Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

    Здравейте.От едно известно време ми се върти натрапчивата мисъл в главата да се сдобия от Англия /говорим на оправдано ниска цена/ с Патрол ГР като моя,но с 4.2д мотор.Кола с десен волан аз нямам намерение да карам,но смятам да сменя мотора на моята машина.Въпроса тук е как според вас ще се промени вървенето на колата.
    Моето мнение базирано по-скоро на логиката,а не на практически опит е:
    1.Макар и двете машини да са по 116к.с.,4.2д ще има доста по-голям въртящ момент на ниските обороти.От това смятам,че /особено за офроуд/до към 2000-2300оборота ще набира доста по-добре.
    2.Подкаран по асфалта обаче ми се струва че 2.8тд ще набира доста по добре,защото там оборотите са по-високи,а тогава турбото ще изстрелва машината доста по-яко от атмосферния дизел.
    Идеята на запитването е дали си заслужава упражнението в предвид, увеличаване мощността и по-добро вървене на джипа.Безспорно 4.2д е много по-здрав и дълговечен мотор,но не това е въпроса в момента.
    П.П.Забравих да спомена и факта,че в талона ми пише"без номер" на мотора и една такава смяна няма да се усложнява от ходене по мъките в Кат и даване на грешни пари.Поздрави.
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

  • #2
    До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

    В австралийските форуми съм срещал мнения, че не си струва разхода и главоболието да се прави тази замяна.

    Не забравяй и това, че 4.2 ще е по-тежък.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      В австралийските форуми съм срещал мнения, че не си струва разхода и главоболието да се прави тази замяна.

      Не забравяй и това, че 4.2 ще е по-тежък.
      Да....това го имам предвид,но забравих да го пиша......
      Знам че вярното решение е 4.2 бензин и 35-ци гуми като Нисана на Гена,но .....кушията е много голяма и парите ще са едни други и после Кат ,преристраций,доста голям данък годишен ,и най-вече няма да имам нужното време да изпълня един такъв проект....Поздрави.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #4
        До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

        4.2 и бензин и дизел са с различна (по голяма и здрава) скоростна кутия. Не, че не можеш да ги вземеш заедно разбира се, но предвид, че ще промениш много неща - блоковете на двигателите и съответно монтжа нямат нищо общо, не знам дали не е много по лесно да обърнеш дирекцията.
        А относно двигателите - не мисля, че големия ще изостава по каквито и да е параметри. Това, че с турбото и на високи обороти малкия криво-ляво достига мощността която големия има на 2000 оборота и никога не достига въртящия му момент, как по-точно ще го накара да върви повече? Иначе е факт че RD28T е пъргав двигател, като за 2.8 дизел . Може би разхода на гориво ще е с литър - два повече - каквото съм чел от опит, а не по книжка. 2.8 е наистина икономичен.
        П.С. Ако ти липсва радостта от шофиането, защо не се замислиш за 4.2 бензин. Хем и с ляв волан ще дойде...
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #5
          До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

          Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
          П.С. Ако ти липсва радостта от шофиането, защо не се замислиш за 4.2 бензин. Хем и с ляв волан ще дойде...
          Принципно 2.8тд ме удовлетворява за асфалта.Наистина е доста пъргав,а след като му монтирах и интерколер/това е една друга тема де/,ускорението се подобри още повече.Проблемът обаче си остава карането офроуд.....Нисана е тежък джип и определено малкия мотор дори и на късата база идва слаб.Още повече,че в планината се кара доста често на ниски обороти и тогава файдата от турбо и интерколери е много малка.По тази причина търся начин да получа по-голяма мощност,но все пак да е по-безболезнено./тоест с трици маймуни да ловя/
          Знам че най-удачния вариант е закупуването на 4.2бензин,но първо цената му /особено с лява дирекция/ няма да е хич малка,разходите му също са доста по-високи/данъци ,застраховки и т.н./.Знам че разликата ще е доста голяма,но към момента такава замяна не мога да си я позволя и май ще си се задоволя с карането на малкия мотор.Поздрави
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #6
            До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

            На мен мощнст при офроуд никога не ми е липсвала - първа бавна е достатъчно бавна. Липсва ми по дълги изкачвания на магистралата и при изпреварване на завои...
            А за цената на бензиновите не си прав. Зависи от състоянието на автомобила и е напълно съпоставима с тази на 2.8 дизел. Естествено, че ги няма за по 6-7 К лв, но ти за толкова каъв дизел ще вземеш - такъв в който ще налееш още толкова после
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #7
              До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
              На мен мощнст при офроуд никога не ми е липсвала - първа бавна е достатъчно бавна ...
              Сложи едни 33-ки и пробвай пак ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Сложи едни 33-ки и пробвай пак ...
                Ами ще сложа, ама пак няма да ми липсва, щото нали знаеш къде ще ги сложа
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #9
                  До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                  Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                  На мен мощнст при офроуд никога не ми е липсвала - първа бавна е достатъчно бавна. Липсва ми по дълги изкачвания на магистралата и при изпреварване на завои...
                  За Y260 ли става въпрос?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                    За Y260 ли става въпрос?
                    Да, с 31х10.5х15
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #11
                      До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                      Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                      На мен мощнст при офроуд никога не ми е липсвала - първа бавна е достатъчно бавна. Липсва ми по дълги изкачвания на магистралата и при изпреварване на завои...
                      А за цената на бензиновите не си прав. Зависи от състоянието на автомобила и е напълно съпоставима с тази на 2.8 дизел. Естествено, че ги няма за по 6-7 К лв, но ти за толкова каъв дизел ще вземеш - такъв в който ще налееш още толкова после
                      А на мен много често ми се е случвало на стръмен баир на първа бавна кара до едно място и забуксува,а на втора бавна не му стига мощност....ето за този момент говорим.
                      По отношение на цената на джипа преди около 6мес. /ама тогава тази идея я нямах още/мой приятел от Англия ми предложи Патрол ГР 4.2д за сумата от 3000лв.Хайде с докарването да станат 4000лв.По стечение на обстоятелствата тази машина я купи друг наш съгражданин и тя сега е в Ст.Загора.Ходих да я видя и мога да кажа че си е съвсем наред,но....
                      мал-шанс.....Поздрави.
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                        Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                        Да, с 31х10.5х15
                        И дълга база, което компенсира по големите гуми.
                        Май 260тките са с по бавни дифове. Може би затова по не се усеща липса на мощност.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                          Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                          Ами ще сложа, ама пак няма да ми липсва, щото нали знаеш къде ще ги сложа
                          Там можеш и 35" да сложиш и да си пееш, но на 2.8 33-ките се усещат.
                          Не в града и на асфалта, но на стръмни изкачвания и ако се иска яко развъртане на гумите ...


                          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                          ... Май 260тките са с по бавни дифове. Може би затова по не се усеща липса на мощност.
                          GR е с 4.65 Твоят с колко е?
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                            Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                            И дълга база, което компенсира по големите гуми.
                            Май 260тките са с по бавни дифове. Може би затова по не се усеща липса на мощност.
                            Е да ама то това дето не достига не е 10к.с,а 30к.с,така че не мога да твърдя със сигурност че по-бавните дифове компенсират чак толкова.А може би моите изисквания са доста големи......
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение




                              GR е с 4.65 Твоят с колко е?
                              Чакай че го търся, ама не мога да го намеря нещо.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X