Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Икономия с магнити и завихряне не въздуха

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Мммм, да, и още нещо, петрола няма да свърши.
    Не и в социалистическия смисъл, както го разбират повечето хора - да се събудят един ден, по бензиностанциите да няма, в склада да няма и при старшината да няма. Да има малко при тарикатите, които са научили отнякъде и са се презапасили, после и там да свърши.

    Цената му, обаче, ще го прави непрактичен за все повече цели. Той ВЕЧЕ е непрактичен за ТЕЦ, въпреки че е основата на електро-енергийната революция в развития свят и все още в някои страни доминира като произведена електроенергия.

    Коментар


    • #32
      От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Засега историята показва точно обратното - че хората, намерили начини да се пести енергия от всякакъв вид, са ставали богати и известни, а ако рано са си отивали, то е било от пиянство, преяждане или полово предавани болести.

      Обратно на социалистическото мислене, ако един автомобил започне да харчи с 20% по-малко, то той просто ще стане достъпен за хора с 20% по-ниски доходи. Това, съпоставено с пирамидата на доходите идва да каже, че потреблението на гориво хич няма да се намали, а напротив. Даже и цената ще се вдигне. Само погледнете историята. Поради тази съвсем логична причина, колкото и да не ви се вярва, петролният бизнес е най-голям привърженик на икономичните автомобили.
      Ама историята показва,че те са станали богати заради наивни купувачи на така нар. "изобретения"...
      Говорим за реално измислена и реално работеща система за намаляване на разхода примерно с 30-40%...
      Такава ,аз поне за сега не знам да има...има "мижай да те лАжем"...
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #33
        От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

        Винаги съм знаел, че има полза от археологията....

        Виж само каква тема съм изпуснал! Дори измислих начин да се подобри още повече разхода. Направо ще затапя всмукателния колектор. Така дебитомера няма да отчита въздушен поток и компютъра няма да подава гориво към инжекторите. Резултата ще е че разхода ми ще падне на нула.


        П.С.
        Тука е момента да поискам помощ от математиците щото нещо се обърках. Разход от 0 л на 0 км по висок ли е от разход 5л на 100 км или е по нисък?
        Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
        Honda Varadero XL1000 SD03 2011

        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


        • #34
          От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

          И да сте виждали скопен кон да е бегач? Или бегач неназобен да тича?...
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #35
            От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

            Мдаам. Двигателите се основават на едни термодинамични цикли. Икономичост може да се постигне в умерени граници (над 20% май нема да стане). Хората от зор да оползотворят по-голяма част от внесената енергия, са сложили турбокомпресора.

            п.п.Ааа. Сетих се как се постига малък разход. Слагаш на нормален автомобил двигателче от миксер (разбирайте скутерче), дупчиш пода и за засилка ползваш краката, а като се позасили включваш двигателчето.
            Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 17-12-13, 13:55.
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #36
              От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
              Ама историята показва,че те са станали богати заради наивни купувачи на така нар. "изобретения"...
              Говорим за реално измислена и реално работеща система за намаляване на разхода примерно с 30-40%...
              Такава ,аз поне за сега не знам да има...има "мижай да те лАжем"...
              Говоря за реалните неща, които са докарвали икономия. Примерно, когато е въведено искровото запалване (в замяна на калилното) икономията е била и повече от 40%. Обръщането на двигателя напречно и свързването му с предните колела е докарало едни 20-25%. И много такива - докато се достигне от експериментите на Ото до съвременните коли с 3.5/100 са се случили доста работи и изобретателите им без изключение са станали богати.

              Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнение
              Тука е момента да поискам помощ от математиците щото нещо се обърках. Разход от 0 л на 0 км по висок ли е от разход 5л на 100 км или е по нисък?
              Не си само ти объркан. В математиката това си е официално объркване (неопределеност от вида 0/0 го наричат) и в зависимост от случката може да е повече или по-малко от 5/100.

              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
              Мдаам. Двигателите се основават на едни термодинамични цикли. Икономичост може да се постигне в умерени граници (над 20% май нема да стане).
              Всъщност има. Съвременните дизелови двигатели имат КПД на термодинамичния процес около 80% и КПД на механиката около 40%. Така се получават добре познатите 30-35% на целия двигател. Скрий някъде 10% от загубите в механиката без да добавиш маса и ще имаш около 20% икономия.

              Турбокомпресорът прави обратното - намалява КПД, но пък целия двигател става по-малък и по-лек и така печелиш икономия от това че разнасяш по-малко желязо.

              Та не е да няма място за подобрения. Има, просто не е там където ги търсят шаманите.

              Коментар


              • #37
                От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                ........Та не е да няма място за подобрения. Има, просто не е там където ги търсят шаманите.
                Баш на правилното място си ги търсят шаманите. Гледай колко бълбукатори, завихрители и кондензаторчета за коли се продават.
                ...и както писах в една друга тема, разхода на ел. енергия в национален мащаб спада.


