Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Икономия с магнити и завихряне не въздуха

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

    Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
    ...А и това е руска теория. Не трябва да се взима на присмех...
    Да не би Путин да е издал закона против Адската Глупост? Дано, ама надали. В Русия има точно толкова шарлатани, колкото навсякъде другаде. И глупаците не са в недостиг.

    Коментар


    • #17
      До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

      Ако става дума за икономии то тя основно идва от начина на каране и от качеството на горивото.В БГ Витарата много трудно мога да я сваля под 8.5 на извънградско Пробвах даже и със 100 октана същата работа.Щом сипах от чуждия бензин -сръбски ,австрииски или немски разхода падна под 8 и то с простия 95.а вървежът се усети доста.Нямаше да сеца ида иска по ниска предавка-от60 на 5 си набираше.Колкото ида ми е тъжно да го констатирам но си е така-страна на ментетата.

      Коментар


      • #18
        До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

        Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
        Интересно, колко харчеше преди и колко сега .. и колко километра засичане му направи след "подобренията"???
        Преди харчеше твърдо 13/100 газ на магистрала, засечена на 4000 км. при скорости 80-100 км/час. Градско карам малко, харчи около 18-20. Сипвам само Лукойл газ.

        Първо сложих турбонатора (чиято идея взех от французите http://pagesperso-orange.fr/quanthom...nsavec2006.htm)
        Разхода падна с 1/100 - засечено на 250 км

        Магнитите се използват от много фирми за снижаване на разхода. За пример виж http://www.superactivator.ru или http://ekomagnetyzery.pl/danetechniczne_en.html. При мерн разхода падна на около 10.5/100, измерено на 400 км пробег. Последният път карах до морето и обратно с включен климатик, със 100-120 км/час, отчетох разход около 11.6/100.

        С поставянето на магнитите се вдигнаха оборотите на празен ход, това го изпитаха още двама колеги, които сложиха магнити. Разбира се, това не са окончателни данни, не изключвам да има грешка. Предстоят още тестове и настройка. Нужни ми бяха 1 година докато открия правилното разположение на магнитите

        Като човек практик и експериментатор съм изпробвал през годините всевъзможни технологии и устройства, някои работещи, някой - не. И съм безкрайно удивен как може човек да отхвърля явление, което дори не е изпробвал и не познава? А съдейки по реакциите на мнозинството точно това се прави тук. Ако някой има интереси в тази област нека ми пише на лично. Следващите ми проекти ще са: http://www.skif.biz/index.php?name=P...p=page&pid=160 и плазменото запалване на инж. Христо Бъчваров (http://e-vestnik.bg/3906) http://www.youtube.com/watch?v=OjBkqNc0GrQ
        Последно редактирано от newage; 23-09-08, 08:05.

        Коментар


        • #19
          До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

          Колега навремето като учих в Русия/за мене Киев си е част от Русия/,проведох доста време в изследване на потоците на течение на горивната смес в колекторите на двигателя.Неслучайно ти го написах това за изчезването на ефекта слез 3-5 диаметъра.
          Другият ефект който се получава от завихряне на потока в тръбата е центробежните сили влияят на горивото в сместа и то бяга към стените,което води до изменение на характера на горенето на сместа в камерата и т.н.
          Не искам да пиша по остри думи ,но това ако беше добро наистина и даваше икономии всички двигатели и коли щяха да го имат заводски повярвай ми.

          Коментар


          • #20
            До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

            Здравейте, Това с магнитите може и да има теоретично обяснение но на практика при мен не действа/сложих магнит от стартер на Рено/ Относно понижения разход на колегата най вероятно е от понижението на температурите и по голямата плътност на въздуха

            Коментар


            • #21
              До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

              Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
              Колега навремето като учих в Русия/за мене Киев си е част от Русия/,проведох доста време в изследване на потоците на течение на горивната смес в колекторите на двигателя.Неслучайно ти го написах това за изчезването на ефекта слез 3-5 диаметъра.
              Другият ефект който се получава от завихряне на потока в тръбата е центробежните сили влияят на горивото в сместа и то бяга към стените,което води до изменение на характера на горенето на сместа в камерата и т.н.
              Не искам да пиша по остри думи ,но това ако беше добро наистина и даваше икономии всички двигатели и коли щяха да го имат заводски повярвай ми.
              Погледна ли страницата на французите, има 25 автомобила с турбонатор, със снимки и данни за разхода (И те са получили сходен с моя резултат). Отделно две фирми, http://www.vortexvalve.com и http://www.turbonator.com го продават като комерсиален продукт.
              В моя случай турбонатора е поставен на потока на въздуха непосредствено над дюзите за впръскване на газ и не виждам защо да не може да завихря сместта.
              Последно редактирано от newage; 23-09-08, 08:08.

