Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan terrano 2 датчик на оборотите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan terrano 2 датчик на оборотите

    Здравейте, имам Nissan Terrano 2 - 1998 година, отпред е с големите фарове.
    2.7 ТДИ
    Започна много да прекъсва, докато в един момент съвсем отказа да пали.
    Направихме диагностика, показа - 47 Датчик на оборотите на двигателя - Неприемлив сигнал
    Свалихме го, беше на bosh, купихме нов, не оригинален - 120 лв на бош, оригинален е около 500, сложихме го и отново не искаше да пали и отново същата грешка.
    След това купих датчик, оригинален, втора употреба, от нисан, които си палеше и работеше.
    Сложихме го, започна да пали, когато се дава газ колата работи, в момента, в който пусна педала, колата гасне и така 7-8 пъти, пали, работи, гасне.
    До колкото знам помпата е електрическа, започна да се чува, след като загасне едно като леко бръмчене.
    Някои имал ли е подобен проблем и къде може да е проблема, след като показва само грешка за този датчик?

  • #2
    Лекото бръмчене след гасене е нормално. За нещо като секунда-све се чува.

    Оригиналния датчик също е Bosch.

    Прочети грешките с кламер и ми кажи миганията. После мога да коментирам конкретната грешка, защото не се знае диагностиката какво прекодира.

    Ако наистина е това, при сменен датчик остава да са или жици от него до компютъра, или проблем с маховика (протъркан или счупен зъб, или замърсяване със стружки).
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Много благодаря за бързия отговор.
      Аз съм от Пловдив, а колата е в село, близо до града, закарах техних с диагностика и показа това.
      Докато пали на диагностиката показва високи обороти и изведнъж гасне и показва 0

      Как се четат грешките с кламер.

      Жиците около датчика в буксите всичко изглежда добре, после влиза в голям сноб с кабели и освен да последим него.
      Действителност имаше около датчика малко стружки, ще се опитаме да проследим кабелите и нататък

      Дано да няма проблем с маховика, че тогава ще е по сложно май май....



      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200424_130500.jpg
Прегледи:132
Размер:822.7 КБ
ID:6597190

      Коментар


      • #4
        Дали стружките може да са маховика?

        Коментар


        • #5
          И 5 снимки да ми направиш на диагностиката, не е сигурно(макар и силно вероятно) че това 47 отговаря на 0407 от сервизниото ръководството. Превода че не е верен - не е. Датчикът не е за обороти, а за позиция на коляновия вал.

          Малко стружки са нормални. Датчикът е магнитен и ги събира. Върху маховика има липсващ зъб или липсваща половинка зъб, от което компютъра се ориентира къде е. Ако има износване или счупване на друг зъб е възможно да не може да се ориентира.

          Другата възможна причина е както казах - жици от датчиак до компютъра. За тая цел в сервизното ръководство има дори осцилограми как трябва да изглежда сигнала директно на буксата на компютъра. Гледа се с осцилоскоп, ако не ти се проследяват кабели.

          За диагностиката тук:
          https://offroad-bulgaria.com/forum/%...88%D0%BA%D0%B8
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            Благодаря много!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X