Ще се опитам да обясня възможно най-кратко и в детайли.
Terrano II 2.7 2001
Зексел помпа
Първо вадеше постоянно грешка за умната дюза. Сменихме я.
Чисто нова умна дюза (поръчана от ниссан, едвам я намериха в Холандия. Търсиха я по VIN) 720лв. Карана е 500-600км.
След това вадеше грешка в помпата. В интерес на истината може да е вадела грешка за ГНП заедно с дюзата, но чак след като сменихме дюзата я закачихме на диагностика в нисан, преди това беше уред за обща диагностика.
Помпа зексел.
Рециклирана в София. Първия път нещо не искаше да запали, въртяхме я малко. Помпата беше върната при рециклиращите я, оправиха я.
Колата пали.
Преди да се смъкне помпата нямаше проблеми с дюзата. Когато я взехме първия път след рециклирането не е вадила грешка на диагностика.
След повторния монтаж и демонтаж на ГНП, колата вади грешка в умната дюза. Гледах я с мултицет за съпротивление, никой.
Тук идват съмненията ми:
-Да е изгоряла покрай малкото въртене, след първия монтаж на рециклираната помпа?
-В сервиза да са дръпнали кабела, който влиза в корпуса на дюзата и да е прекъснат?
Ако е второто, тези дюзи отварят ли се (щом са ги затворили някак вътре тези кабели), за да се пробваме да търсим къде е прекъснат кабела и да го запоим?
Terrano II 2.7 2001
Зексел помпа
Първо вадеше постоянно грешка за умната дюза. Сменихме я.
Чисто нова умна дюза (поръчана от ниссан, едвам я намериха в Холандия. Търсиха я по VIN) 720лв. Карана е 500-600км.
След това вадеше грешка в помпата. В интерес на истината може да е вадела грешка за ГНП заедно с дюзата, но чак след като сменихме дюзата я закачихме на диагностика в нисан, преди това беше уред за обща диагностика.
Помпа зексел.
Рециклирана в София. Първия път нещо не искаше да запали, въртяхме я малко. Помпата беше върната при рециклиращите я, оправиха я.
Колата пали.
Преди да се смъкне помпата нямаше проблеми с дюзата. Когато я взехме първия път след рециклирането не е вадила грешка на диагностика.
След повторния монтаж и демонтаж на ГНП, колата вади грешка в умната дюза. Гледах я с мултицет за съпротивление, никой.
Тук идват съмненията ми:
-Да е изгоряла покрай малкото въртене, след първия монтаж на рециклираната помпа?
-В сервиза да са дръпнали кабела, който влиза в корпуса на дюзата и да е прекъснат?
Ако е второто, тези дюзи отварят ли се (щом са ги затворили някак вътре тези кабели), за да се пробваме да търсим къде е прекъснат кабела и да го запоим?
Коментар