Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замяна на фабричен блокаж

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Замяна на фабричен блокаж

    Здравейте колеги, някой заменял ли е фабричния блокаж на патрол с друг тип? Разбрах че АРБ не правят касета, която да замени фабричния блокаж поради някаква разлика в някакъв лагер, ако съм разбрал правилно. АРБ може да се сложи на мост с отворен диф. Инфото ми е от Гладиатор, както и от австралийските форуми. Има вариант за Ийтън Е-локър, които правят заместител на фабричния блокаж, като дори в описанието на продукто изрично е опоменато, че няма да стане на мост с отворен диф. Третия, който чух е за китайските блокажи, за които някои от нашите търговци твърдят, че ще стане, но не съм напълно сигурен докато не се види. Предпочитам да използвам блокаж на въздух, тъй като вече имам големия компресор АРБ за предния блокаж. Тепърва ще отварям моя, тъй като спря да заключва и при опит да се заключи само се чува едно щракане. Вакумите са проверени и работят, което означава, че има проблем в заключващия механизъм. Има нови части и за фабричния блокаж, но ако има вариант за въздушен, бих го сменил. Ийтън Е-локър струва г/д 3200 лева, а и начина на работа не ми допада въобще. За да заключи му е небходимо превъртане на колелото от около 180 градуса ако си спомням и при движение назад отключва и отново му е необходим момент на превъртане.

  • #2
    От: Замяна на фабричен блокаж

    Темата по погрешка е пусната в раздел Тойота вместо Нисан.


    Коментар


    • #3
      От: Замяна на фабричен блокаж

      Аз бих запазил оригиналния блокаж. Не съм проверявал колко струват частите за него, но ми се струва най-ефективно. Няма нужда от компресора, който си е шумен, а и оригиналния блокаж си работи добре. Няма нужда от прекарване на нищо допълнително - маркучи примерно. Вярно, че така или иначе си сложил вече ARB отпред и компресора го имаш, но пък и оригиналния блокаж с цялата му инсталация също си е там. Ако включваш само задния, може и без компресора. Ако пък нещо компресора вземе, че се откаже, имаш независим от него блокаж.

      За китайските блокажи и аз чух, че вече са изпробвани и проверени, но само толкова, подробности не знам.

      Преди време се бях засилил доста за преден блокаж и то ARB, че нали най-много реклама имат. Тогава четох доста по австралийските форуми и смених концепцията с Е-локър. Най-малкото щях да си спестя разправията с компресора, монтажа му и прекарването на маркучите, както и последващата от това профилактика и поддръжка. Освен това не намерих недоволни от Е-локърите. Тогава ги доставяха до тука само от Франция и за по-висока цена от сегашната, а сега вече си ги внасят и у нас, та пак съм се замислил.

      Коментар


      • #4
        От: Замяна на фабричен блокаж

        Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
        Темата по погрешка е пусната в раздел Тойота вместо Нисан.
        Ще настръхнат колегите с фабричните електрически блокажи

        Коментар


        • #5
          От: Замяна на фабричен блокаж

          Ако трябва да се сменя всичко по блокажа( вилка механизъм и муфа) излиза около 1100 лева. Китаеца е около 1400. Тепърва ще се види каква е повредата, понеже ако е само вилката, която е 260 лева, ще я сменя и ще си карам, но ако е раздробен както си трябва, не съм сигурен дали си струва. А компресора на АРБ-то работи около 5 секунди, за да вдигне налягане за блокажа, а и можеш да си помпиш гумите, така че го виждам по-скоро като плюс.

          Коментар


          • #6
            От: Замяна на фабричен блокаж

            Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
            Ако трябва да се сменя всичко по блокажа( вилка механизъм и муфа) излиза около 1100 лева. Китаеца е около 1400. Тепърва ще се види каква е повредата, понеже ако е само вилката, която е 260 лева, ще я сменя и ще си карам, но ако е раздробен както си трябва, не съм сигурен дали си струва. А компресора на АРБ-то работи около 5 секунди, за да вдигне налягане за блокажа, а и можеш да си помпиш гумите, така че го виждам по-скоро като плюс.
            Ако помпиш гуми с този компресор , доста бързо ще го хвърлиш - просто не е предвиден да работи по дълго време . По темата - Руси Русев има една много хубава приказка "Няма нищо по хубаво от заводското решение ..." Щом вакуумните линии са проверени , отвори дифа и виж какво е положението - най честата повреда е счупена муфа заради пропуск във линията на вакуума . Вакуумният блокаж е много добре измислена схема защото включването и изключването става без удари и натоварвания , просто изчаква подходящият момент да изравни двете ъглови скорости на касетата и полуоската/планетата . Така че моето мнение е да се възстанови заводския блокаж .
            Китайските блокажи са добри (имам доста монтирани ) но имат един недостатък - все пак струват около 1400 лв без монтаж ...
            Последно редактирано от Бакалов; 13-11-18, 15:23.
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #7
              От: Замяна на фабричен блокаж

