От: Замяна на фабричен блокаж
Кое прави E-lockera недомислие и то конкретно за предния диф ? На мен E-Locker не ми харесва понеже за да заключи след натискане на бутона му трябва около половин оборот на колелото и при движение назад отключва и пак заключва и това при всяка смяна на посоката на движение. Не е като АРБ, което след натискане си е заключено мигновено. А и цената не му е от най-приятната. Но не виждам причина да е различна работата на E-locker при преден и заден диф. Да не се бъркаш с Detroit Locker ?
Първоначално публикуван от Yaro
Преглед на мнение

, щото нямам опит с блокажите на въздух, просто четох доста по австралийските и южноафриканските форуми тогава. Пак оттам дойде и идеята за Е локъра, ама Harrop Eaton, за който имаше изцяло добри думи. За Детройт не помня нищо съществено. От това, което четох, Е локъра също е доказано решение по онези места, не се споменаваше да отстъпва на другите, по-скоро напротив бяха впечатлениата. А не е някое евтино решение, да речеш, че само затова го хвалят.
Коментар