Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз вече с Терано 2 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

    Нека да го видим този буст"контролер" - може да се окаже едно кранче просто вързано между турбото и актуатора ( нещо като щипка) .. а ако ще се лъже компа за въздуха - някаква схема - усилвател на изходния сигнал от дебитомера е пълна глупост - като да сложиш резистор на термодатчика на антифриза да лъжеш компа , че е студено и да пуска повече гориво .

    Коментар


    • #47
      От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

      Първоначално публикуван от DriveNLife Преглед на мнение
      Поиграх си днес многократно с лоста на гейта , натегнат с 1 , 2 ,3 ,4 витки и обратно.
      Разлика поне според мен има , а може и да си внушавам..В момента е натегнат точно на 3 оборота , върви СПОРЕД МЕН по-добре.
      Другата седмица , облислям да го закрам в ТСТ Рейсинг , да видим Миро и Тони какво ще кажат.
      Правиш глупости според мен, ама ти си знаеш. Турбото си има ресурс все пак, и като сложиш в уравнението че не е първа младост, не съм много убеден колко ще изкара. Гледа ли му луфтовете поне преди да правиш тия еквилибристики?

      ПП: Объркал съм бууст контролер с пауърбокс. Ама все тая. Както каза Жеков, единствения контрол на тая турбина е уейстгейта, тоест буустконтролера може единствено да понамали налягането, което достига до актуатора. Ефекта пак ми е съмнителен.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

        Гледахме за луфтове , майстора каза , че има нормален луфт.
        В момента джипа си върви прекрасно , потдържа скорост от 130-140 км/ч без никакъв проблем.Разхода е 14.2 литра в града с повечко газ , засечено на пълен/пълен резервоар.
        Проблема с това ,че е дълга база си остава , в гората маневрирам трудно , дългото междуосие си казва тежката дума.
        Смятам да минавам на къса база , най-вероятно Нисан Патрол или някое Митцубиши , ще видим скоро.

        Коментар


        • #49
          От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

          Патрол, вървящ повече от терано 2.7ТДИ, не знам да има - даже трилитровите вървят съизмеримо - по-тежки са. Мицубиши ще трабва да търсиш 3.5. Лично от динамиката на 3.0 никак не съм впечатлен. Това за двойка или sport.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

            Карах Паджеро 3.0 24клапаново , вървеше прилично. Собственика каза ,че е 177 коня Гледах и патрол с 2.8 мотор , стори ми се доста муден
            Тераното или ще го остава на баща ми, но може и да го продам. Все още не съм решил окончателно.
            Днес ходихме пак из горите , на отиване нямаше проблем. На връщане обаче , след като загря до работна температура..нещо изгуби част от мощността.
            Преди малко го изкарах пак , докато загрее върви и после спира. Такова нещо не ми беше правил.

            Коментар


            • #51
              От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

              Оказа се ,че помпата тече , от там идват и проблемите.
              Чудя се обаче , каде да го закарам та да я направят
              Отделно , имам в мазата един ОМ605 с дребни липси, та ми влизат некви мухи в главата

              Коментар


              • #52
                От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                Ако не е турбодизела няма да ти даде нищо съществено. А дори и за турбодизела е под въпрос. Точно двигателя 2.7 е вероятно най-доброто нещо в тераното въобще.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0004.JPG
Прегледи:2
Размер:76.5 КБ
ID:5751714Малко промяна на визията Смених джантите с такива от Паджеро.
                  По усет , джипа стана по-стабилен от преди , и според мен по-красив
                  Ходих днес да ми правят втулки , но ми казаха ,че втулки на железни джанти неможе
                  Възмножно ли е да скъса шпилка ?
                  Също така ми се струва , че трябва да сменя гайките с други ,май май не лягат плътно в леглото на джантатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0001.JPG
Прегледи:2
Размер:65.8 КБ
ID:5751713?

                  Коментар


                  • #54
                    От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                    Не съм силно убеден че това са оригинални джанти за паджеро. Аз съм с оригинални паджерови алиминиеви джанти (ЕТ +15 вместо оригиналното за терано ЕТ+25) и ми се струва че гумите ми не стърчат толкова.

                    Относно втулките - карам без втулки и проблеми няма. Но с алуминиеви джанти, чиито гайки са по-различни (не са с конус). Не виждам как ще скъсаш шпилка от това че си без втулки - втулките за за центроване, евентулано. Ако стигнеш до там да разчиташ на централния отвор да ти крепи джантата, значи гайките са ти хлабави. Шпилките не са натоварени на срязване - работата им е да натискат джантата към главината толкова, че да не приплъзва. Много малко детайли в един автомобил са натоварени на срязване - в тераното на срязване са натовартени например щифтовете на педалите на съединителя и спирачката.

                    ПП: Не вижам и конкретна причина да не могат да се направят втулки за кви да е джанти, ама може и да бъркам.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                      Закупени са от колега от форума, който твърди, че са паджерови... Освен той да ме е излъгал, иначе гумите са 31ци.

                      Коментар


                      • #56
                        От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                        Ъъъ, може и аз да съм шматката. Моето е по-вдигнато, а като се вдигне прибира гумите навътре. Пък и от 2 снимки е трудно да се ориентира човек. Отделно моето е късо, а задницата е малко по-различна при дългото като ширина. Гумите са ми 31х10.5х15 - 265/75/15.

                        Оригиналните алуминиеви джанти на Паджеро 2 са с ЕТ+15. Нищо не пречи и джантите да са паджерови и да не са оригинални. Кво ти пука всъщност?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                          Тресе ми на скорост над 100 , там е проблема. Ходих на баланс , но нямаше проблеми.
                          Гумаджията каза ,че отворите на джантите не са точно конусовидни
                          Дай идея , как да подстрижа подкалниците ,че опират

                          Коментар


                          • #58
                            От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                            Тресе ми на скорост над 100 , там е проблема. Ходих на баланс , но нямаше проблеми.
                            Гумите са 255/75/15 - 31х10.5х15.
                            Гумаджията каза ,че отворите на джантите не са точно конусовидни
                            Дай идея , как да подстрижа подкалниците ,че опират

                            Коментар


                            • #59
                              От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                              Просто се испилва вътрешната им част. Аз го правих на дърводелски лентов шлайф, но предполагам и ъглошлайф ще свърши работа. Ще трябва да ги свалиш (мисля 3 еднакви болтчета на всеки).

                              31х10.5х15 е 265/75/15.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                                Утре още ще ги смъкна. Благодаря за пореден път.
                                Що се отнася до гумите..Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17036190_1288427851203305_572618207_o.jpg
Прегледи:1
Размер:99.1 КБ
ID:5752083

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X