вярно е това за маслото, толкова ми поема при смяна. 3.5 е по-добре от 3.3 защото първо е по-нов, съотв. малко по-икономичен, повече кончета, вече зависи на каква цена ще го намериш. Никога до сега на ми е прегрявал мотора. Слабото място е гниенето по купето - макно късно осъзнах, че всяка пролет трябва обилно да се мие отдолу за да падне лугата и солта от зимата. А моя дядо Патфайндър е вече на 220 хил. км и единствения проблем различен от ръждата по купето е със запалването. Прекъсваше ми единия цилиндър около година, ама нали има още 5, не му обърнах голямо внимание. Резултата - изгоря ми модула за запалването. Смених целия дистрибутор с нов оригинален от Китай
за 50 долара и сега пак прекъсва. Явно е кабел или свещ, ще го водя скоро на елкон, че вече не ми се занимава, само дето не намирам читав майстор във Варна.

Коментар