Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан терано проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нисан терано проблем

    Майстора опита да я прочете но неможа,апреди около месец нямаше проблеми,прочете я от раз.

    Коментар


    • #32
      От: Нисан терано проблем

      Първоначално публикуван от Agresor41 Преглед на мнение
      Майстора опита да я прочете но неможа,апреди около месец нямаше проблеми,прочете я от раз.
      По тоя въпрос вече нищо не мога да кажа. Мога да кажа само че мултицет не става за целта.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Нисан терано проблем

        Ако е редовна след разкачане на буксата на работещ мотор трябва ли да има промяна в работата му?

        Коментар


        • #34
          От: Нисан терано проблем

          В работата на празен ход и "твърдостта" може и да няма, но в разхода и вървежа би-трябвало. Не съм човъркал Zexel чак толкова, че да кажа повече, но без умна дюза не знае къде точно пръска и го кара по някаква вътрешна карта, съответно или върви по-малко, или харчи и пуши повече в някои режими. По принцип тоя мотор пуши единствено като го сръчкаш наистина здраво, и то само в преходните режими.

          Например по магистрала дори педала да е до метала, отзад не се вижда никакъв пушек, обаче ако трябва да му раздам всичката газ за да тръгна рязко, например за да се вмъкна преди някой на някое кръстовище - вижда се пушилка отзад, но не чак фрапираща. Ама говоря за наистина хулиганско сръчкване с цвилене на гуми (31-ци) и прочие хубавини. В други режими почти нищо не може да се види отзад.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: Нисан терано проблем

            Добре де Спарки, моят защо припушва докато е студен (Бош е)? Не е много, но се вижда в огледалото. В момента в който вдигне стрелката на температурата - всичко изчезва. По принцип някоя подгревна свещ май не ми работи. При -10 пали от четвърт, но някой от цилиндрите се включва след 1-2 оборота. Над -2 градуса палят всички. Един приятел кара зад мен към 200 км - по баири и накрая по магистралата. Каза че е припушвала само в началото 2-3 км, т.е. докато позагрее. Може ли да е от подгревна свещ? И още - като сменям подгревни свещи - само изгорялата или всички да сменям? Каква марка да избера?
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #36
              От: Нисан терано проблем

              Може да е от всичко, от калпава нафта, през дюзи, подгревни свещи, помпа не съвсем във форма и т.н.

              Аз съм с оригинални свещи, ама цената никак няма да те зарадва. Много отдавна търсих последно свещи и съм забравил какви точно марки има за тоя мотор. Това с по-късното запалване на единия цилиндър - изчаквай 3-4-5 секунди след изгасване на лампата и тогава пали. Задържай и с половин идея повече ключа при палене. Такива въртели правят и с чисто нови свещи и дюзи ако палиш веднага след гаснене на лампата.

              ПП: И за студен нищо не съм коментирал. Не съм водил чак такива наблюдения. Те и дюзите ми са на 60-70000км, и с двутактово масло са карани почти откак са сменени, та е съвсем възможно да има някаква разлика при мен. Тя и джипката ми е на 170000 реални, и компресията е като от завода (или поне преди 50-ина хиляди беше).

              ПП: Читавите марки свещи са тия за оригинално вграждане, а те са общо взето BERU, NGK, DENSO, BOSCH. Оригинално май са NGK, но ще те излъжа.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X