мое вържем бас
стига да намерим някой 3.3 за проба
а чайника, както му викаш, го троша за има няма 15 минути
Колега,да не Бъркаш,нали си видял,че става въпрос за К160,а не за 260-ка.Ако беше по близо,бих предоставил моя за 1-но часов тест.Колегата Кирил Огненски,го тества вече 4 години да го счупи,и единствено е успял само няколко ресьора да счупи,а вервай ми не го жали въобще.
Колега,да не Бъркаш,нали си видял,че става въпрос за К160,а не за 260-ка.Ако беше по близо,бих предоставил моя за 1-но часов тест.Колегата Кирил Огненски,го тества вече 4 години да го счупи,и единствено е успял само няколко ресьора да счупи,а вервай ми не го жали въобще.
Ами вие ,като ги карате по тез Рилски магистрали как ще го счупите?
"Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Еми, правен е в Жапония и е 160
Ако държиш може и повече инфо да се извади
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
От 2 месеца имам Patrol 260 3.3D.Произведен е 88 год,24V,5 скорости.
Навсякъде се споменава че този двигател е с огромен ресурс.
Главата е чугунена , в книгите пише че буталата имат 5 сегмента (3 компресионни,2 маслени).
Освен смяната на всички масла ,филтри и антифриз единственото нещо което направих бе пълна подмяна на подгревните свещи .Ако някой има затруднения да намери 24V да ми пише на ЛС-платих под 10 лв за свещ.
И обарни внимание че става вапрос за К160, тои е кретеноустоичив,не се чупи като 260.
е кое па се чупи на 260?
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар