Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

    Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
    Колегата е пропуснал да спомене че умниците в НИСАН сервиза са сложили новите дискове със старите накладки....
    Ето къде бил ключа за палатката пък и насъм много сигурен в оригиналността на тези нови дискове
    Човек се учи с много практика:D

    Коментар


    • #17
      До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

      Както писаха колегите по-горе дисковете пак са се изкривили.
      На мен ми се е случвало същото преди години,само че на ТЛК 100.
      Смениха дисковете с нови в Тойота-Пазарджик, след 5 месеца пак започна тресенето на волана.
      Отидох пак при тях и направих рекламация,приеха я и ги смениха
      безплатно.
      Не виждам причина и ти да не направиш същото или поне да опиташ.
      Поздрави.
      [SIZE=4][COLOR=#ff0000]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/COLOR][/SIZE]

      Коментар


      • #18
        До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

        И какво като накладките са старите? Ако не са изтрити - значи са работоспособни и изправни. Ако са изтрити - няма да спират, и значи няма да греят.
        А какво да кажа бе, Яро? Това е класически, известен от как има дискови спирачки проблем. И тука е говорено до повръщане. Ма няма кой да мисли. За слушане и дума не става. И проблемът хич даже не е в изтънелите дискове, щото те са дебели по два сантиметра, а се изхвърлят като се изтрият два милиметра. Съвсем принципен си е, и няма как да се преодолее. Ако щеш ги вентилирай с хитри канали, ако щеш ги прави от сплави с нам си колко келвина на ват по сантиментър. Първото охлаждане в кофти режим води до това. Всяко следващо естествено задълбочава проблема. Ако не ти провърви и са много нагрети, изобщо може да се пръснат от първия път. Нали съм слагал снимки?
        Малката маса си е малка маса. Термодинамиката не прощава на никого, само защото не ще да разбере че конструкция, оптимизирана за една среда, не става за нищо в друга. Барабаните хем са по-големи, хем използват и джантата за радиатор. Така че и да не се движи бързо колата, все някак се охлаждат. От диска няма какво да отвежда, нито къде.

        Коментар


        • #19
          До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

          А, нищо - като са износени неравномерно накладките - преебават после и новите дискове. Какво толкоз ... 500 лева назад.

          ПП: Забавно е точно при сравнение барабани-дискове да прочета че предимството на барабаните е в по-доброто охлаждане, това коя автомобилна школа го постулира ?!

          Коментар


          • #20
            До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

            Равномерното, колега, равномерното. А не внезапното на едни участъци, при едновременно загряване на други.
            Съпромата и термодинамиката са по-първи от каквито и да е автоматически мобили. Когато смяташ продукцията на някоя фирма за по-правилна от природните закони, само защото те стоят мълчаливо в учебниците, а фирмЕто години опищява орталъка с рекламите си, идва изумлението от това, което се случва. А парите отиват на вятъра.

            Коментар


            • #21
              До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

              Мда, по тази логика спирачките са излишни изцяло - човек може да спира с двигател (моторна спирачка). Смятам че дисковите спирачки са еволюция - и като гледам се доказва в практиката. Дай ми пример в какво барабанните са по-добри - че не мога да се сетя ? И ако можеш - без общи приказки.

              Коментар


              • #22
                До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                Уважаеми колеги, моля придържайте се към темата... Въпросът за дискови или барабанни спирачки можете да продължите тук:
                Дискови или барабанни спирачки?
                където вече съм копирал мненията ви...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                  Първоначално публикуван от bna13 Преглед на мнение
                  Както писаха колегите по-горе дисковете пак са се изкривили.
                  На мен ми се е случвало същото преди години,само че на ТЛК 100.
                  Смениха дисковете с нови в Тойота-Пазарджик, след 5 месеца пак започна тресенето на волана.
                  Отидох пак при тях и направих рекламация,приеха я и ги смениха
                  безплатно.
                  Не виждам причина и ти да не направиш същото или поне да опиташ.
                  Поздрави.
                  има едни момчета с магазин във Варна и доставят с орифинален размер дискове за патрул на брембо. смяната решава проблема с кривите дискове
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • #24
                    До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                    това се получава от "изпечени" накладки - или са ментета или са прегрявани. Като резултат може и дисковете да са заминали. Няма логика да е нещо друго при така упоменатите симптоми

                    Коментар


                    • #25
                      До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                      Първоначално публикуван от Plamen_varna Преглед на мнение
                      има едни момчета с магазин във Варна и доставят с орифинален размер дискове за патрул на брембо. смяната решава проблема с кривите дискове
                      Те и ман инпекс ги вкарват.Някои ако иска нещо от тях или ауто+ имам някаква отстъпка от 30%
                      Последно редактирано от MAD NENO; 14-04-08, 19:37.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                        Благодаря на всички колеги за съветите!

                        Днес минах при шефа на сервиза в Нисан София. Много свестен тип е и голям професионалист. Впечатленията ми от неговата работа са доста добри.

                        Обаче... за разлика от Дилърите на Тойота, тук не се признава това за гаранционен проблем. Т.е., ако се стигне до смяна на дискове, ще трябва да си ги "кихна" пак.

                        Което няма да стане, разбира се, или поне не на този етап. Ще помоля да ги изпилят засега. Чакам становището след седмица, като го вкарам.

                        Стигна ли до нови дискове, Брембо ще са.

                        П.С. Колкото до мнението ми за дискове/барабани, пускам го в онази тема /по отношение на товарните автомобили/.
                        "Живей бързо, умри млад и остави един красив труп след себе си." Е. П.

                        2007 Nissan Titan 5.6 V8 4WD

                        Коментар


                        • #27
                          До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                          Ако са оригинални няма причина да не се признава. Пишете едно писмо до централата на Нисан за Европа придружено със снимки на фактурата и описание на проблема. Нека в писмото да се съдържа Вашите имена, рамата на автомобила, адрес за обратна връзка и това колко верен клиент на марката сте и колко сте разочарован от гаранционната политика на Нисан в България. И в Тойота, и в Ланд Ровър, и във Форд, и в Ивеко и незнам си къде още това си се признава като гаранция на резервна част. Това е в случай че Ви се занимава. В другия случай едни нови дискове с накладки решават проблема.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                            Един приятел има РОУВЪР 75 смени дисковяете отпред сложи меки накладки и след 30 000км същата стока пак криви явно в БЪЛГАРИЯ оригинални части са кът макар че той даде 750лв. за двата предни диска уж оригинални
                            Човек се учи с много практика:D

                            Коментар


                            • #29
                              До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                              Това че са наистина оригинални не значи че не се кривят, ако някой иска мога да му изкривя в рамките на 500км пробег всякакви дискове

                              Коментар


                              • #30
                                До: Y61 дълга база: Воланът тресе при спиране

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Това че са наистина оригинални не значи че не се кривят, ако някой иска мога да му изкривя в рамките на 500км пробег всякакви дискове
                                Щом става въпрос за трошене и аз нямам аналог ама коментираме при нормална експлаотация
                                Човек се учи с много практика:D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X