване, даже на моменти напълно изчезва... Какво може да е, и случвало ли се е на някого???

  • #2
    Свещи?

    Коментар


    • #3
      Не колега, смених ги.... Обслужен е напулно, филтри масла свещи.... Няма промяна

      Коментар


      • #4
        Пробвал ли си да прочетеш дали има записани грешки ?
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #5
          Да, не дава грешки

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от IvanRadkov Преглед на мнение
            Да, не дава грешки
            Т. е. ти дава сигнал 0505 ( пет дълги и пет къси премигвания ?
            Последно редактирано от cnc82; 29-06-20, 12:34.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от IvanRadkov Преглед на мнение
              Не колега, смених ги.... Обслужен е напулно, филтри масла свещи.... Няма промяна
              А ток стига ли до тях?

              Коментар


              • #8
                Бай Пенчо, струва ми се че дизелите след 80-та не са ти стихията?

                А към собственика свали дюзите и ги занеси на стенд, преди това може да опиташ няколко зареждания с 300-500 грама двутактово масло на резервоар.Ако подобри значително нещата, или нацяло премахне проблема, най-вероятно имаш износване в горивната система, но едва ли е болка за умиране.Ако не ти се занимава със стенд, можеш да премериш обратната нафта от всяка дюза, ако една се отличава с 2-3 пъти по-голямо количество от останалите при нея имаш бинго.

                Коментар


                • #9
                  Точно в тоя мотор дюзи е малко вероятно да си тръгнат. Вероятно е добре познатия проблем с натрупване на боклуци из помпата, от което клати празния ход. Това са възможно най-най-простите дизелови дюзи правени въобще и отказват да сдадат дори при каране с абсолютни боклуци вместо гориво.

                  Двутактовото вероятно ще помогне малко. Ако не свети check-engine не му се впрягай толкова. На първия резвоар може и цял литър да ливнеш (гарантирам за минералното от OMV - моето Terrano 12 години почти постоянно се караше с такова).

                  Като караш междуградско го понастъпвай, белким и от това поизчисти. Нищо няма да му стане и от 3500 оборота (около 140км/ч). Моето редовно се караше така от София до морето и си го продадох в перфектно здраве.

                  ПП: Споменатата диагностика на дюзите няма лошо да я направиш. Само с умната внимавай - трябва спец инструмент за отвиването и.

                  Разпръсквачи за Bosch варианта са смешни пари впрочем. За Zexel не съм търсил и не знам.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    Има ли вероятност при сипване на двутактово масло да протече помпата?
                    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                    Коментар


                    • petkov_bb
                      petkov_bb коментира
                      Редактиране на коментар
                      Преди това ще протече нафтата.....

                  • #11
                    Не
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #12
                      Ако става дума за предкамерния катър (91 кв.) ,освен щифтова дюза да "припиква" (което подсказа колегата),може някой цилиндър да има завишени пропуски (клапан,сегменти) и ефекта е същият.
                      Разходка до някой майстор и може бързо да се диагностицира причината.

                      Коментар


                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        А конкретния мотор си има едни типични особености заради натрупване на стружки на подходящи места из помпата, гарниран с подходящия софтуер в компютъра, който да се шашка от това, като картинката масово е именно клатене на оборотите на празен ход. Това за TDI-то с компютър. TD-то без компютър такива проблеми няма.

                        Дюзи поне са махат хипер лесно (поне Bosch-овските) и изискват само махане на интеркулера. При Zexel има драма само с умната - трябва не до там достъпен спец инструмент, който за Bosch освен че го има в почти всяка железария, може да се направи и от всеки фрезист за 10 минути от обикновен дълъг камък.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X