Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траял тест на Трейл Мастер на Патрол GR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Траял тест на Трейл Мастер на Патрол GR

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Файлът е големичък - 1,4 GB
    Ами програмата с която сглобявам клиповете,за да запази качеството ми дава да го запаметя само в ДВД формат.Знам че е голям,но пък мисля че стана много добре и който изтърпи да го свали,ще остане доволен Поздрави.
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #17
      До: Траял тест на Трейл Мастер на Патрол GR

      Витарника буксува яко ама не закьса никаде,без блокаж отзаде са мьки обаче(компенсира го майсторско каране и добьр навигатор),Нисана с заден блокаж си играе с полигона кат лапе в пясьчник,ама накрая го обьрка мноо,Фронтерата като изключим че се окантари на една бабуна и я бутнахме се справи повече от добре,а трасето никак не е леко,тревата беше мокра от слана и стана голяма пьрзалка
      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

      Коментар


      • #18
        До: Траял тест на Трейл Мастер на Патрол GR

        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
        Витарника буксува яко ама не закьса никаде,без блокаж отзаде са мьки обаче(компенсира го майсторско каране и добьр навигатор),Нисана с заден блокаж си играе с полигона кат лапе в пясьчник,ама накрая го обьрка мноо,Фронтерата като изключим че се окантари на една бабуна и я бутнахме се справи повече от добре,а трасето никак не е леко,тревата беше мокра от слана и стана голяма пьрзалка
        Блокажа наистина много помага,но аз лично смятам че окачването си каза твърдо думата.Джипа никъде не опря/дори и при изкачването на първата голяма дупка където умишлено дори спрях след като предните колелета прехвърлиха ръба,дори и дадох малко назад,за да се уверя какво става/,ходовете сега като са по-големи/макар че отзад има какво да се иска още/,колелетата не увисват и това води до по-добро сцепление и от там до по-голяма проходимост.Ако забеляза и Витарата и Фронтерата вдигаха постоянно предни и особено задните колелета във въздуха,а Нисана колкото и да се опитвах само на едно място се получи.Така че преди блокажа по-големите ходове си казаха своето,както и по-голямата височина на машината.А когато попаднеш на гадно място и се окантариш както трябва/както накрая се насадих с Нисана/блокажа както видя не помогна с нищо,и се наложи помощ от .....приятел Поздрави.
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #19
          До: Траял тест на Трейл Мастер на Патрол GR

          Абе "Нисана" се справи перфектно,каквото и да си говорим!Новото окачване е жестоко!Но и "Сузукито" на "Белата" се представи достойно!От видеото и от снимките не става много ясно за деретата с които се бориха машините и водачите им!Имаше една "Сузуки" среща в гр.Стара Загора в ,която участваха доста колеги от страната,а именно те могат да потвърдят за какво иде реч в "окопите"!Еххх къде ми е "Фронтерката" - бат Марин си кара и се кефи пък аз гледам и се правя на навигатор!?В тия дупки не смея още да си натикам "4рънъра" и особено ДБЗ...за сега де!По нататък ще видим?!!!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X