Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Terrano 3.0D

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Nissan Terrano 3.0D

    Който колега има желание да пише на лични ще се видим, ще види как е станало и ако има желание ще съдействам с каквото мога защото на мен ми отне доста време и четене и съдействие само от един колега цитиран по горе за което му благодаря, и доста сравнения и измервания но в крайна сметка стана много добре и тераното минава големите бабуни с 80 км. все едно минавам през малка клонка и всичко това както казах за 500 лв. и кой каквото и да ми хвали така наречените оригинални окачвания аз през две години да си сменям четерите амортисьора с пружините ще са 6 години и винаги ще са нови и в гаранция, а оригиналното ще е дооооста доста изтървало за 6 год., така че няма и база за сравнение защото ефекта е един и същ на една трета от цена.
    Nissan Terrano 3.0 DI turbo

    Коментар


    • #47
      От: Nissan Terrano 3.0D

      Преди да твърдиш че ефекта е един и същ би било редно да си изпитал изтъкнатите от теб неща на собствен гръб. Пружини TrailMaster например, за 10 години са слегнали с 10-15мм в първите месец-два и от тогава не са мръднали. Това върху собственото ми возило. Любо след крънските пружини си взе и той TrailMaster. Нали не мислиш че е защото е имал едни излишни пари?

      На следващото ще пробвам с усилени пружини KYB за дълга база (200лв комплекта, днес ще дойдат), та ще имам и преки сравнения.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        От: Nissan Terrano 3.0D

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Преди да твърдиш че ефекта е един и същ би било редно да си изпитал изтъкнатите от теб неща на собствен гръб. Пружини TrailMaster например, за 10 години са слегнали с 10-15мм в първите месец-два и от тогава не са мръднали. Това върху собственото ми возило. Любо след крънските пружини си взе и той TrailMaster. Нали не мислиш че е защото е имал едни излишни пари?

        На следващото ще пробвам с усилени пружини KYB за дълга база (200лв комплекта, днес ще дойдат), та ще имам и преки сравнения.
        Спарки, далеч съм от мисълта да споря точно с теб защото ти си ми давал много полезни съвети и мога само да се уча от теб, но съм изчел всички публикации на Любо и в една от тях самия той описва старото си и новото окачване в случая амовете на TrailMaster и изказва мнение за новото което е в пъти по скъпо не искам да го коментирам всеки сам може да го прочете и да си направи извода, а относно пружините да Любо казва че се слягат но колкото и да се слягат новите от Крън са на една трета от нови TrailMastar и ще си ги сменям през две години и пак ще са ми винаги нови и стегнати отколкото едни на въпросната марка с които трябва да карам 10 години колкото и да са маркови след още 5 години ще са доста по уморени от чисто новите крънски, а и времето ще покаже дали ще се слегнат защото в една от ловните дружинки където ходя има три джипки витари с крънски пружини на по няколко години и хората са доста доволни. А относно теста вчера го направих и по терена в Родопите където ловуваме е аз съм мнооого много доволен от возията и от стабилността, а и в града просто си лети през бабуните без дори да ги осети. Така, че уважения към теб Спарки, аз просто изразявам към момента резултата, че е перфектен за мен пак казвам за мен !!! А и да кажа, че амове от патрол стават идеално защото доста питах и доста чаках за отговори но никой освен Любо не помогна с мнение по въпроса ми. Това е който го интересува може да дойде да види и сам за себе си ще прецени, аз съм доволен и пак казвам за тази цена ще си ги сменям през две години дори и без да имат нужда и ще са винаги гаранциони и винаги чисто нови в сравнение с каквото и да е МАРКОВО окачване ...... това също е факт който не може да се отрече. А и самата смяна става за нула време нищо сложно за човек с подемник и няколко ключа.
        Поздрави и още веднъж нищо лично Спарки, от теб мога само да се уча!!!
        Nissan Terrano 3.0 DI turbo

        Коментар


        • #49
          От: Nissan Terrano 3.0D

          Не става въпрос за спор. И при мен няколко пъти е имало случай да сложа нещо ново и ефекта е "уау!". Обаче в процеса на експлоатация започваш да забелязваш едно-друго и да търсиш дали пък няма и друго по-добро решение.

          За крънските пружини конкретно доволни:недоволни са 50:50, поне от изказаното във форума. Имало е случай пак с колега от форума, поръчал от тях, да са значително по-меки от оригиналните.

          С 2 думи - не бъди категоричен. С времето сам ще разбереш че пълното щастие още не е измислено.

