Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз вече с Терано 2 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

    Там минават тръбите за обдухване на краката на пътниците на втория ред седалки, поне на късата база. Честно казано не се сещам за друга причина освен някой гъзорък да се е изходил по въпроса и да е направил някаква хипер простотия.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

      Здрасти,

      Честита придобивка!

      Вчера и аз забелязах същото друхане откъм централната конзола. Даже по-скоро е малко към жабката, наистина в пасажерските крака духа, установих го случайно като видях една найлонова торбичка как се мърдаше от струята. В следствие на това общо взето май няма и стопляне...въпреки че аз бях яко премръзнал от ринене на сняг, та може и затова да ми се е сторило така

      Мисля си, че не е от машшоните на скоростите. Моите бяха скъсани, та там скоро съм действал, сложен е нов маншон стегнат със скоби, има и и изолация. Та общо взето го изключвам като вероятност. Освен ако при смяната на тампони миналата седмица не съм вдигнал двигателя прекалено много и нещо да се е скъсало, ама надали.

      Другото, което се сещам е да става някакво свръхналягане по вентилационната система. Защото средните клапи ги затварям, както знаем си духат хладно. Аз бях оставил и едни ръкавици върху отворите за към предния джам. Оттам нататък вентилатора нагнетява въздух, но няма достатъчно изходящ дебит, повишава се налягането и "издиша" отнякъде. Разбира се издиша преди да мине през питата на парното, защото духа леден въздух. Това го забелязах на степен 3, като намаля на 2 не се усеща.

      Знам, че втората теза звучи малко sci-fi, ама не се сещам за друго логично обяснение. А и който е борил теча на дъждовна вода под педалите знае, че в Тераното нещата не винаги са такива каквито изглеждат и странни явления са възможни

      Коментар


      • #18
        От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

        Където са снадките на тръбите на въздуховодите оригинално е уплътнено с дунапрен, който с времето го отнямва и практически на всяка снадка има едни зеещи 4-5мм. Трудно ще го умориш с някоя и друга ръкавица някъде.

        Понеже това лято планирам разглобяване на таблото изоснови по други причини, ще се погрижа и за това.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

          Относно проблема с парното , точно на тезни снадки на въздухуводите под жабката , дунапрена беше изчезнал.. Намерих в една автоморга , вичко беше подменено със здраво такова , парното е жестоко , чак не повярвах какъв положителен ефект имаше Останах без предно в гората миналата седмица , вече сме с ръчни хъбове. Смених све масла и филтри , дебитомер , кормилната щанга , едни пластмасови втулки , на хебела май беше , два накрайника и един шарнир... така се случва след 2 месеца почти ежедневно в гората Обаче оборотите все още си играят , оказа се , че помпата тече , надявам се да не ме остави някаде по пътя , нямам финансова възможност в момента... Другия месец ще дойде и нейния ред ,че няма гъба - няма лев
          Обмислям някакво решение относно динамиката , че ми е много тромав ... Някой да има решение ? Чип може би , турбина с геометрия , пускане на повечко нафта от помпата?

          Коментар


          • #20
            От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

            Чип не бих сложил , променливата геометрия иска управление - механично , нафта може да се пусне повече ( не знам за зексел , аз съм с бош ) , ако се оправи теча , може да тръгне по-добре , тъй като авансът се управлява чрез вътрешното налягане на помпата , пък като тече не се знае колко е въпросното . Динамиката е относително усещане , ако караш през седмицата друга кола и само 1-2 дена тераното може да ти се струва куц кон ...Може да се натегне леко "вестгейта" на турбото , но мисля това ще се отразява само при високи обороти на ДВГ . Относно играта на обороти , от друг форум съм чел за смяна на датчика за темп на антифриза . Не знам дали има ЕГР твоето терано , ако да - се затапва за да увеличи потока на свеж въздух със уговорката , че става по-малко "ЕКО" .

            Коментар


            • #21
              От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

              Чип и да сложиш, ще започне да пуши драстично повече, вероятно и ще вдигне разхода, а не вярвам да върви драстично повече.

              По равен участък трябва да вдига над 140 и да иска още, без много-много зор. Твоето така ли върви?

