Като писах в тази тема,
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=46283
след монтажа на окачването дойде и време за тестови изпитания.Първите такива бяха при прехода ни до Бузлуджа,но истинското изпитание може да стане само на силно пресечен терен.Ето и как стана това на нашия траял полигон
Аре пичове....да започнем със снимките.Лично аз съм доволен и от новото окачване и от представянето на Нисана.













Ето тук със старото окачване винаги съм вдигал гумата доста високо,но сега тя почти не се отлепи от земята.


А тук дори и без гребло отпред,Нисана влезе в ролята на булдозер

Последваха няколко опита за излизане,но това беше поради факта,че се опитвах да направя това от място и почти без засилка.В последствие,със засилка Нисана изкочи без проблеми,и не само това ами понеже Стефко изтърва да заснима момента с камерата,аз се.......върнах назад в дупката и повторих изкатерването



Триал теста не можеше да завърши обаче и без поне едно задължително закъсване
.Точно на изхода от трасето Нисана не можа да изкачи наклона,а доста голям камък го измести в страни.В следствие на това при връщането назад,той влезе и в дупка,опря отзад,и ....до там.


Пробвахме тарикатски изпълнения,но......


......проблема е че ...Белата тежи малко
.......

......и неминуемо се стигна да ме дърпа......Фронтера

След успешното издрапване,се върнах обратно и минах трасето до старта.

На голямата дупка подходих много внимателно,защото забиеше ли Нисана лебедката долу,мърдане нямаше.....и щеше де си стои там до идването на хеликоптера

Излязох обаче съвсем нормално и се насочих към следващата голяма дупка.Там уж беше по-безпроблемно,но на дъното за малко не се окантари.Последва много газ назад и се освободих.



След финала,много доволен от качествата които придоби машината и нейното представяне,реших и да го кача на стълбичката на победителите.....




Единствения проблем който открих е че при пълно завъртане на волана широките 33-ки опират в носачите на предния мост.Това се случва обаче само при изсукване на моста и изместване на цялата конструкция .На равно това опиране го няма.Мисля да поставя някакви много тънки фланци от порядъка на 5-10мм и проблема ще изчезне.Поздрави.
П.П.Очаквайте и интересно видео от теста.....мисля че ще останете доволни.
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=46283
след монтажа на окачването дойде и време за тестови изпитания.Първите такива бяха при прехода ни до Бузлуджа,но истинското изпитание може да стане само на силно пресечен терен.Ето и как стана това на нашия траял полигон
Аре пичове....да започнем със снимките.Лично аз съм доволен и от новото окачване и от представянето на Нисана.
Ето тук със старото окачване винаги съм вдигал гумата доста високо,но сега тя почти не се отлепи от земята.
А тук дори и без гребло отпред,Нисана влезе в ролята на булдозер



Последваха няколко опита за излизане,но това беше поради факта,че се опитвах да направя това от място и почти без засилка.В последствие,със засилка Нисана изкочи без проблеми,и не само това ами понеже Стефко изтърва да заснима момента с камерата,аз се.......върнах назад в дупката и повторих изкатерването



Триал теста не можеше да завърши обаче и без поне едно задължително закъсване


Пробвахме тарикатски изпълнения,но......
......проблема е че ...Белата тежи малко



......и неминуемо се стигна да ме дърпа......Фронтера




След успешното издрапване,се върнах обратно и минах трасето до старта.
На голямата дупка подходих много внимателно,защото забиеше ли Нисана лебедката долу,мърдане нямаше.....и щеше де си стои там до идването на хеликоптера


Излязох обаче съвсем нормално и се насочих към следващата голяма дупка.Там уж беше по-безпроблемно,но на дъното за малко не се окантари.Последва много газ назад и се освободих.
След финала,много доволен от качествата които придоби машината и нейното представяне,реших и да го кача на стълбичката на победителите.....



Единствения проблем който открих е че при пълно завъртане на волана широките 33-ки опират в носачите на предния мост.Това се случва обаче само при изсукване на моста и изместване на цялата конструкция .На равно това опиране го няма.Мисля да поставя някакви много тънки фланци от порядъка на 5-10мм и проблема ще изчезне.Поздрави.
П.П.Очаквайте и интересно видео от теста.....мисля че ще останете доволни.

Коментар