              Коментар


              • #22
                До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
                В моя случай турбонатора е поставен на потока на въздуха непосредствено над дюзите за впръскване на газ и не виждам защо да не може да завихря сместта.
                То беше отдавна, ама от лекциите по топло- и масопренасяне съм останал с впечатлението, че завихрянето на флуидите влияе отрицателно на потока. Всяко "нещо" сложено в тръбата увеличава съпротивлението.

                Все ми се струва, че това което би трябвало да се търси е ламинарният поток...

                А?

                Коментар


                • #23
                  До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                  Ми нали затова полират колекторите. Та да не се бави потока, и да успява да влезе повече въздух за времето, през което е отворен клапана.
                  Вътре в цилиндъра се опитват да го завихрят, за да се хомогенизира сместа от въздух и гориво, това да. Затова са и разните камери и форкамери със сложни форми, избирането на местата на клапаните и свещите, борбата за избор на точния момент на запалването.
                  Субективния резултата "върви повече" си е субективен. Няма да забравя очите на мой приятел и бивш колега. При него пък служебния Москвич вървеше като ламя, а чисто новичката му Лада седмица не вървеше хич Макар че с друг шофьор и с хронометъра беше точно обратното разбира се.
                  За спорни и съмнителни случаи като тоя, има разработена цяла методика - двоен сляп опит.

                  Коментар


                  • #24
                    От: До: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                    Колега newage. Би ли споделил, какви магнити си ползвал. Размер и вид. Колко броя си сложил на маркуча за бензина. И как си ги разположил. Някъде гледах схеми и го дават S се слага към резервоара а N към дюзите. Магнити слагал ли си на всмукателния колектор и ако си слагал колко и какви. Дай пълна информация, ако може и със снимки. Благодаря предварително.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                      Аз подкрепям експериментите на колегата - newage , По въпроса за турбонатора ,тои би имал най-голям ефект при коли с обикновенна газова ,да помогне за по добро смесване на газ/въздух след плочкта, аз ще пробвам и ще напиша резултата. Имам достъп до газ анализатор и преди и след слагането на турбонатора ще видим сместа, дали ще падне CO и HC-то.Разбира се без да пипаме изпарителя.
                      А някои има ли информация за това плазмено запалване? по какъв начин изграждат виското напрежение за свещта (трансформатор?) и как се управлява цялото нещо, време на горене и т.н.
                      S10 & Frontera

                      Коментар


                      • #26
                        От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                        Има ли данни от експериментите?
                        Публикувайте отговор

                        Коментар


                        • #27
                          От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                          Я каква тема съм изпуснал?! Теорията е интересно нещо, ама някои я четат, като дявола евангелие. Ако беше толкова просто отдавна да се монтират магнити и завихрители. Малко вложение и голяма икономия (гледам човека е свалил разхода с над 20%). Ихааа . А пише, че ще пробва още да го намали! И един мармот завива шоколад .....
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                            Момчета...абе не занимавайте с начини за икономия на горивото...Опасно е!!!
                            Ако някой измисли някакъв ефективен начин...просто ще изчезне мистериозно от лицето на земята.Нали се сещате,че няма кой да остави в световен мащаб нещо работещо да просперира докато има все още Петрол...,а след като той свърши изведнъж ще се намери начина,ама ние няма да сме от живите тогава!
                            Така,че...помислете по-скоро как да докарате примерно по 100-200лв. повече над бюджета си и си карайте колите спокойно на установените горива без разни "умопомрачителни" системи/бълбукатори,турбонатори и всякакви други ...натори/.Другото е ..."мижай да те лАжем"
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                              Момчета...абе не занимавайте с начини за икономия на горивото...Опасно е!!!
                              Ако някой измисли някакъв ефективен начин...просто ще изчезне мистериозно от лицето на земята.Нали се сещате,че няма кой да остави в световен мащаб нещо работещо да просперира докато има все още Петрол...
                              Засега историята показва точно обратното - че хората, намерили начини да се пести енергия от всякакъв вид, са ставали богати и известни, а ако рано са си отивали, то е било от пиянство, преяждане или полово предавани болести.

                              Обратно на социалистическото мислене, ако един автомобил започне да харчи с 20% по-малко, то той просто ще стане достъпен за хора с 20% по-ниски доходи. Това, съпоставено с пирамидата на доходите идва да каже, че потреблението на гориво хич няма да се намали, а напротив. Даже и цената ще се вдигне. Само погледнете историята. Поради тази съвсем логична причина, колкото и да не ви се вярва, петролният бизнес е най-голям привърженик на икономичните автомобили.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Икономия с магнити и завихряне не въздуха

                                Мммм, да, и още нещо, петрола няма да свърши.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X