Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се похваля и аз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да се похваля и аз

    Привет на всички взех си терано 2 много съм доволен от машинката,двигателят е 2.7 ама незнам дали е ТД или ТДИ моделът е 96г. с кръглите фарове но маи нямам интеркулер.Благодаря ви предварително за отговорите.

  • #2
    До: Да се похваля и аз

    Честито и безаварийно

    Не съм 100% сигурен но мисля че терано2 96г.без интерколер няма,също до колкото съм запознат 2.7 с интерколер е повече от 99-конски сили.

    Коментар


    • #3
      До: Да се похваля и аз

      Да знам че тези с интеркулера са повече кончета ама не ми пише в талона колко к.с. е ето една снимка на джипката.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от kristiaan; 27-03-09, 13:01.

      Коментар


      • #4
        До: Да се похваля и аз

        125 са кончетата, а тази дупка на капака отгоре е точно за да влиза въздух към интеркулера

        Коментар


        • #5
          До: Да се похваля и аз

          Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
          125 са кончетата, а тази дупка на капака отгоре е точно за да влиза въздух към интеркулера
          На един познат е 95г. има дупка но е без интеркулер незнам може би капаците са стандартно с отвор.

          Коментар


          • #6
            До: Да се похваля и аз

            Първоначално публикуван от mimo1 Преглед на мнение
            На един познат е 95г. има дупка но е без интеркулер незнам може би капаците са стандартно с отвор.
            Ми мисля че моя е така само дупка има без интеркулер.Как мога да разбера дали е с по стария двигател само по интеркулера ли?В кат и те незнаеха колко к.с е и аз им казах 99 не за друго ми данъка е по малък и толкова и го написаха
            Последно редактирано от kristiaan; 27-03-09, 15:31.

            Коментар


            • #7
              До: Да се похваля и аз

              Като отвориш капака на двигатела- точно под въпросния отвор трябва да седи един радиатор- това е интеркулер.Ако го има значи си 125кс.

              Коментар


              • #8
                До: Да се похваля и аз

                На първата снимка двигателят е без интеркулер, а на втората е с интеркулер. Поздравления за новата придобивка и хиляди безаварийни!
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #9
                  До: Да се похваля и аз

                  Честито много безаварийни километри
                  Nissan Terrano 92г. 2.7 ТД

                  Коментар


                  • #10
                    До: Да се похваля и аз

                    Ами явно ти е сменян двигателя след това. За скоростите вече незнам кой са ти оставили, преди 96та са малко по бавни, а и диференциалите на старото са малко по бавни. Ако към 2500оборота си към 95км/ч си със старите, ако си над 100км/ч си с новите

                    Иначе се разбира предполагам по номера на двигателя, но щом няма кулер ти е 100 коня (74кв).

                    Много безаварийни километри и от мен

                    Коментар


                    • #11
                      До: Да се похваля и аз

                      Значи съм без интеркулер,върви си перфектно вжипката двигателя работи отлично абе за 100к.с съм повече от доволен,благодаря за отговорите.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Да се похваля и аз

                        Значи съм с 100к.с ама си върви доста доволно за скоростите ще пиша утре щото не съм го карал още извънградско.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Да се похваля и аз

                          Днес я покарах на 2500 оборота си държи 100км/ч но я вкарах в една кал и забелязах че като вкл 4х4 предното не работи на на 4х4 бавни пак е така апак погледнах отдоло кардана за отпред си се върти.От какво може да не се въртят предните колела?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Да се похваля и аз

                            Автоматичните хъбове може да не ти зацепват. Но какво имаш предвид под това да не се въртят предните колела - сам ли беше? Защото може да се е въртяло само колелото което не виждаш от шофьорското място примерно, отпред си с отворен диференциал, отзад с ограничено приплъзване и винаги се въртят и двете колела, кое повече кое по малко... Чуваш ли някакви звуци да идват от тях, като например металическо прищракване?

                            Ако наистина не ти въртят передните колела, следващатата стъпка (след като си сигурен че се върти кардана) е да види дали се въртят полуоските към колелата. Това са едни цилиндрични пръти, покрити с маншони горе долу посредата между носачите това е само ако си нямаш никаква идея от механиката по колата, извиняай ако не е така.

                            Ако полуоските се въртят, но колелата не, остава вече да са хъбовете. Те са връзката между полуоските и колелата, и са автоматични - тоест като не ти е включено 4х4 предните колела нямат връзка с полуоските и предния диференциал и раздатъчната кутия, но като пуснех 4х4 и полуоските се въртят от двигателя те трябва автоматично да се заключат и да почнат да се въртят и колелата.

                            Сега ако това не се случва, причините може да са различни - счупени (дори и просто с някоя измъкнала се част) или просто замърсени което им пречи да зацепят. Въпросните хъбове са посредта на колалта и мож да ги видиш като махнеш капачките на джантите. На тях пише Automatic Free running hub.

                            Ако мислиш че можеш да се оправиш сам, най отгоре в темите тук има една залепена тема "Сервизни ръководства", намираш там за терано R20 и четеш частта за хъбовете (при предното окачване е). Всичко е обяснено подробно и с рисунки.
                            Ако не можеш сам, отиваш на майсотр и му казваш болката си и той знае какво да прави
                            Това е ако проблема може да се оправи с разглобяване и почистване и повторно гресиране. Ако са счупени най-добре си купи нови, но ръчни. 400лв бяха май комплект.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Да се похваля и аз

                              Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                              Автоматичните хъбове може да не ти зацепват. Но какво имаш предвид под това да не се въртят предните колела - сам ли беше? Защото може да се е въртяло само колелото което не виждаш от шофьорското място примерно, отпред си с отворен диференциал, отзад с ограничено приплъзване и винаги се въртят и двете колела, кое повече кое по малко... Чуваш ли някакви звуци да идват от тях, като например металическо прищракване?

                              Ако наистина не ти въртят передните колела, следващатата стъпка (след като си сигурен че се върти кардана) е да види дали се въртят полуоските към колелата. Това са едни цилиндрични пръти, покрити с маншони горе долу посредата между носачите това е само ако си нямаш никаква идея от механиката по колата, извиняай ако не е така.

                              Ако полуоските се въртят, но колелата не, остава вече да са хъбовете. Те са връзката между полуоските и колелата, и са автоматични - тоест като не ти е включено 4х4 предните колела нямат връзка с полуоските и предния диференциал и раздатъчната кутия, но като пуснех 4х4 и полуоските се въртят от двигателя те трябва автоматично да се заключат и да почнат да се въртят и колелата.

                              Сега ако това не се случва, причините може да са различни - счупени (дори и просто с някоя измъкнала се част) или просто замърсени което им пречи да зацепят. Въпросните хъбове са посредта на колалта и мож да ги видиш като махнеш капачките на джантите. На тях пише Automatic Free running hub.

                              Ако мислиш че можеш да се оправиш сам, най отгоре в темите тук има една залепена тема "Сервизни ръководства", намираш там за терано R20 и четеш частта за хъбовете (при предното окачване е). Всичко е обяснено подробно и с рисунки.
                              Ако не можеш сам, отиваш на майсотр и му казваш болката си и той знае какво да прави
                              Това е ако проблема може да се оправи с разглобяване и почистване и повторно гресиране. Ако са счупени най-добре си купи нови, но ръчни. 400лв бяха май комплект.
                              Не не бях сам днес просто предните колела изобщо не зацепват като погледна полуоските ще пиша пак.Благодаря ти колега и то много.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X