Здравейте,
Автомобилът е Нисан Атлеон 2001г .Не е джип, но със същия двигател 3.0 предкамерен турбодизел се оборудват и някои джипове на същата марка, та затова помествам темата в този раздел.
Проблемът се появи, откакто сутрешните температури се понижиха до 0 и под нулата. Подгрявам и двигателят пали нормално, от първия път. На място работи ритмично и нормално, припушва малко сиво в началото.После тръгвам и при скорост над 15 км/ч, независимо на коя предавка или на свободна, започва да работи като на три цилиндъра, тресе и пуши обилно сив дим. Ако пусна газта, гасне в движение.Като спра на светофар, пак се оправя и като тръгна пак почва приключението.Не може да се изфорсира и не може да дигне повече от 30 км/ч.Като загрее двигателя се оправя, но ако навън е под нулата, пак се случва да угасне в движение.След като угасне, пали от втория или третия път и то с малко задържане на стартера.
Обръщам се към вас с молба за помощ, защото в сервиза искат да им оставя камиончето за няколко дни да може да го палят сутрин на студено и да пробват възможните решения на проблема, а не мога да си позволя да го оставя за толкова време, защото ми се спира работата.
Ако може да ми подскажете къде да търся проблема, ще ви бъда благодарен.
Автомобилът е Нисан Атлеон 2001г .Не е джип, но със същия двигател 3.0 предкамерен турбодизел се оборудват и някои джипове на същата марка, та затова помествам темата в този раздел.
Проблемът се появи, откакто сутрешните температури се понижиха до 0 и под нулата. Подгрявам и двигателят пали нормално, от първия път. На място работи ритмично и нормално, припушва малко сиво в началото.После тръгвам и при скорост над 15 км/ч, независимо на коя предавка или на свободна, започва да работи като на три цилиндъра, тресе и пуши обилно сив дим. Ако пусна газта, гасне в движение.Като спра на светофар, пак се оправя и като тръгна пак почва приключението.Не може да се изфорсира и не може да дигне повече от 30 км/ч.Като загрее двигателя се оправя, но ако навън е под нулата, пак се случва да угасне в движение.След като угасне, пали от втория или третия път и то с малко задържане на стартера.
Обръщам се към вас с молба за помощ, защото в сервиза искат да им оставя камиончето за няколко дни да може да го палят сутрин на студено и да пробват възможните решения на проблема, а не мога да си позволя да го оставя за толкова време, защото ми се спира работата.
Ако може да ми подскажете къде да търся проблема, ще ви бъда благодарен.
Коментар