Имах проблеми още с закупуването на джипа и затова реших да сменя водното радиаторче но проблема си остана същия има слабо парно.Можели някой да ми каже къде да търся проблемите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
Свий
X
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
Първоначално публикуван от vip1999 Преглед на мнениеИмах проблеми още с закупуването на джипа и затова реших да сменя водното радиаторче но проблема си остана същия има слабо парно.Можели някой да ми каже къде да търся проблемите.
Коментар
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
Благодаря Ви предварително.Автомобила е дизел 2,7 мотор. Вентилатора си духа нормално,филтъра на купето е сменен скоро.духа но не грее достатъчно.Уреда показва 80-90 градуса, но реално как мога да измеря антифриза.Има термостат и на 4-5 км. е вдигнал 80 градуса мотора.
И аз мисля че няма добра циркулация, но от къде може да е проблема и как да проверя.
Коментар
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
Първоначално публикуван от vip1999 Преглед на мнениеБлагодаря Ви предварително.Автомобила е дизел 2,7 мотор. Вентилатора си духа нормално,филтъра на купето е сменен скоро.духа но не грее достатъчно.Уреда показва 80-90 градуса, но реално как мога да измеря антифриза.Има термостат и на 4-5 км. е вдигнал 80 градуса мотора.
И аз мисля че няма добра циркулация, но от къде може да е проблема и как да проверя.
Маркучите за /от радиатора на парното топли ли са ? Клапата за превключване на топло-студено работи ли нормално ?
Коментар
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
Благодаря Ви колеги. Промивка на системата е правена преди смяната на радиаторчето на парното.
Маркучите за и от радиатора са но не и горещи.Клапана за превключване на топло-студено е проверено при смяната на радиаторчето работи.
Маркуча който излиза от горната страна до корпуса на термостата за парното на другия край към радиаторчето т.е. долния маркуч на входа преди радиаторчето съм сложил приспособление/ не знам как се казва/ от мерцедес за топлене на нафтата можели да е от там да няма добра циркулация или запушване.
Коментар
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
Мотора е 2,7 дизел сменени следните резервни части- радиаторче на парното ,водна помпа.термостат, Продухана е водната система.кранчето на парното отваря и затваря.На входа за радиаторчето е монтирано/не зная как се казва/ приспособление от мерцедес да топли нафтата.Вентилатора духа не горещ въздух а леко топъл. Работната температура си държи около 80 градуса.От къде може да е проблема да не духа горещ въздух.
Коментар
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
Махни побългаряването и всичко ще си дойде на мястото. Впрочем, ако не знаеш, от средните въздуховоди никога не духа топло съвсем нарочно. Топло духа от страничните, към стклото, към краката, но не и от централните.
Какво значи "продухване на системата"?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
Благодаря за отговора.Продухване или промиване на инсталацията с течаща вода под налягане и с някакъв препарат.Побългаряването ще го махна ,но първо трябва да си намеря маркуч защото го рязахме.
Коментар
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
При градско каране си сгрява за прилично време, примерно 10-ина минути. При 80 градуса на мотора вече трябва да духа доволно топло. Виж на място на празен ход изстива, но пак не чак толкова че да няма парно. Тая зима и аз сменях термостат - при 20 минути междуградско каране едва сгря при външна температура нещо като -10, което също беше ненормално дълго. Обикновено още след първия баир по въпросния маршрут (иначе казано 3-4 минути) сгряваше толкова, че да се наложи да намалявам парното.
Предполагам въпросното приспособление е виновника, щом всичко друго е проверено/сменено.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Проблем с парното на Нисан терано 2 -2000г.
И аз си мисля че колегата не е случил на термостат.Защото малко под тия 80 градуса парното наистина е зле.Но за 10 минути най -много градско каране трябва да си духа топло.Разбира се не както духа бензинова малолитражка.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар