Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Счупен хъб!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Счупен хъб!

    Първоначално публикуван от mimi_ap14 Преглед на мнение
    На скоро си КИА Спортидж 1997. Всичко и беше в ред. Скоро карах и в кал, двойното отказа. Отидох в сервиз в Добрич, където установихме, че хъбовете са счупени ( не са вакуумни ). Сложихме нови, които също след известно каране отказаха. В сервиза ми казаха, че тези хъбове могат да се сменят с механични, които са много по- издръжливи, но никой не знае от какъв друг автомобил стават за КИА или се преработват по някакъв начин. Ако, някой знае нещо по въпроса, моля да ми помогне.
    Хъбовете са според модела кола, от друга няма да станат, търси си ръчни за КИА, можеш да и сложиш и "тапи" направо, все едно постоянни включен хъб. Този човек от форума: Явор-Vromos.com снабдява с ръчни, не знам дали нямаше лична тема някъде, ако не можеш да пишеш лични. Не пускай 4х4 на сух асфалт! )
    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
    X-trail 2.2 Di 2003
    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

    Коментар


    • #17
      От: Счупен хъб!

      Първоначално публикуван от mimi_ap14 Преглед на мнение
      На скоро си КИА Спортидж 1997. Всичко и беше в ред. Скоро карах и в кал, двойното отказа. Отидох в сервиз в Добрич, където установихме, че хъбовете са счупени ( не са вакуумни ). Сложихме нови, които също след известно каране отказаха. В сервиза ми казаха, че тези хъбове могат да се сменят с механични, които са много по- издръжливи, но никой не знае от какъв друг автомобил стават за КИА или се преработват по някакъв начин. Ако, някой знае нещо по въпроса, моля да ми помогне.
      Дай снимка на хъбовете,за да ги счупи втори път значи или майстора ти е калпав или има друг проблем,подмяната с нови ръчни е възможно да не реши проблема,ако е второто.Хъбовете нямат отношение към движението по асвалт или не,по скоро това го определя междуосовия диф,или както се казва Фул Тайм противоположното на Парт Тайм(без междинен диф,най просто казано)
      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

      Коментар


      • #18
        От: Счупен хъб!

        Здравейте,
        Днес прегледах целия преден мост отново. Проблеми не бяха установени, но се оказа, че тези хъбове, които сложихме са ментета и не вършат работа. Работата ми е свързана с каране по черни пътища и затова ми се иска да сложа механични, които са по- надеждни, но проблемът, е че никой не знае от какъв друг модел КИА могат да се вземат механични хъбове, които да станат за моята. Не съм запознат много с принципа на работа на тези хъбове и нямам представа за какви тапи ми говорите.

        Коментар


        • #19
          От: Счупен хъб!

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5960.jpg
Прегледи:1
Размер:128.5 КБ
ID:5429613
          Това стана!
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5875.jpg
Прегледи:1
Размер:80.8 КБ
ID:5429614 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5873.jpg
Прегледи:1
Размер:84.4 КБ
ID:5429615
          Колегата ми бе пратил тази част, но беше негодна.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5883.jpg
Прегледи:1
Размер:98.9 КБ
ID:5429616 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5884.jpg
Прегледи:1
Размер:91.9 КБ
ID:5429617

          Трябваше изцяло да го разглобя.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5890.jpg
Прегледи:1
Размер:148.1 КБ
ID:5429618 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5895.jpg
Прегледи:1
Размер:99.3 КБ
ID:5429619 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5911.jpg
Прегледи:1
Размер:90.0 КБ
ID:5429620 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5923.jpg
Прегледи:1
Размер:117.5 КБ
ID:5429621 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5953.jpg
Прегледи:1
Размер:118.4 КБ
ID:5429622

          Има някоя друга тънкост при разглобяване и сглобяване.

          И сложих една неръждавейка.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC1076.jpg
Прегледи:1
Размер:90.3 КБ
ID:5429623 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC1078.jpg
Прегледи:1
Размер:114.6 КБ
ID:5429624
          Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

          Коментар


          • #20
            От: Счупен хъб!

            Първоначално публикуван от mimi_ap14 Преглед на мнение
            Здравейте,
            Днес прегледах целия преден мост отново. Проблеми не бяха установени, но се оказа, че тези хъбове, които сложихме са ментета и не вършат работа. Работата ми е свързана с каране по черни пътища и затова ми се иска да сложа механични, които са по- надеждни, но проблемът, е че никой не знае от какъв друг модел КИА могат да се вземат механични хъбове, които да станат за моята. Не съм запознат много с принципа на работа на тези хъбове и нямам представа за какви тапи ми говорите.
            Ето тук ще намериш ръчни хъбове за Кия
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #21
              От: Счупен хъб!

              "Тапите" или фланци се наричаха май са като железни скоби с които за винаги зацепваш колелетата към задвижването на "джипа", едно просто желязо не е механизъм. Като го сложиш никога не можеш да го изключиш, но и няма чупене, малкия лост вътре за 4х4 още важи, единствено ще ти се качи малко разхода когато НЕ караш на 4х4. Тез "тапи" пак са според модела обаче. Ръчния хъб е по-добрия вариянт, като ги вземеш ще ти светне как работят, не търси МЕХАНИЧНИ, а РЪЧНИ, те твоите счупените също са механични-автоматични )

              Преди време, доста покарвах 4х4 на сух асфалт и единственото което се счупи бяха автоматичните хъбове, май те го отнесоха. Малкия лост вътре, за 4х4, само на сняг, лед ИЛИ черен път го включвай, иначе не ти трябва.
              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
              X-trail 2.2 Di 2003
              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

              Коментар


              • #22
                От: Счупен хъб!

                Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                "Тапите" или фланци се наричаха май са като железни скоби с които за винаги зацепваш колелетата към задвижването на "джипа", едно просто желязо не е механизъм. Като го сложиш никога не можеш да го изключиш, но и няма чупене, малкия лост вътре за 4х4 още важи, единствено ще ти се качи малко разхода когато НЕ караш на 4х4. Тез "тапи" пак са според модела обаче. Ръчния хъб е по-добрия вариянт, като ги вземеш ще ти светне как работят, не търси МЕХАНИЧНИ, а РЪЧНИ, те твоите счупените също са механични-автоматични )

                Преди време, доста покарвах 4х4 на сух асфалт и единственото което се счупи бяха автоматичните хъбове, май те го отнесоха. Малкия лост вътре, за 4х4, само на сняг, лед ИЛИ черен път го включвай, иначе не ти трябва.
                Ами не е само това ...ще има и едно износване/излишно/на предния мост,както и малко по-муден старт
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #23
                  От: Счупен хъб!

                  Благодаря за информацията )

                  Коментар


                  • #24
                    От: Счупен хъб!

                    От Патрол нестават ли?
                    Land Rover Discovery 3.9 V8

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X