Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се похваля и аз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Да се похваля и аз

    Айде и от мен: Честито!
    Сложи му ръчни хъбове и ще си решиш много проблеми занапред.

    Коментар


    • #17
      До: Да се похваля и аз

      Я ми рязаснете малко за ръчните и автонматичните хъбове,каква е разликата м/у тях,по принцип джипа не съм го взел за офроуд.

      Коментар


      • #18
        До: Да се похваля и аз

        Ами ръчните ще видиш че много ще ти ги хвалят, особено тук но да ти кажа са си голяма досада.
        Както вече ти обясних, хъба е за да заключи полуоските към колелата - автоматичния се самозаключва когато полуоската се върти по бързо от колелото (тоест двигателя я задвижва) а ръчния за да се заключи трябва да слезеш от колата, да отидеш до всяко от колелата и да го щарканеш на ръка в положение заключен. Ако не го направиш се едно нямаш включено 4х4 още. Като изключищ 4х4 трябва да слезеш пак и да го отключиш.
        Досадна работа в сравнение автоматичния се отключва сам. Проблема му е че се по чуплив заради разните му механизми вътре които са доста нежни предвид натоварванията на който са подложени движещите се части по задвижването на колелата...

        Искам да кажа че по добре виж дали ще могат да се оправят автоматичните, обникновено се зацапват или спичат особено ако дълго време не е ползвано предното, а преди това е имало влезли боклуци.

        Пс. така и така като съм почнал да обяснявам - само да допълня че джипа ти е парт-тайм, тоест нямаш междуосев диференциал, и 4х4 се ползва само извън афалта или на мокро/сняг/лед. Казват че ако го ползваш по асфалт можело да счупиш нещо по предаването, но да ти кажа често е малко пресилено (освен ако не правиш остри завой с мръсна гас). Обаче това което Нисан казва по въпроса е ако караш с 4х4 на сух асфалт има опасност най вече от:
        - неочаквана нестабилност на колата (да ти превърти някоя гума и да занесеш
        - и другото което мога да ти гарантирам от личен опит че е така, много неприятно неравномерно износване на предните гуми.
        Та това във връзка с кога ще ти трябват хъбовете
        Последно редактирано от trancedrift; 28-03-09, 22:14.

        Коментар


        • #19
          До: Да се похваля и аз

          Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
          Ами ръчните ще видиш че много ще ти ги хвалят, особено тук но да ти кажа са си голяма досада.
          Както вече ти обясних, хъба е за да заключи полуоските към колелата - автоматичния се самозаключва когато полуоската се върти по бързо от колелото (тоест двигателя я задвижва) а ръчния за да се заключи трябва да слезеш от колата, да отидеш до всяко от колелата и да го щарканеш на ръка в положение заключен. Ако не го направиш се едно нямаш включено 4х4 още. Като изключищ 4х4 трябва да слезеш пак и да го отключиш.
          Досадна работа в сравнение автоматичния се отключва сам. Проблема му е че се по чуплив заради разните му механизми вътре които са доста нежни предвид натоварванията на който са подложени движещите се части по задвижването на колелата...

          Искам да кажа че по добре виж дали ще могат да се оправят автоматичните, обникновено се зацапват или спичат особено ако дълго време не е ползвано предното, а преди това е имало влезли боклуци.

          Пс. така и така като съм почнал да обяснявам - само да допълня че джипа ти е парт-тайм, тоест нямаш междуосев диференциал, и 4х4 се ползва само извън афалта или на мокро/сняг/лед. Казват че ако го ползваш по асфалт можело да счупиш нещо по предаването, но да ти кажа често е малко пресилено (освен ако не правиш остри завой с мръсна гас). Обаче това което Нисан казва по въпроса е ако караш с 4х4 на сух асфалт има опасност най вече от:
          - неочаквана нестабилност на колата (да ти превърти някоя гума и да занесеш
          - и другото което мога да ти гарантирам от личен опит че е така, много неприятно неравномерно износване на предните гуми.
          Та това във връзка с кога ще ти трябват хъбовете
          М наистина си е малко досадно но пък за сметка на това по здраво,все пак трябва да видя и моите как са може да се оправят,а в цените на тези автоматичните и ръчните има ли някаква разлика?
          П.П джипа си го карам на 2H на сухо.