              Соти и Йори имат изработено правилното решение за включването на заводския блокаж. За мен изпълняващие механизъм на Патрола е доказано глупав.
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #8
                От: Замяна на фабричен блокаж

                Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
                Ако трябва да се сменя всичко по блокажа( вилка механизъм и муфа) излиза около 1100 лева. Китаеца е около 1400. Тепърва ще се види каква е повредата, понеже ако е само вилката, която е 260 лева, ще я сменя и ще си карам, но ако е раздробен както си трябва, не съм сигурен дали си струва. А компресора на АРБ-то работи около 5 секунди, за да вдигне налягане за блокажа, а и можеш да си помпиш гумите, така че го виждам по-скоро като плюс.
                Като разглобиш наснимай всичко за да разгледам,може да измисля нещо.

                P.S.Ква е тая вилка за 260лв,златна ли е!?
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #9
                  От: Замяна на фабричен блокаж

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  Ако помпиш гуми с този компресор , доста бързо ще го хвърлиш - просто не е предвиден да работи по дълго време . По темата - Руси Русев има една много хубава приказка "Няма нищо по хубаво от заводското решение ..." Щом вакуумните линии са проверени , отвори дифа и виж какво е положението - най честата повреда е счупена муфа заради пропуск във линията на вакуума . Вакуумният блокаж е много добре измислена схема защото включването и изключването става без удари и натоварвания , просто изчаква подходящият момент да изравни двете ъглови скорости на касетата и полуоската/планетата . Така че моето мнение е да се възстанови заводския блокаж .
                  Китайските блокажи са добри (имам доста монтирани ) но имат един недостатък - все пак струват около 1400 лв без монтаж ...

                  Ами компресора уж си го дават за помпене на гуми, но така или иначе аз си карам гумите постянно с ниско налягане понеже джипа е само горски. На мен ме притеснява да не е повредата в тоя механизъм, който всъщност и стърчи от дифа, защото той е май скъп. Ако е муфа или вилка не е толко страшно. Аз искам АРБ, но няма как да стане заради това несъответствие. Тази седмица или началото на другата ще се отваря дифа и ще се види какво е положението. Имам много хубав вакумен соленоид от Австралия, който ще замени фабричния. Австралийските колеги били много доволни от него, включвал и изключвал много по-добре.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Замяна на фабричен блокаж

                    Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                    Соти и Йори имат изработено правилното решение за включването на заводския блокаж. За мен изпълняващие механизъм на Патрола е доказано глупав.

                    Дечо ми спомена за някакъв тунинг на тоя механизъм, но ще го мислим.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Замяна на фабричен блокаж

                      Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
                      Дечо ми спомена за някакъв тунинг на тоя механизъм, но ще го мислим.
                      Можеш да се обадиш на Соти (0885477440) да ти обясни. Мисля ,че е доста удачен вариант.

                      Изпратено от моят EVOLVEO StrongPhone Q6 LTE с помощта на Tapatalk
                      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                      Коментар


                      • #12
                        От: Замяна на фабричен блокаж



                        Ето причината да не включва блокажа. За щастие успях да намеря ново прасе, така че оставам с фабричния. Имам и цял заден мост без блокаж, на който може да се сложи АРБ, но е от у60 и е с 5см по-тесен и ще стане като Тойота [emoji1].


                        Коментар


                        • #13
                          От: Замяна на фабричен блокаж

                          Нещо не се вижда.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Замяна на фабричен блокаж



                            Увеличих снимката, за да се види как са се загладили ръбовете, в които влиза муфата.


                            Коментар


                            • #15
                              От: Замяна на фабричен блокаж

                              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                              ... Няма нужда от компресора, който си е шумен, а и оригиналния блокаж си работи добре...
                              Ти си сънувал кошмари с някакви компресори ми се струва. Няма никакви драми в компресора, дори най-китайските работят в случая, а и за ел. блокаж е достатъчен компресор с размерите на малка кафеварка.

                              ARB, TJM са доказани решения. E-Locker за преден диф е недомислие, а китайските, надявам се, че са прилични за парите си.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X