Колеги, ако някой може да публикува снимки на Патрол GR с лифт ще му бъда благодарен. Чувал съм противоречиви мнения за лифт 2 инча - напр че не е достатъчно и е безсмислено и трябва да е 4 инча. На мен това ми се струва много, а и трабват още куп доработки, което не ми се иска. Не ми харесват несъразмерно повдигнатите джипки и ми се иска да го видя преди това как стои.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 В тази тема има снимки на GR (Y60) с 4" лифт, който му стои много добре.Първоначално публикуван от atsvetkov Преглед на мнение... Чувал съм противоречиви мнения за лифт 2 инча - напр че не е достатъчно и е безсмислено и трябва да е 4 инча ...
 
 А що се отнася до това, дали 2" са достатъчни, то трябва да се тръгне от там за какво ще се използва колата. Защото напълно е възможно и 4" да са малко, ако целта на занятието е да се направи машина за по-сериозен офроуд.
 
 При всички положения, ако колата ще се използва за каране офроуд, аз бих избрал 4". Базата на този модел е доста дълга и при по-малка височина ще има доста удари отдолу.
 
 Примерно на моя гредата, на която лежат скоростната кутия и раздатката, носи здрави следи от много удари, въпреки че е къса база.
 
 Ако обаче джипът ще се кара предимно по асфалт, с леки забежки по черни пътища, то 2" могат и да са напълно достатъчни.Ние не сме неутрални!
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Не му стои лошо 4 инча. Интересно как седи 2 инча на по-новия модел. Целта е да се направи за разходки в гората и да се бори успешно с по-хард участъците. Ще му се слагат гуми и лебедка. Но ми се иска и общия вид да е добър. С 4 инча какво става с поведението при странични наклони и много стръмни спускания? Плашат ме и доработките при 4 инча, мисля че няма гаранция че всичко ще бъде ОК със стабилност и други проблеми на големия лифт, които споделят в този форум. Подхождам предпазливо с тунинга, защото хем искам да стане по-добър в гората, хем да стои елегантно.Последно редактирано от atsvetkov; 05-03-09, 15:54.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 При това положение аз гласувам за 4". Според мен 2" ще са малко за дълга база.Първоначално публикуван от atsvetkov Преглед на мнение... Целта е да се направи за разходки в гората и да се бори успешно с по-хард участъците ...
 Мисля, че вариантът е достатъчно добре отработен. Просто трябва този, който го прави, да е наясно с нещата.
 
 Страничните наклони не би трябвало да са проблем. GR-ът е един от най-стабилните джипове в това отношение (да не кажа, че е най-стабилният, защото съм силно пристрАстен ) )
 
 П.П. Ето ти да видиш повдигнат GR Y61, 2000:
 
 4" лифт + гуми 35" - http://nissan4wheelers.com/eve/forum...1310341631/p/4Последно редактирано от Чавдар (V93); 05-03-09, 16:53.Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Дълга база понася добре 4". С необходимите доработки ще е перфектен за гора. Ако ще е само за асфалт и среден офф роед то и 2-3" са напълно достатъчно. Но така или иначе има много писано. Като го вдигнеш толкова трябва да го прежалиш за яко вкарване в гората. Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях. Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Не е за пренебрегване и финансовия въпрос. Ако 2,5 инчовото струва около 1800, то за 4 инчовото трябват още 2000 за допълнителните бъзикни. Като се вдигне 4 инча не може с по-малки от 33` гуми и се опасявам, че на мотора 2,8 ще са му големички, пък и да не се наложи подстригване или фланци. Все пак ми се струва че 2,5` няма да е толкова зле. Въпросът е какви гуми трябват за него при джанти 16`. Оня Патрол от линка все пак е 4,5л и сигурно добре върти.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Аз съм с 2". Патрол, 2.8, ОМЕ, гуми 265х75х16-BFG-AT.
 Фланци 3 см.
 Колата е много стабилна по завоите, но мощност вече започва да липсва.
 Незнам ако сложиш гуми 35" и агресивна шарка, как ще движеш на асфалт. Пък човек все пак е редно да го закара я до Троян, я до Приморско! Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях. Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Патрула от линка е 4.2, не 4.5.Първоначално публикуван от atsvetkov Преглед на мнение...Въпросът е какви гуми трябват за него при джанти 16`. Оня Патрол от линка все пак е 4,5л и сигурно добре върти.
 4.5 и 4.8 се слагат на Y61 (следващия).
 Реално погледнато единственото оскъпяване при 4 инча лифт в сравнение с 2 инча при Патрул е преместването на носичите надолу (особено отпред), защото ъгъла става много голям и дори castor-a трудно го компенсира. Всичко останало, което трябва да се наприви при 4" (удължаване на щанги, castor в предния мост и т.н.) се прави и при 2/2.5 инча.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Разликата в цената не знам от къде идва, но толкова ми обявиха. Повече ме притеснява, че трябва да сложа по-големи гуми и няма да върви добре. Някой има ли такъв нисан и да му е сложил 2,5` и гуми 31 или 33` да сподели впечатления и някое фото.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Ако ще правиш машина за офроуд, по-големите гуми са просто задължителни. Дългата база с малки гуми ще закъсва на поразия. Да не говорим, че дълъг Патрул с малки гуми ми прилича на дакел.Първоначално публикуван от atsvetkov Преглед на мнение... Повече ме притеснява, че трябва да сложа по-големи гуми и няма да върви добре. Някой има ли такъв нисан и да му е сложил 2,5` и гуми 31 или 33` да сподели впечатления и някое фото. 
 Имал съм възможност да сравнявам проходимостта на Патрул Y60 къса база - единият с 31", другият с 33". Познай кой постоянно лягаше на мостове!
 
 И, в същност, какъв точно GR (с кой двигател) имаш предвид? Къса база с 2.8 се справя достатъчно добре с 33".Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ето така изглеждаПървоначално публикуван от atsvetkov Преглед на мнениедълга база с 2,8 мотор, купе 99г. Идеята е 2,5` лифт и 33` гуми - това е. Ако имате впечатления как стои това и как върви кажете.
 
 ето и снимкатаПоследно редактирано от Yaro; 09-03-09, 20:09.Nissan Patrol Y61
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Ето така изглежда дълъг Nissan Patrol Y60, 4.2 бензин с 2 инча лифт, но с около 200кг. + на мост, т.е. в момента изглежда почти като 3 инча и с 33 (33/10.5/15) BFG MT.
 
 Enjoy! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Как изглежда Нисан Патрол дълъг с 2 инча лифт?
 
 Зависи от гледната точка Ето така например (същия от горните снимки): Ето така например (същия от горните снимки):
 Technical Rescue Direct - life lies in courage
 http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар