Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Terrano 3.0D

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Nissan Terrano 3.0D

    Който колега има желание да пише на лични ще се видим, ще види как е станало и ако има желание ще съдействам с каквото мога защото на мен ми отне доста време и четене и съдействие само от един колега цитиран по горе за което му благодаря, и доста сравнения и измервания но в крайна сметка стана много добре и тераното минава големите бабуни с 80 км. все едно минавам през малка клонка и всичко това както казах за 500 лв. и кой каквото и да ми хвали така наречените оригинални окачвания аз през две години да си сменям четерите амортисьора с пружините ще са 6 години и винаги ще са нови и в гаранция, а оригиналното ще е дооооста доста изтървало за 6 год., така че няма и база за сравнение защото ефекта е един и същ на една трета от цена.
    Nissan Terrano 3.0 DI turbo

    Коментар


    • #47
      От: Nissan Terrano 3.0D

      Преди да твърдиш че ефекта е един и същ би било редно да си изпитал изтъкнатите от теб неща на собствен гръб. Пружини TrailMaster например, за 10 години са слегнали с 10-15мм в първите месец-два и от тогава не са мръднали. Това върху собственото ми возило. Любо след крънските пружини си взе и той TrailMaster. Нали не мислиш че е защото е имал едни излишни пари?

      На следващото ще пробвам с усилени пружини KYB за дълга база (200лв комплекта, днес ще дойдат), та ще имам и преки сравнения.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        От: Nissan Terrano 3.0D

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Преди да твърдиш че ефекта е един и същ би било редно да си изпитал изтъкнатите от теб неща на собствен гръб. Пружини TrailMaster например, за 10 години са слегнали с 10-15мм в първите месец-два и от тогава не са мръднали. Това върху собственото ми возило. Любо след крънските пружини си взе и той TrailMaster. Нали не мислиш че е защото е имал едни излишни пари?

        На следващото ще пробвам с усилени пружини KYB за дълга база (200лв комплекта, днес ще дойдат), та ще имам и преки сравнения.
        Спарки, далеч съм от мисълта да споря точно с теб защото ти си ми давал много полезни съвети и мога само да се уча от теб, но съм изчел всички публикации на Любо и в една от тях самия той описва старото си и новото окачване в случая амовете на TrailMaster и изказва мнение за новото което е в пъти по скъпо не искам да го коментирам всеки сам може да го прочете и да си направи извода, а относно пружините да Любо казва че се слягат но колкото и да се слягат новите от Крън са на една трета от нови TrailMastar и ще си ги сменям през две години и пак ще са ми винаги нови и стегнати отколкото едни на въпросната марка с които трябва да карам 10 години колкото и да са маркови след още 5 години ще са доста по уморени от чисто новите крънски, а и времето ще покаже дали ще се слегнат защото в една от ловните дружинки където ходя има три джипки витари с крънски пружини на по няколко години и хората са доста доволни. А относно теста вчера го направих и по терена в Родопите където ловуваме е аз съм мнооого много доволен от возията и от стабилността, а и в града просто си лети през бабуните без дори да ги осети. Така, че уважения към теб Спарки, аз просто изразявам към момента резултата, че е перфектен за мен пак казвам за мен !!! А и да кажа, че амове от патрол стават идеално защото доста питах и доста чаках за отговори но никой освен Любо не помогна с мнение по въпроса ми. Това е който го интересува може да дойде да види и сам за себе си ще прецени, аз съм доволен и пак казвам за тази цена ще си ги сменям през две години дори и без да имат нужда и ще са винаги гаранциони и винаги чисто нови в сравнение с каквото и да е МАРКОВО окачване ...... това също е факт който не може да се отрече. А и самата смяна става за нула време нищо сложно за човек с подемник и няколко ключа.
        Поздрави и още веднъж нищо лично Спарки, от теб мога само да се уча!!!
        Nissan Terrano 3.0 DI turbo

        Коментар


        • #49
          От: Nissan Terrano 3.0D

          Не става въпрос за спор. И при мен няколко пъти е имало случай да сложа нещо ново и ефекта е "уау!". Обаче в процеса на експлоатация започваш да забелязваш едно-друго и да търсиш дали пък няма и друго по-добро решение.

          За крънските пружини конкретно доволни:недоволни са 50:50, поне от изказаното във форума. Имало е случай пак с колега от форума, поръчал от тях, да са значително по-меки от оригиналните.

          С 2 думи - не бъди категоричен. С времето сам ще разбереш че пълното щастие още не е измислено.

          Марково окачване при нормална експлоатация (не екстремно каране) изкарва доста повече от 2 години. И всяко е различно - някое дава повече комфорт, някое по-добро пътно поведение, някое при нормално каране е ОК, а като го натовариш и позагрее прави номера и т.н. Разликата спрямо проба-грешка е че купуваш нещо с предварително известен ефект, ако около теб някой е купил същото. И в общия случай когато някой ден го смениш със същото, пак ефекта е известен. Докато например колега беше купил същите амортисьори като въпросното Monroe, което при мен беше безъмно твърдо, а при него предницата се клатеше все едно няма амортисьори.

          Това след 5-6 вида лично пробвани амортисьори (и маркови и евтини) например, незнайно количество шарнири, тампони и прочие неща. Марковото има какво да даде, и пак щастието не е пълно.

          Например много народ се оплаква от амовете на Филчев, а пък аз от всичко пробвано до сега от тях съм най-доволен - на сериозно вдигната пешеходна пътека, по която като минеш с 80-90 буквално излиташ, това са единствените амостисьори, които съм пробвал, при които се приземяваш и джипката се залепва за пътя все едно не си скачал.

          Но пък на 2, максимум 3 години мое каране трябва да идат на ребилд, докато едни TrailMaster-и отзад ги търкалях 7 години и ги свалих в работещо състояние. И за отзад са си повече или по-малко ОК. Поне на къса база 90% от пътното поведение иде от предницата.

          Джипката ми в 90% от времето се кара ненатоварена. И слягането е толкова, колкото ти казах - 15-ина милиметра. За 10 години. За какво да купувам други и да сменям? От друга страна предните амортисьори на TrailMaster не са моите амортисьори - дават комфорт, но се клатушка прекалено. Има и друг случай - Monroe Adventure отпред - хем возеха твърдо, хем не даваха достатъчно добро пътно поведение за да си струват твърдата возия.

          Както горе споменах - сега ще пробвам усилени KYB (телта е 15мм спрямо 13 на стандартните), ей-така от любопитство. Ако не ми харесат директно мятам едни TrailMaster-и и приключвам въпроса с пружините. Въпросните могат да се купят и по 80лв бройката. Не вярвам крънските да са значително по-евтини. Ама ако стават и някой ме пита - ще им дам направо парт номер, а не спецификация, с която е малко на кантар как ще се справят в Крън, предвид писанията във форума.

          Та тъй. Просто не бъди категоричен. Ще видиш че истината е някъде по средата. А и специално задни амортисьори първия път се сменят много лесно, като отвиеш гайките отдолу си е бяло и неръждясало ама след 3-4 зими като нищо ще скъсаш някой захват, и се моли да не е от горните, защото е адски кофти работа поправката там. Последната ми смяна беше кажи-речи цял ден от 2-ма човека, при планувани 2 часа със все плямпането на глупости.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: Nissan Terrano 3.0D

            Сигурно е така но аз лично никъде не намерих окачване включая Ликон, Гладиатор и Врамос под 1200 лева за предни задни амове с пружини и без монтаж, а тук говоря за същото предни задни амове и пружини с монтажа за 500 лева. Кой каквото иска да си слага аз казвам за който го интересува, а иначе всеки за себе си може да си развива теории от 1001 нощи кое как и защо, аз си сложих това което исках и постигнах ефекта ЗА МОМЕНТА който търсех на цената която мен най ме устройва, а сигурно има колеги които предпочитат да дадът и 3000 лева за същото и като седнат на масата да се похвалят, че тяхното окапване е еди какво си ...... това е същото като с оръжието понеже съм ловец от 23 год. та и с пушките е същото дали ще си със блазер за 12 000 лева или със ИЖ 12 кал. за 800 лева ефекта ако си майстор е един и същ и двете ще убият животното на на масата вече там е причината да се хвърлят едни големи пари, за да се покажем, че не сме някакви шматки като останалите, та така и с амовете и едните и другите вършат една и съща работа само че си е друго самочуствието когато покажеш че си с МАРКОВОТО окачяане.
            Живи и здрави и успех с модификациите.
            Nissan Terrano 3.0 DI turbo

            Коментар


            • #51
              От: Nissan Terrano 3.0D

              Да, данък марка има - факт. И мен 500лв цена с монтажа би ме устроила. Ама не ми се получава, спрямо това, което аз търся. Поредния евтин експеримент предстои в близките няколко дни.

              А за твоето - в крайна сметка важното е ти да си доволен.