                ПП Или както казваше един модератор: Още няма закон за забрана на тъпотията.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #38
                  От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Съвременните дизелови двигатели имат КПД на термодинамичния процес около 80% и КПД на механиката около 40%. Така се получават добре познатите 30-35% на целия двигател. Скрий някъде 10% от загубите в механиката без да добавиш маса и ще имаш около 20% икономия.

                  Турбокомпресорът прави обратното - намалява КПД, но пък целия двигател става по-малък и по-лек и така печелиш икономия от това че разнасяш по-малко желязо.
                  Тя темата е за към реката, ма все пак в интерес на точността - доколкото могат да се считат за съвременни 30-40 годишните учебници, термодинамичния КПД на двигатели, които са връстници на учебниците, е чувствително по-малко от 80% (примерно индикаторен КПД докъм 30-35% за четиритактови бензинови, 35-40% за четиритактови дизелови и малко над 50% за двутактовите корабни), а механичният КПД, според наличните агрегати разбира се, варира между 65 и 80%.
                  Всичко заедно прави ефективен КПД (това, което излиза в края на коляновия вал) примерно 25-28% за бензинови, 30-35% за дизелови и 45-48% за корабните. Ако си спомням правилно 100% КПД на преобразуване на нефтени горива в мощност е еквивалентно на 88 g/KW.h (грам на киловат час), а рекордът за специфичен разход на корабен двигател е около 165 g/KW.h

                  Турбокомпресорът повишава КПД-то на двигателя, защото увеличава механичния КПД на двигателя (при същата ефективна мощност турбодвигателите по правило изразходват по-малко енергия за вътрешни загуби - триене, помпени и т.н.). Говорим разбира се за заводски турбодвигатели, а не за гаражно монтираното турбо на бай Кънчо от Долно Уйно.

                  П.П. По темата ако трябва да се изкажа - всички лабораторни тестове на магнитите, за които знам че са проведени безпристрастно, не показват никакво изменение в разхода на гориво при изпитване на ДВГ на стенд - респективно трудно може да се очаква, че и на пътя ще има икономия. Лично за мен експериментите с магнити са загуба на време и пари.
                  Последно редактирано от Postman; 17-12-13, 17:45. Причина: допълнение
                  V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                  Коментар


                  • #39
                    От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                    Аз да дам и мойто 20 за така наречения турбонатор,преди около 3 години го видях в нета и със инструкции за правене си го направих вкъщи,изгубих половин ден .Монтираг го на ивеко 35-08 дизел.Ефект нямаше никакъв,след което го свалих и ме беше яд че изгубих половин ден.
                    0 8 76 36 8 542

                    Коментар


                    • #40
                      От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Всъщност има. Съвременните дизелови двигатели имат КПД на термодинамичния процес около 80% и КПД на механиката около 40%. Така се получават добре познатите 30-35% на целия двигател. Скрий някъде 10% от загубите в механиката без да добавиш маса и ще имаш около 20% икономия.

                      Турбокомпресорът прави обратното - намалява КПД, но пък целия двигател става по-малък и по-лек и така печелиш икономия от това че разнасяш по-малко желязо.

                      Та не е да няма място за подобрения. Има, просто не е там където ги търсят шаманите.
                      Тука си малко с грешка. За момента най-добрия индикаторен (термичен) КПД на дизелов двигател е около 50%. Механичния КПД е 80-90% при съвременните. Като се умножат двата и се получава ефективния КПД.
                      За да се постигне по-добър ефективен КПД, трябва да се мисли за увеличаване на другите.
                      Турбо компресора не е нищо повече от използване на остатъчната енергия на отработилите газове за вкарване на повече количество работно тяло (въздух или гориво-въздушна смес). По този начин се увеличава и механичния КПД, понеже всмукателните клапани остават по дълго време отворени и по-малко загуби има в бутало цилиндровата група заради компресията, а при изпускане клапаните се отварят по-рано.
                      Другото предимство на турбо компресора е по-пълноценно използване на работния обем.
                      Има доста изхвърляна енергия в околната среда. Има сега турбокомпауд, който използва отработилите газове и ги превръща в механична енергия. Недостатъка е че системата е доста скъпа и може да се приложи в товарните автомобили. При тестове се показва увеличение на мощността до 10% в най-благоприятните режими.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                        Я, обърнал съм ги. Колко умно от моя страна.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                          Стига химия, чети малко и ДВГ
                          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                          Коментар


                          • #43
                            От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                            Значи пробива е в горивният процес, или с две думи твърде много топлина се отделя в атмосферата вместо да върши работа. Ако там нивото е около 80% значи 50% икономия на гориво доколкото мога да смятам.
                            Sent from my Nokia s fenerche

                            Коментар


                            • #44
                              От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                              Голяма дискусия, дето ми е много интересна, ама утре ще пиша!
                              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                                Ето бе!? До 70% икономия! Даже кат гледам може и сам да го направи човек с почти подръчни части.
                                http://www.offroad-bulgaria.com/show...84#post2364884
                                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X