          Коментар


          • #20
            До: Да се похваля и аз

            Има да според това което съм чел тук във форума: един автоматичен хъб от автоморга струва горе долу колкото два нови ръчни от магазина.

            Но не гарантирам че задължително е така, на мен лично не ми се е налагало да се интересувам за хъбове и нямам информация от първа ръка.

            Коментар


            • #21
              До: Да се похваля и аз

              Проблема не е от хъбовете карах джипа на майстор каза че са нови,проблема бил че кардана непредавал много сила кам предните полуоски. Какъв може да е проблема?

              Коментар


              • #22
                До: Да се похваля и аз

                Прочетох го пак и малко да си променя написаното

                Ако полуоските не се въртят, а кардана се върти може да са потрошени (или силно износени) короната или пиньона в диференциала, или нещо друго по устроиството му - там планетни и сателитни колелца.

                Коментар


                • #23
                  До: Да се похваля и аз

                  Значи гледах преди малко джипа и забелязах,че едната полуоска (лявата) се върти а дясната не ,но пък като дигнах джипа и лявата и дясната гума не се въртят.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Да се похваля и аз

                    Ами според това което описваш отива вече на каре ( аз така и не съм напълно сигурен кое точно е карето, българския ми е второстепенен език от 6 години вече и знам всичко на английски и други езици...), хъб на полуоската или нещо подобно, но пак ми е малко странно че нито една от гумите не се върти... или всъщност то ако няма никакво съпротивление на едната полуоска, диференциала винаги ще предава въртящия момент към нея.

                    Ами вече остава да се разглоби всичко от страната където се върти полуоската и да се види какво е за смяна. Дано ти се размине с малко.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Да се похваля и аз

                      Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                      Ами според това което описваш отива вече на каре ( аз така и не съм напълно сигурен кое точно е карето, българския ми е второстепенен език от 6 години вече и знам всичко на английски и други езици...), хъб на полуоската или нещо подобно, но пак ми е малко странно че нито една от гумите не се върти... или всъщност то ако няма никакво съпротивление на едната полуоска, диференциала винаги ще предава въртящия момент към нея.

                      Ами вече остава да се разглоби всичко от страната където се върти полуоската и да се види какво е за смяна. Дано ти се размине с малко.
                      Ти сега ме обърка ,не трябва ли да се разглоби всичко от страната където не се върти полуоската или бъркам.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Да се похваля и аз

                        Първоначално публикуван от kristiaan Преглед на мнение
                        Ти сега ме обърка ,не трябва ли да се разглоби всичко от страната където не се върти полуоската или бъркам.
                        Бъркаш. По-добре напиши от къде си, да те пратиме при подходящия човек, да види и да ти обясни на място. Не ходи при непроверени майстори, че после е скъпо. Това с блокировките и хъбовете обикновенно не го знаят, въпреки, че не е сложно. Ако имаш клеясал хъб всичко може да се върти..., или да не се върти. Колела, полуоски и кардан са свободни или куплирани, зависи как е клеясал. От ремонт за 20лв. може да стане 2000.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • #27
                          До: Да се похваля и аз

                          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                          Бъркаш. По-добре напиши от къде си, да те пратиме при подходящия човек, да види и да ти обясни на място. Не ходи при непроверени майстори, че после е скъпо. Това с блокировките и хъбовете обикновенно не го знаят, въпреки, че не е сложно. Ако имаш клеясал хъб всичко може да се върти..., или да не се върти. Колела, полуоски и кардан са свободни или куплирани, зависи как е клеясал. От ремонт за 20лв. може да стане 2000.
                          От град Ямбол съм ако ми кажете някой добър майстор ще ви бъда много благодарен.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Да се похваля и аз

                            Колегата Румен-CarTest е твоя човек. BOSCH Car Service Ямбол. Обади ми се да ти дам тел. или му пиши на лични.

                            ПП Напиши го тоя Ямбол в профила, от какво те е страх?
                            Последно редактирано от drukman; 03-04-09, 11:29.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #29
                              До: Да се похваля и аз

                              Оправихме 4х4 единият хъб не беше сглобен както трябва,благодаря на всички които ми помогнаха.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X