Здравейте,
имам проблем с Маверик 96-та къса база 2.4 и моля за съвети. Проблема е, че когато са освободени предните хъбове по някога се появява едно злобно стържене или виене, не знам как точно да го обясня. Появява се и изчезва или си вие докато не спра или не я лаша малко. Няма значение от скоростта, но джипката направо трепери като започне да вие. Хъбовете са ръчни. Сменил съм маслата в дифове и раздатка и лагерите на двете главини. Пробвах да махна хъбовете въобще да видя дали не е от тях, но не помогна. Няма значение и дали лоста е на 4х4 или не. Проблема е от миналата зима и до сега карам все със заключени хъбове като съм извън града. В един сервиз доста се почудиха хората ама не можаха да намерят какво е. Не сме раглобявали само диференциала, но главини и карета са ОК. Моля помогнете ми да се насоча къде да търся проблема преди да се вкарам в голям филм със смяня на всичко наред. Каква е логиката стърженето да изчезва при заключен диференциал?
Поздрави!
Тодор
имам проблем с Маверик 96-та къса база 2.4 и моля за съвети. Проблема е, че когато са освободени предните хъбове по някога се появява едно злобно стържене или виене, не знам как точно да го обясня. Появява се и изчезва или си вие докато не спра или не я лаша малко. Няма значение от скоростта, но джипката направо трепери като започне да вие. Хъбовете са ръчни. Сменил съм маслата в дифове и раздатка и лагерите на двете главини. Пробвах да махна хъбовете въобще да видя дали не е от тях, но не помогна. Няма значение и дали лоста е на 4х4 или не. Проблема е от миналата зима и до сега карам все със заключени хъбове като съм извън града. В един сервиз доста се почудиха хората ама не можаха да намерят какво е. Не сме раглобявали само диференциала, но главини и карета са ОК. Моля помогнете ми да се насоча къде да търся проблема преди да се вкарам в голям филм със смяня на всичко наред. Каква е логиката стърженето да изчезва при заключен диференциал?
Поздрави!
Тодор
Коментар