Здравейте!
Преди време се запалих по различни подобрения на двигателя с цел икономия. Kaрам Нисан Терано 1. Ще споделя тук резултатите от експериментите ми:
И така, монтирах магнити на въздухопровода и маркучите на газта. Сега няма да обяснявам как точно се редят, само ще покажа:
Това е на маркучите на газта

това е на плочката за впръскване на газта. Магнитите са залепени между дюзите и се обтичат от въздуха:

Това е на въздухопровода:

На въздуха също добавих и т.нар. ТУРБОНАТОР, който завихря въздуха в определена посока и дава по-добро смесване. Него го сложих направо при въздушния филтър:

Резултати: Първоначално към 3/100 икономия и повече мощност. Очаква се разхода да падне още след насищане на двигателя, според руската теория за намагнитването на горивото и въздуха.
Преди време се запалих по различни подобрения на двигателя с цел икономия. Kaрам Нисан Терано 1. Ще споделя тук резултатите от експериментите ми:
И така, монтирах магнити на въздухопровода и маркучите на газта. Сега няма да обяснявам как точно се редят, само ще покажа:
Това е на маркучите на газта

това е на плочката за впръскване на газта. Магнитите са залепени между дюзите и се обтичат от въздуха:

Това е на въздухопровода:

На въздуха също добавих и т.нар. ТУРБОНАТОР, който завихря въздуха в определена посока и дава по-добро смесване. Него го сложих направо при въздушния филтър:

Резултати: Първоначално към 3/100 икономия и повече мощност. Очаква се разхода да падне още след насищане на двигателя, според руската теория за намагнитването на горивото и въздуха.
Коментар