Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

    Здравейте! След една година ползване на семейното "комби" - Нисан "Патфайндър" R 51 се оказва една идея по- ниско отколкото ми трябва. Прегледах възможностите в интернет и естествено има две възможности- по евтина и скъпа. Евтината е с "гумени"/алуминиеви подложки на пружините 5 см., скъпата подмяна на амортисьори и пружини - пак толкова повдигане. Естествено повече ми харесва евтината, но имам въпроси. Ако поставя въпросните подложки на пружините, ще се влоши ли в значителна степен работата на оригиналните амортисьори? Ще се влоши ли в значителна степен пътното поведение и устойчивост на колата, все пак е семейно "комби" и кола за всичко? Ако отговорите на въпросите са "ДА", къде в България да търся решение - амортисьори и пружини с лифт и естествено професионален монтаж и консултации?
    Бъдете здрави!
    Nissan Pathfinder 2.5 dci

  • #2
    От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

    Лошо, над 170 прочита и няма мнение Надявах са на малко помощ.
    Nissan Pathfinder 2.5 dci

    Коментар


    • #3
      От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

      Предното окачване ако е като на навара, няма да имаш проблем с евтините подложки. Но отзад не знам как е устроето окачването на патфиндъра, защото аз съм с ресьор на наварата, а твоето е на носачи.

      Пп Подложките според мен трябва да са над планката на амортисьра, а не между планката и пружината. Ако тези подложки са между пружина и планката тогава ще имаш проблем с хода на амортисьра.
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #4
        От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

        Твърдо съм против всякакво повдигане или слагане на фланци на кола, която се кара със скорост по асфалт. Ако си с оригинален размер гуми 255/65/17 помисли за по големи. А и по този начин ще повдигнеш най ниските точки до земята (нисачите)
        Последно редактирано от tola; 14-09-18, 21:08.
        8)

        Коментар


        • #5
          От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

          Благодаря за отговорите.
          Nissan Pathfinder 2.5 dci

          Коментар


          • #6
            От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

            Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
            Твърдо съм против всякакво повдигане или слагане на фланци на кола, която се кара със скорост по асфалт.
            Защото?
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Защото?
              Тез червени домати, кой ги мама разклати.
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #8
                От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                Тез червени домати, кой ги мама разклати.
                Еми като се клати, не се клати заради повдигането, а заради това че е направено неправилно. С подложки и удължаване на амортисьори е "йофтинко", ама и резултата е какъвто е - за пред кафето. Правилността струва едни неприятни пари.

                ПП: За фланците поне сме почти на едно мнение - има си джанти за целта. Ама и те струват неприятни пари, на фона на 200-те лева за фланци.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Еми като се клати, не се клати заради повдигането, а заради това че е направено неправилно. С подложки и удължаване на амортисьори е "йофтинко", ама и резултата е какъвто е - за пред кафето. Правилността струва едни неприятни пари.

                  ПП: За фланците поне сме почти на едно мнение - има си джанти за целта. Ама и те струват неприятни пари, на фона на 200-те лева за фланци.
                  Не заради клатенето, нищо не се клати като подложиш над планката. Като писа "защото" и ми дойде тази фраза на ум хахаха. Наварата е с общ ам и пружина и като подложиш над планката не изменяш нито хода нито возията, абе като на витара отпред с подложки, но отзад не знам как е окачването на патето защото не е на цял мост като наварата.
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

                    Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                    Наварата е с общ ам и пружина и като подложиш над планката не изменяш нито хода нито возията
                    Ама вдигаш центъра на тежестта, от което клатенето се увеличава (колко точно на конкретното возило не знам). Като сложиш и фланци, или по-добре по-отрицателни джанти, пък увеличаваш рамото, което действа върху амортисьора и пружината и те ефективно омекват. После и по-големи гуми (иначе цялата хава е безсмислена), и поведението съвсем отива някъде си спрямо щатното, което също често не е върха на сладоледа.

                    Мисълта ми беше че въпреки повдигането и изнасянето на гумите, начин това возило да се държи адекватно има. Понякога може да се държи по-адекватно дори от щатното. Е, винаги е за сметка на нещо, в общия случай комфрта.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Ама вдигаш центъра на тежестта, от което клатенето се увеличава (колко точно на конкретното возило не знам). Като сложиш и фланци, или по-добре по-отрицателни джанти, пък увеличаваш рамото, което действа върху амортисьора и пружината и те ефективно омекват. После и по-големи гуми (иначе цялата хава е безсмислена), и поведението съвсем отива някъде си спрямо щатното, което също често не е върха на сладоледа.

                      Мисълта ми беше че въпреки повдигането и изнасянето на гумите, начин това возило да се държи адекватно има. Понякога може да се държи по-адекватно дори от щатното. Е, винаги е за сметка на нещо, в общия случай комфрта.
                      Казваш - нови пружини с лифт, нови амортисьори и джанти за разширяване на "стъпката"? Това сигурно е най-разумния но и най-скъпия лифт .....и отиваме на въпроса за "пълното щастие".
                      Благодаря ви още веднъж.
                      Nissan Pathfinder 2.5 dci

                      Коментар


                      • #12
                        От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

                        Не разбрах с какъв размер гуми е Нисана?
                        8)

                        Коментар


                        • #13
                          От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

                          С щатния 255/65/17. Мисля след лек лифт да сложа 265/70/17, който е +4см. Така ще имам по-голям клиренс, а ще се повдигне и купето. До сега е закачал само на степенките, които ми харесват и не искам да махам.
                          Поздрави!
                          Nissan Pathfinder 2.5 dci

                          Коментар


                          • #14
                            От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

                            За 265/70/17 не ти трябва лифт, аз карам с такива дуратрак и не опират.
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Повдигане на "Патфайндър" - въпроси ???

                              Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
                              С щатния 255/65/17. Мисля след лек лифт да сложа 265/70/17, който е +4см. Така ще имам по-голям клиренс, а ще се повдигне и купето. До сега е закачал само на степенките, които ми харесват и не искам да махам.
                              Поздрави!
                              И повече от 4см. зависи. Едните ми гуми са 265/65/17 и ги меря 74см. а другите са 265/70/17 80см.
                              8)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X