              Нито датчика за температура, нито запушването на EGR-а ще свършат работа за оборотите.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                Помпата честно казано не съм видял дали е Зехел или БОШ , но е с метални маркучета м/у дюзите. След като смених дебитомера малко се съживи..
                Джипа не изпушва и грам , дори на всичката газ. Турбината се чува леко чак след 2000 оборота. Чека му светва като дам на контакт , гасне точно след 2 секунди..
                Преди него имах Паджеро , дълга база 2.5тди ,че беше и автомат , откъм вървеж беше подобно на Тераното, но му счупих мотора и отиде за скрап...
                Утре ще пробвам на магистралата , но 140 и нагоре ми се струва недостижимо...
                Последно редактирано от DriveNLife; 21-03-17, 23:17.

                Коментар


                • #23
                  От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                  Значи е Zexel.

                  140 и нагоре (миналото лято карах сигурно час със 150 даже че една тиква с фуражка ми скочи по нервите) е напълно нормално за тоя мотор. Практикувам го всеки път като съм на магистралата. Общо взето от край до край се минава на 130-140, привсе че е лифтнат, с големи рошави гуми, натоварен до козирката и в жегите с пуснат постоянно климатик. Къса база, Bosch система.

                  Не съм карал паджеро с 2.5 мотор достатъчно, за да знам дали е съизмеримо. Практиката ми с такова возило се изчерпва от единствен случай и каране 10-ина минути градско.

                  ПП: Чип за Zexel няма. Има само за Bosch.

                  ППП: Повече нафта няма как да пуснеш така че да върви повече. И да се опитваш да го лъжеш с датчика за температура на антифриза, резултата е харч над 20/100 при нормално за мен около 12-13 пролетно-есенно, и съвсем същия вървеж. Лично пробвано. Турбина с геометрия пък няма какво да я управлява. МОже да се вдигне наддува евентулано, ама не вярвам да има генерална промяна. Все пак може да се провери и отрегулира, ако е по-нисък от заводския (мисля 0.9 бара, ама не съм сигурен).

                  Какъв дебитомер сложи впрочем? Ако си взел втора ръка е твърде възможно пак да не върви.
                  Последно редактирано от sparkybg; 22-03-17, 00:13.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                    Старото ми терано беше с zexel и имах подобен проблем като го взех 120 ги вдигаше с мъка на магистралата. Беше ми първи джип след Нивата и в началото мислех че е нормално. След диагностика смених 3 дебитомера (hitachi) и на третия тераното литна сравнение с преди. Както казва Спарки , по магистралата за вилата спокоино си поддържаше 140 и можеше и още, на места като се заблея съм карал и 150-160

                    Коментар


                    • #25
                      От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                      Пак се връщам от гората , по път към Добрич , на всичката газ 140 със жестоки мъки.... Дебитомера който взех е втора употреба , с него е значително по-добре. Днес му откачих пак буксата , едвам пъпли без него.. Какви стойности трябва да покаже този дебитомер , с мултицет ли се мери?
                      Помпата ще я отворим в събота , за да видим от къде капе.

                      Коментар


                      • #26
                        От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                        Така и предполагах. Дебитомер втора ръка е малко като накладки втора ръка. Опитай да го почистиш със спрей за карбуратори, внимателно. Опитай и твоя стария да изчистиш.

                        ...и ако питаш мен, търси нов. Не китайски. Има алтернатива на PIERBURG, до колкото помня.

                        BOSCH-овия показва до към 4.3 волта при пълна газ, гледано през диагностика на живи данни. За Zexel-а нямам идея.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                          Хубаво де, само моето Терано ли с откачен дебитомер върви почти неразличимо отколкото със закачен?

                          Като говорим за нормален вървеж, в никакъв случай не може да се говори за "едвам пъпли".

                          Коментар


                          • #28
                            От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                            Диагностика ...ама буксата не мога да намеря Дебитомера е Хитачи.

                            Коментар


                            • #29
                              От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                              Може да има някаква "уйдурма" да лъже компютъра , моето също не върви изобщо с откачен - опитах едно тнтм , ама не се лъже и не ще да върви без дебитомер .

                              Коментар


                              • #30
                                От: И аз вече с Терано 2 2.7тди

                                В различните години се държат различно. Конкетно след 2000г със сигурност са различни от преди. Вероятно и между Bosch и Zexel има някаква разлика.

                                Моето с откачен върви буквално като с 20 коня двигател.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X