Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    ... Може би като покарам колата и я усетя как върви с горивото мога да си направя експеримент ...
    Я да те подсетя. Близо година след модификацията какви са впечатленията?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Я да те подсетя. Близо година след модификацията какви са впечатленията?
      Ами първото и най-важно.....вентилаторът не е паднал още........дори и пластмасовите скоби не са се скъсали...
      Работата на интерколера както вече писах се усеща пределно ясно,особено когато се изстискват предавките /обикновено по асвалт/.
      Ускорението се подобри значително/по черно ми прави впечатление,че където съм карал на 2-ра бавна,сега машината се движи свобдно на 3-та/,а вентилаторчето което монтирах допълнително,се оказа много ценно за работата на интерколера на офроуд.При катерене се кара обикновено на малка предавка и то бавна,а това значи бавно предвижване и високи обороти.В следствие на бавната скорост няма и добро обдухване,а мотора и турбото работят на високи обороти.Тогава идва на ред...въпросното вентилаторче....включвам го само ръчно и когато сметна за необходимо,но многобройните опити на едни и същи стръмнини показаха очевдина разлика в поведението на джипа при катерене с включен вентилатор и без.
      Единственото което не успях да направя за тази почти една година е че не намерих време да отида и да тунинговам байбасния клапан на турбото.След монтажа на интерколера пътят на въздуха се увеличи доста преди да влезе във всмукателните тръби,и задължително трябва да се увеличи малко налягането на турбото.....
      За мое успокоение обаче,системата си работи и така доста по-добре отколкото без доработката....
      Ами това е...ако тякой има да пита нещо конкретно...съм на разположение!!
      Поздрави.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #18
        До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        ... по черно ми прави впечатление,че където съм карал на 2-ра бавна,сега машината се движи свобдно на 3-та
        ...
        Ами това е...ако тякой има да пита нещо конкретно...съм на разположение!!
        Това ми трябваше.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

          Много е важно обаче да се направи както правилен монтаж/на правилното място най-вече/,така и да се подбере правилен радиатор....че да не се получи обратен ефект..т.е. да се задуши колата...
          При мен мястото мисля че го подбрах добре....а радиатора/беше ми подарък/,си беше чист късмет....
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #20
            До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            Много е важно обаче да се направи както правилен монтаж/на правилното място най-вече/,така и да се подбере правилен радиатор....че да не се получи обратен ефект..т.е. да се задуши колата...
            Търся кулер или от Y61 или от Паджеро 2.8. А мястото май е единствено възможното - над двигателя. Така и пътят на въздуха ще е възможно най-кратък и с най-малко извивки.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

              Ами отностно мястото...и аз поне не намерих по-подходящо освен върху двигателя.....Там хем се охлажда добре,хем не пречи на водния радиатор да се охлажда...а и не се набива с кал,листа и мизерии...
              За радиатора....ако намериш от Нисан Y61 добре,но е малко на късмет това да се случи....Моят е от Ланчия най-вероятно с 2-5 мотор.
              Хубавото му е че и двете тръби стоят от едната страна....
              Мисля че на Y61 всмукатилния колектор тръбата за входящия въздух май не е като на нашите.........огледай внимателно,че чупката на маркуча при мен към всмукаателните тръби е на 180градуса.....и беше голямо приключение докато напасна маркуч с подобна чупка....
              Поздрави и успех в начинанието ако си навит да го почнеш де!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #22
                До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                ... Мисля че на Y61 всмукатилния колектор тръбата за входящия въздух май не е като на нашите.........огледай внимателно,че чупката на маркуча при мен към всмукаателните тръби е на 180градуса.....и беше голямо приключение докато напасна маркуч с подобна чупка....
                Не е, но при мен така или иначе колекторът е модифициран, защото взех Патрула с ТНТМ кулер. Въздуховодите до/от него обаче бяха доста дълги и сложни, с чупки на по 180*, а самият той беше на много неподходящо за горска джипка място.
                Така или иначе, на времето не усетих някаква разлика със/без кулера.

                Като вариант оглеждам и кулер от Паджеро/Галопер, та да си е комплект с вентилатора. Само дето в този слуай ще трябва кулерът да се завърти на 180 градуса, т.к. там турбото е от дясно на двигателя, а на Патрула е от лявата страна.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

                  А колко ще струва една такава изработка на интеркулера като цяло? и отдавна се чудя от какво са фаровете на патрола ти и нещо не мога да го измисля

                  Коментар


                  • #24
                    До: Монтаж на интерколер на Нисан Патрол 2.8тд.

                    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                    Единственото което не успях да направя за тази почти една година е че не намерих време да отида и да тунинговам байбасния клапан на турбото.След монтажа на интерколера пътят на въздуха се увеличи доста преди да влезе във всмукателните тръби,и задължително трябва да се увеличи малко налягането на турбото.....
                    Не ти трябва да тунинговаш актуатора за да вдигнеш налягането.
                    Съвсем спокойно може да го вдигнеш с един ръчен бууст контролер от този тип Ето и начина на подвързване

                    Единственото което трябва да се направи и да се махне съчмата от тройника вътре за да работи по-адекватно Моето е30 е с такъв контролер и работи идеално.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X