Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

    Здравейте,
    имам проблем с Маверик 96-та къса база 2.4 и моля за съвети. Проблема е, че когато са освободени предните хъбове по някога се появява едно злобно стържене или виене, не знам как точно да го обясня. Появява се и изчезва или си вие докато не спра или не я лаша малко. Няма значение от скоростта, но джипката направо трепери като започне да вие. Хъбовете са ръчни. Сменил съм маслата в дифове и раздатка и лагерите на двете главини. Пробвах да махна хъбовете въобще да видя дали не е от тях, но не помогна. Няма значение и дали лоста е на 4х4 или не. Проблема е от миналата зима и до сега карам все със заключени хъбове като съм извън града. В един сервиз доста се почудиха хората ама не можаха да намерят какво е. Не сме раглобявали само диференциала, но главини и карета са ОК. Моля помогнете ми да се насоча къде да търся проблема преди да се вкарам в голям филм със смяня на всичко наред. Каква е логиката стърженето да изчезва при заключен диференциал?
    Поздрави!
    Тодор

  • #2
    От: Форд Маверкк/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

    Я хуууубаво огледай предния кардан за хлабини и заяждане.

    Коментар


    • #3
      От: Форд Маверкк/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

      Уж го гледахме и няма проблем, но пак ще го прегледам. Всъщност не схващам логиката да е от кардан или дифернециал въобще. Нали когато хъбовете са освободени предния диф не се върти а и когато раздатката е на 2х4 предния кардан е освободен от задвижването? Така че по моята логика би трябвало в момента, в който се появава това стържене цялата тази система да не играе а когато са заключени хъбовете и всичко това се върти, няма проблем.

      Коментар


      • #4
        От: Форд Маверкк/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

        Лагерчетата на полуоските във шенкела. Или втулката,ако е втулка
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #5
          От: Форд Маверкк/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

          Лагери са, единия го свалихме и беше ОК също и леглото му. Другия решихме, че няма смисъл понеже според мйсторите там нищо не се върти при освободени хъбове. Също имало и лагери откъм дифа ама не са проверявани по същата причина. Би трябвало да не се въртят.

          Коментар


          • #6
            От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

            Да,ама се въртят.Увлича ги въртеливото движение на колелата.

            Коментар


            • #7
              От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

              Ами ще проверя. А дори да ги увлича дали има толкова сила, че да тресе всичко и да не спира? Ще взема да закача едно гопро отдолу да видя какво става.

              Коментар


              • #8
                От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

                Лагерите в които лагеруват полуоските е защото когато отключиш хъбовете полуоските остават в покой , но колелото с главината нали се върти , а тогава се върти и лагера подържащ /в който лагерува/ полуоската. И сакън ......спирай с другите разглобявания по посока диф.
                Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                Коментар


                • #9
                  От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

                  Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
                  ......................... но колелото с главината нали се върти , а тогава се върти и лагера подържащ /в който лагерува/ полуоската.
                  Как се върти този лагер?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

                    Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
                    ...но колелото с главината нали се върти , а тогава се върти и лагера подържащ /в който лагерува/ полуоската...
                    Я пак си помисли!
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Я пак си помисли!
                      Какво да мисли? Прав е.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

                        Тези лагери, най-вероятно са иглени, иглите лагеруват върху карето. Виж дали не е на язви, провери семеринга, смажи обилно с водоустойчива грес и затваряй.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Какво да мисли? Прав е.
                          Ми не, Таргич, не е прав. Лагера е между карето и шенкела. И двата лагера са между карето и шенкела - и аксиалния (бронзова шайба) и радиалния(иглен). Лагер между въртящата се част и карето има в хъба.

                          При изключени хъбове и изключена раздатка карето не се върти спрямо шенкела и лагерите си почиват. Лагера в хъба - обратното - работи при изключени хубове и си почива при включени.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

                            Офф, така е. Значи остава лагера в хъба да се е смахнал.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Форд Маверик/Терано 2 стържене отпред при освободени хъбове.

                              Ами не. Това лагерче е м/у полуоската и главината ,при изключени хъбове се върти ,при включени почива.
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X