След като карах 1 година Pajero 2.8 къса база стигнах до извода,че ми трябва по-голяма джипка за да събирам повече багаж, когато ходя на лов.
Избора е малко тривиален - Nissan Patrol Y61.
С оглед предстоящата екплоатация направих някои подобрения, който ще споделя:
Предна усилена Броня ARB с лебедка WARN -XDC 9500 и допълнителни светлини IPF

Окачване ОМЕ +2", подсилено за допълнителна тежест 150 кг на всяка ос
Ходовете нагоре и надолу не се получиха зле:


Шнорхел Safari, който се оказа,че се монтира от страната на водача и при свалено стъкло малко "съска"
:

Експедоционен багажник African Outback, който е много полезен,защото лесно му се добавят допълнения като стойка за джек и лопата ,палатка,душ,стълба,туба за гориво, резервна гума и др. такива:

Вантите първоначално ги сложих за оптичен тунинг, но още на първото излизане се убедих в полезността им

Гумите са Goodyear Wrangler MT/R:

33" се оказа приемлив размер и за достатъчна проходимост и за "задоволителна" динамика.
Отдолу има предна защита и защита на картера :

Според мен добре се получи на външен вид:



Предстои задна броня, АРБ блокаж (сега е с фабричния), нови джанти и т.н.
Стана приличен автомобил с добра проходимост, комфорт при дълъг път на асфалт,готин външен вид и задоволителна данамика въпреки 2.8 ТДИ двигателя.Точно от това имах нужда за лов и теглене на колесара с АТВ-то. Става и за пикници
.
Избора е малко тривиален - Nissan Patrol Y61.
С оглед предстоящата екплоатация направих някои подобрения, който ще споделя:
Предна усилена Броня ARB с лебедка WARN -XDC 9500 и допълнителни светлини IPF

Окачване ОМЕ +2", подсилено за допълнителна тежест 150 кг на всяка ос
Ходовете нагоре и надолу не се получиха зле:


Шнорхел Safari, който се оказа,че се монтира от страната на водача и при свалено стъкло малко "съска"


Експедоционен багажник African Outback, който е много полезен,защото лесно му се добавят допълнения като стойка за джек и лопата ,палатка,душ,стълба,туба за гориво, резервна гума и др. такива:

Вантите първоначално ги сложих за оптичен тунинг, но още на първото излизане се убедих в полезността им

Гумите са Goodyear Wrangler MT/R:

33" се оказа приемлив размер и за достатъчна проходимост и за "задоволителна" динамика.
Отдолу има предна защита и защита на картера :

Според мен добре се получи на външен вид:



Предстои задна броня, АРБ блокаж (сега е с фабричния), нови джанти и т.н.
Стана приличен автомобил с добра проходимост, комфорт при дълъг път на асфалт,готин външен вид и задоволителна данамика въпреки 2.8 ТДИ двигателя.Точно от това имах нужда за лов и теглене на колесара с АТВ-то. Става и за пикници

Коментар