          Марково окачване при нормална експлоатация (не екстремно каране) изкарва доста повече от 2 години. И всяко е различно - някое дава повече комфорт, някое по-добро пътно поведение, някое при нормално каране е ОК, а като го натовариш и позагрее прави номера и т.н. Разликата спрямо проба-грешка е че купуваш нещо с предварително известен ефект, ако около теб някой е купил същото. И в общия случай когато някой ден го смениш със същото, пак ефекта е известен. Докато например колега беше купил същите амортисьори като въпросното Monroe, което при мен беше безъмно твърдо, а при него предницата се клатеше все едно няма амортисьори.

          Това след 5-6 вида лично пробвани амортисьори (и маркови и евтини) например, незнайно количество шарнири, тампони и прочие неща. Марковото има какво да даде, и пак щастието не е пълно.

          Например много народ се оплаква от амовете на Филчев, а пък аз от всичко пробвано до сега от тях съм най-доволен - на сериозно вдигната пешеходна пътека, по която като минеш с 80-90 буквално излиташ, това са единствените амостисьори, които съм пробвал, при които се приземяваш и джипката се залепва за пътя все едно не си скачал.

          Но пък на 2, максимум 3 години мое каране трябва да идат на ребилд, докато едни TrailMaster-и отзад ги търкалях 7 години и ги свалих в работещо състояние. И за отзад са си повече или по-малко ОК. Поне на къса база 90% от пътното поведение иде от предницата.

          Джипката ми в 90% от времето се кара ненатоварена. И слягането е толкова, колкото ти казах - 15-ина милиметра. За 10 години. За какво да купувам други и да сменям? От друга страна предните амортисьори на TrailMaster не са моите амортисьори - дават комфорт, но се клатушка прекалено. Има и друг случай - Monroe Adventure отпред - хем возеха твърдо, хем не даваха достатъчно добро пътно поведение за да си струват твърдата возия.

          Както горе споменах - сега ще пробвам усилени KYB (телта е 15мм спрямо 13 на стандартните), ей-така от любопитство. Ако не ми харесат директно мятам едни TrailMaster-и и приключвам въпроса с пружините. Въпросните могат да се купят и по 80лв бройката. Не вярвам крънските да са значително по-евтини. Ама ако стават и някой ме пита - ще им дам направо парт номер, а не спецификация, с която е малко на кантар как ще се справят в Крън, предвид писанията във форума.

          Та тъй. Просто не бъди категоричен. Ще видиш че истината е някъде по средата. А и специално задни амортисьори първия път се сменят много лесно, като отвиеш гайките отдолу си е бяло и неръждясало ама след 3-4 зими като нищо ще скъсаш някой захват, и се моли да не е от горните, защото е адски кофти работа поправката там. Последната ми смяна беше кажи-речи цял ден от 2-ма човека, при планувани 2 часа със все плямпането на глупости.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: Nissan Terrano 3.0D

            Сигурно е така но аз лично никъде не намерих окачване включая Ликон, Гладиатор и Врамос под 1200 лева за предни задни амове с пружини и без монтаж, а тук говоря за същото предни задни амове и пружини с монтажа за 500 лева. Кой каквото иска да си слага аз казвам за който го интересува, а иначе всеки за себе си може да си развива теории от 1001 нощи кое как и защо, аз си сложих това което исках и постигнах ефекта ЗА МОМЕНТА който търсех на цената която мен най ме устройва, а сигурно има колеги които предпочитат да дадът и 3000 лева за същото и като седнат на масата да се похвалят, че тяхното окапване е еди какво си ...... това е същото като с оръжието понеже съм ловец от 23 год. та и с пушките е същото дали ще си със блазер за 12 000 лева или със ИЖ 12 кал. за 800 лева ефекта ако си майстор е един и същ и двете ще убият животното на на масата вече там е причината да се хвърлят едни големи пари, за да се покажем, че не сме някакви шматки като останалите, та така и с амовете и едните и другите вършат една и съща работа само че си е друго самочуствието когато покажеш че си с МАРКОВОТО окачяане.
            Живи и здрави и успех с модификациите.
            Nissan Terrano 3.0 DI turbo

            Коментар


            • #51
              От: Nissan Terrano 3.0D

              Да, данък марка има - факт. И мен 500лв цена с монтажа би ме устроила. Ама не ми се получава, спрямо това, което аз търся. Поредния евтин експеримент предстои в близките няколко дни.

              А за твоето - в крайна сметка важното е ти да си доволен.