              Единственото ми твърдение е че няма как да знаеш дали конкретно марково и твоето вършат една и съща работа, без да си ги опитал и двете. Нищо повече.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                От: Nissan Terrano 3.0D

                Прав си, а и ти си перфекционалис и до най незначителните детайли и затова съм далече от мисълта че не си прав но както ти каза истината е някъде по средата, а тераното и в момента го карам и по познатите ми неравности спрямо преди си е мнооого много по добре, просто нищо общо с преди. Така че живи и здрави да си ги караме и всеки каквото го радва.
                Поздрави.
                Nissan Terrano 3.0 DI turbo

                Коментар


                • #53
                  От: Nissan Terrano 3.0D

                  Че от стоковото окачване има много какво да се желае е безспорен факт, особено на машина на над 10 години. В момента търкалям именно такова.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Nissan Terrano 3.0D

                    Тъй...

                    В момента отзад съм с двутръбни амове KYB 345007 (Excel-G) от Y60 (нови, снощи сложени) + усилени пружини KYB за дълга база (преди 5-6 дни сложени). Вярно, изглеждат респектиращо - така е, но...

                    Че е стъпка в правилната посока - факт. Прилична стъпка, предвид цената. Но точно както ми сочи опита - за сметка на комфорт, без да е нужно. И при някои (не много) ситуации задницата е игрива. Много по-малко игрива от със стоково окачване на 12 години, но все пак...

                    На болшинството амове от магазина бъмпа (усилието на сгъване) им е твърде малко (при маслените още по-малко), а усилието на разгъване - голямо. Нямам обяснение защо така, но предполагам трайност, за сметка на качества. Когато Филчев ми прави амовете помня че ми каза че е направил усилието на разгъване между 2 и 3 пъти по-ниско от стоковото. Еми тая кола не мърдаше от пътя, независимо какво правя. И беше по-комфортна (не с много, но по-комфортна).

                    9 годишен TrailMaster, дето си е за терано, също е хем по-твърд (и в двете посоки, личи си че е с по-високо нялагане на газа), хем по-комфортен, хем по-малко скоклив. И 3 пъти по-скъп.

                    Та, както винаги, истината е по средата. Ще видя как ще се държи цялостно като сложа предните амове (не KYB, на Филчев, ребилднати) и ще споделя. С момента съм със стокови отпред, дето хич не са върха на сладоледа още при излизането си от завода, а какво остава за след 12 години и 200+ хиляди километра.

                    Ако искаш дай конретните номера на KYB, дето ти си сложил - никой няма да ти се разсърди, а аз така или иначе отпред едва ли ще съм с KYB - тия за терано са ми къси за лифта, а тия за трупър или Chevy Silverado (дето са достатъчно дълги) трябва да се пазаруват от отвъд голямата вода и цената става безсмислена.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Nissan Terrano 3.0D

                      Отзад газови каяба от Патрол Y60 с номер - 345007
                      Отпред вчера ги смених ПАК този път с маслени каяба с номер 444102 и се чувства по добре от газовите НО поне за мен !!!
                      Nissan Terrano 3.0 DI turbo

                      Коментар


                      • #56
                        От: Nissan Terrano 3.0D

                        Твърдо ли возеше отпред ,та да се наложи смяна на нови амове.
                        0 8 76 36 8 542

                        Коментар


                        • #57
                          От: Nissan Terrano 3.0D

                          Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                          Твърдо ли возеше отпред ,та да се наложи смяна на нови амове.
                          Да беше леко по твърдо сега е добре
                          Nissan Terrano 3.0 DI turbo

                          Коментар


                          • #58
                            От: Nissan Terrano 3.0D

                            А с какви беше преди това? Такива, започващи с 3, или започващи с 5?

                            Защото с маслени, каквито си сложил сега, и с 31ци, пътното поведение при скоростно каране и дребни неравности никакво го няма.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Nissan Terrano 3.0D

                              Спарки аз съм с гуми 235/65/17, а газовите предни ги върнах и нямам идея с каква цифра започваха.
                              Nissan Terrano 3.0 DI turbo

                              Коментар


                              • #60
                                От: Nissan Terrano 3.0D

                                Както си коментирахме със Стоян, предните, вероятно заводски амортисьори и при двама ни са/бяха Монро със набита щампа емблема и оригинален номер на Нисан. Гледах ги че са газови, но съм загубил номерата. Пак ще проверя.

                                При мен предницата е мека. За возене, вози като лодка но особено при последователни неравности доста се залюлява. Задницата я усещам стабилна. По висока е с около 8 см от предницата, мерено от центъра на джантата

                                ***Сравнявам с бившата Кия - тя стоеше супер стабилно на неравен асфалт Без да друса прекалено. Отпред беше с двутръбни газови амортисьори Kayaba, а окачването - като Терановото но с пружини.

                                Спарки, имаш ли някакво мнение за Monroe Adventure D5474. Блазнят ме че са еднотръбни, но дали няма да са много твърди
                                Nissan Terrano 2,7 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X