До: Въпрос относно закупуване на Терано
Турбото е най-обикновено, и няма никаква връзка с компютъра. Сервизното ръководство ми е пред очите. Уеистгейта се управлява от диафрагма, включена към налягането във входящия колектор. Налягането на такова турбо се управлява само и единствено чрез уейстгейта. Няма друго управление. Има само тръби за вода и масло, и нищо друго. Няма как да му се смени налягането, без да се пипа механично управлението не уейстгейта, или поне не се сещам за такова - напълно автономен агрегат си е. Под капака не е пипано изобщо. Дори не е отварян. Сменени са само 2 чипа в компютъра. В сервизното ръководство и си пише как се проверява налягането, и при несъответствие се сменя цялото турбо.
Колкото до самото мерене - и без това се каня да си слагам щуцер и да си монтирам манометър в кабината перманентно, та ще знам във всеки момент колко е.
Първоначално публикуван от tomik
Преглед на мнение
Колкото до самото мерене - и без това се каня да си слагам щуцер и да си монтирам манометър в кабината перманентно, та ще знам във всеки момент колко е.
Коментар