              Единственото ми твърдение е че няма как да знаеш дали конкретно марково и твоето вършат една и съща работа, без да си ги опитал и двете. Нищо повече.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                От: Nissan Terrano 3.0D

                Прав си, а и ти си перфекционалис и до най незначителните детайли и затова съм далече от мисълта че не си прав но както ти каза истината е някъде по средата, а тераното и в момента го карам и по познатите ми неравности спрямо преди си е мнооого много по добре, просто нищо общо с преди. Така че живи и здрави да си ги караме и всеки каквото го радва.
                Поздрави.
                Nissan Terrano 3.0 DI turbo

                Коментар


                • #53
                  От: Nissan Terrano 3.0D

                  Че от стоковото окачване има много какво да се желае е безспорен факт, особено на машина на над 10 години. В момента търкалям именно такова.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Nissan Terrano 3.0D

                    Тъй...

                    В момента отзад съм с двутръбни амове KYB 345007 (Excel-G) от Y60 (нови, снощи сложени) + усилени пружини KYB за дълга база (преди 5-6 дни сложени). Вярно, изглеждат респектиращо - така е, но...

                    Че е стъпка в правилната посока - факт. Прилична стъпка, предвид цената. Но точно както ми сочи опита - за сметка на комфорт, без да е нужно. И при някои (не много) ситуации задницата е игрива. Много по-малко игрива от със стоково окачване на 12 години, но все пак...

                    На болшинството амове от магазина бъмпа (усилието на сгъване) им е твърде малко (при маслените още по-малко), а усилието на разгъване - голямо. Нямам обяснение защо така, но предполагам трайност, за сметка на качества. Когато Филчев ми прави амовете помня че ми каза че е направил усилието на разгъване между 2 и 3 пъти по-ниско от стоковото. Еми тая кола не мърдаше от пътя, независимо какво правя. И беше по-комфортна (не с много, но по-комфортна).

                    9 годишен TrailMaster, дето си е за терано, също е хем по-твърд (и в двете посоки, личи си че е с по-високо нялагане на газа), хем по-комфортен, хем по-малко скоклив. И 3 пъти по-скъп.

                    Та, както винаги, истината е по средата. Ще видя как ще се държи цялостно като сложа предните амове (не KYB, на Филчев, ребилднати) и ще споделя. С момента съм със стокови отпред, дето хич не са върха на сладоледа още при излизането си от завода, а какво остава за след 12 години и 200+ хиляди километра.

                    Ако искаш дай конретните номера на KYB, дето ти си сложил - никой няма да ти се разсърди, а аз така или иначе отпред едва ли ще съм с KYB - тия за терано са ми къси за лифта, а тия за трупър или Chevy Silverado (дето са достатъчно дълги) трябва да се пазаруват от отвъд голямата вода и цената става безсмислена.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Nissan Terrano 3.0D

                      Отзад газови каяба от Патрол Y60 с номер - 345007
                      Отпред вчера ги смених ПАК този път с маслени каяба с номер 444102 и се чувства по добре от газовите НО поне за мен !!!
                      Nissan Terrano 3.0 DI turbo

                      Коментар


                      • #56
                        От: Nissan Terrano 3.0D

                        Твърдо ли возеше отпред ,та да се наложи смяна на нови амове.
                        0 8 76 36 8 542

                        Коментар


                        • #57
                          От: Nissan Terrano 3.0D

                          Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                          Твърдо ли возеше отпред ,та да се наложи смяна на нови амове.
                          Да беше леко по твърдо сега е добре
                          Nissan Terrano 3.0 DI turbo

                          Коментар


                          • #58
                            От: Nissan Terrano 3.0D

                            А с какви беше преди това? Такива, започващи с 3, или започващи с 5?

                            Защото с маслени, каквито си сложил сега, и с 31ци, пътното поведение при скоростно каране и дребни неравности никакво го няма.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Nissan Terrano 3.0D

                              Спарки аз съм с гуми 235/65/17, а газовите предни ги върнах и нямам идея с каква цифра започваха.
                              Nissan Terrano 3.0 DI turbo

                              Коментар


                              • #60
                                От: Nissan Terrano 3.0D

                                Както си коментирахме със Стоян, предните, вероятно заводски амортисьори и при двама ни са/бяха Монро със набита щампа емблема и оригинален номер на Нисан. Гледах ги че са газови, но съм загубил номерата. Пак ще проверя.

                                При мен предницата е мека. За возене, вози като лодка но особено при последователни неравности доста се залюлява. Задницата я усещам стабилна. По висока е с около 8 см от предницата, мерено от центъра на джантата

                                ***Сравнявам с бившата Кия - тя стоеше супер стабилно на неравен асфалт Без да друса прекалено. Отпред беше с двутръбни газови амортисьори Kayaba, а окачването - като Терановото но с пружини.

                                Спарки, имаш ли някакво мнение за Monroe Adventure D5474. Блазнят ме че са еднотръбни, но дали няма да са много твърди
                                Nissan Terrano 2,7 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X