Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

    Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
    Казваш - нови пружини с лифт, нови амортисьори и джанти за разширяване на "стъпката"? Това сигурно е най-разумния но и най-скъпия лифт .....и отиваме на въпроса за "пълното щастие".
    Благодаря ви още веднъж.
    Разумността е широко понятие. Да, гореизброеното би могло да е най-добрия лифт, ако е направен качествено, но е възможно и по-сиромашки такъв да е приемлив точно за теб, което и в крайна сметка е важното. В процеса на тунинговане евентуално сам ще разбереш - с джипки, които не са широко разпространени по отношение на тунинг на окачване, общо взето нямаш много избор освен проба-грешка, докато/ако получиш това, което искаш.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      Здравейте,

      Аз също притежавам Патфайндър и съм поставен пред голяма дилема, надявам се с опита и впечатленията си да можете да помогнете.

      Колата се използва основно за риболов, къмпингуване и обикаляне по гори, никакъв тежък офроуд, с пълното си окачване, автомобилът така или иначе не е подходящ за такъв, но досега не съм и имал проблеми с него. В сегашния му вид най-големият размер гуми BG Goodrich AT KO2, които могат да влязат са 265/70/17, в момента е с TOYO 265/65/17.

      Най-вероятно от чиста проба да си направя кефа, искам да го сложа на 285/75/16 /почти 33"/ на железни джанти с офсет -20, но това поставя следната ситуация:
      - евентуално повдигане с пружини и амортесьори с 5см - нямам идея какво ще загубя от способностите му на шосе, София - Родопите има доста такъв път.
      - рязане на преден калник + нагряване и огъване на подкалника - след рязане, грундиране, боядисване какви опасности се появяват - ръжда и т.н.
      - като сме тръгнали в тая посока, преден бул бар и лебедка.
      - оширители на калниците
      - всичко останало, което пропускам...

      Очевидно това ще добави доста тежест за 2.5 DCI двигателя със 190 коня и 450нМ.

      Нямам идея дали целият този проект е поносим за този двигател, дали ще е задължителен чип, за да компенсира и като цяло, заслужава ли си цялата тази хамалогия, предвид типа автомобил. Тук може бие подходящ момент да добавя, че нямам интерес да заменям автомобила, защото е на малко километри и в доста добро състояние, а не се знае на какво ще попадна. Та дилемата е дали да го оставя на 265/70/17 БФГ КО2 и да си го карам така или може да понесе лека полека всичкото по-горе без да се разпадне от тормоза, който ще му бъде докаран.

      Много ще съм благодарен за мнения и идеи.

      Коментар


      • #18
        Може да се направи с подложки. Фланците стават задължителни. Резултата ще нестабилност в завой. Освен както казва Спарки, заради на практика удължаването на носача. ще се променения и ъгъла на носача спрямо хоризонтала. Това ще допринесе за още по-голямо омекване на окачването. Не е сигурно как ще понесат шарнирите по-голямото провисване на носача при ход надолу.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #19
          Благодаря за мнението, давам коментарите си, като предварително се извинявам, ако някои от тях са неадекватни.

          Относно подложките, доколкото разбирам нестабилността ще е по-сериозна с тях, отколкото с амортесьори/пружини по разбираеми причини, освен финансовия аспект, има ли друга причина да се направи с подложки?

          Стоковата джанта е с офсет 30, а аз планирам да сложа -20. което би трябвало да изнесе гумата с 50мм, това не обезмисля ли фланците, защото чета/чувам доста противоречиви неща за тях, а все пак колата ще пътува и по магистрала?

          Тук вече много излизам от зоната си на разбиране, но ако купето се повдигне с 50мм, а гумите, които ще сложа ще повдигнат с почти 30мм сегашната формация, разликата от 20мм в промяната на ъгъла доколко е фрапантна, не би ли следвало да не е толкова тежка за носачите?

          Много ми е важно мнението ви за това дали мощността на двигателя е достатъчна за описаните "подобрения".

          Коментар


          • #20
            Определено с окачване е по добре отколкото само с подложки но и при двата случая при лифт от 50мм и нагоре забравяш за скорост по висока от 120км/ч.
            Поне аз със 50мм окачване и гуми 35 инча гледам че приятната скорост за движение е 100-110км/ч.
            Ако сложиш минусови джанти няма смисъл от фланци.
            Моя опит показва че с подложки 60мм. и гуми по високи с 40мм от стандартните нямах никакви проблеми и то за около 30 000км.
            На носача не мисля че може да му стане нещо, по скоро на каретата няма да им е добре, но мисля че ще издържат.
            Не забравяй че ако диаметъра на гумата е по голям с 30мм то ще повдигне джипа с 15мм.
            Мощноста според мен е достатъчна. Ще усетиш минимална разлика

            Коментар


            • ig.pan
              ig.pan коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря много за мнението, колега. Мисля, че 50мм окачване /пружини и амортисьори/ ще е достатъчно, за това, което правя с него на този етап. Ако поискам повече, ще мисля за машина с цял/цели мостове.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X