Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизела гасне, когато е студено времето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дизела гасне, когато е студено времето

    Здравейте,
    Автомобилът е Нисан Атлеон 2001г .Не е джип, но със същия двигател 3.0 предкамерен турбодизел се оборудват и някои джипове на същата марка, та затова помествам темата в този раздел.

    Проблемът се появи, откакто сутрешните температури се понижиха до 0 и под нулата. Подгрявам и двигателят пали нормално, от първия път. На място работи ритмично и нормално, припушва малко сиво в началото.После тръгвам и при скорост над 15 км/ч, независимо на коя предавка или на свободна, започва да работи като на три цилиндъра, тресе и пуши обилно сив дим. Ако пусна газта, гасне в движение.Като спра на светофар, пак се оправя и като тръгна пак почва приключението.Не може да се изфорсира и не може да дигне повече от 30 км/ч.Като загрее двигателя се оправя, но ако навън е под нулата, пак се случва да угасне в движение.След като угасне, пали от втория или третия път и то с малко задържане на стартера.

    Обръщам се към вас с молба за помощ, защото в сервиза искат да им оставя камиончето за няколко дни да може да го палят сутрин на студено и да пробват възможните решения на проблема, а не мога да си позволя да го оставя за толкова време, защото ми се спира работата.

    Ако може да ми подскажете къде да търся проблема, ще ви бъда благодарен.

  • #2
    От: Дизела гасне, когато е студено времето

    Подгряващи свещи,горивен филтър-груб и фин,лошо гориво,ревизия резервоар!
    Забравих въздушния филтър,че е на първо място!!!
    Последно редактирано от mihov_1969; 04-12-16, 18:17. Причина: бели петна в паметта
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #3
      От: Дизела гасне, когато е студено времето

      Почни от филтрите и то ще се чуе.

      Коментар


      • #4
        От: Дизела гасне, когато е студено времето

        Имал съм подобен проблем с дизелов двигател на друга марка, когато температурите бяха под нулата. При мен се оправи със смяна на горивен филтър. Вече ми стана навик да сменям горивния филтър, преди всяка зима, за по-сигурно.

        Коментар


        • #5
          От: Дизела гасне, когато е студено времето

          Почистване на цедката в резервоара и смяна на горивен и въздушен филтър задължително. Аз боднах и една добавка за всеки случай.
          Щом пали без проблем, не е от подгревните свещи. Не му стига гориво.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            От: Дизела гасне, когато е студено времето

            Съжалявам за малкото отклонение,но мотора щом е 3000 кубиков дизел сигурно е ZD30DDTI ?
            Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

            Коментар


            • #7
              От: Дизела гасне, когато е студено времето

              Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
              Съжалявам за малкото отклонение,но мотора щом е 3000 кубиков дизел сигурно е ZD30DDTI ?
              Иначе виж свещи и горивен филтър.Аз карам Терано 3.0 и в студените месеци сипвам добавка Castrol в нафтата и чукам на дърво пали от раз и при -25 градуса.
              Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

              Коментар


              • #8
                От: Дизела гасне, когато е студено времето

                Свещи категорично не са. От свещи не пали, а тоя си пали и в последствие гасне. Няма дизел на планетата, на който да му е нужно подгряване след запалването, за да работи. Правят го по други причини.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Дизела гасне, когато е студено времето

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Свещи категорично не са. От свещи не пали, а тоя си пали и в последствие гасне. Няма дизел на планетата, на който да му е нужно подгряване след запалването, за да работи. Правят го по други причини.
                  Това е така сори,чел съм през редовете.
                  Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Дизела гасне, когато е студено времето

                    Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
                    Това е така сори,чел съм през редовете.
                    Не си само ти , споко

                    Аз много-много не разбрах каква е картината след като загрее напълно . Щото ако при работна температура няма ядове , то тогава определено и горивен филтър не е .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Дизела гасне, когато е студено времето

                      Колега ако имаш капак над сондата на резервоара отвори ,извади сондата и виж какво има на самата сонда трябва да е нещо като сополи . Изчисти продухай и си готов.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Дизела гасне, когато е студено времето

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Не си само ти , споко

                        Аз много-много не разбрах каква е картината след като загрее напълно . Щото ако при работна температура няма ядове , то тогава определено и горивен филтър не е .
                        Може и да е, зависи къде стои.

                        Ако е каран с неква мазна нафта, и не е сменяван скоро, ще прави точно така, щото като е студен и задръстен, филтъра няма почти никакъв дебит.
                        Като се позатопли горивото, почва да минава повече, и така докато пак не изстине.

                        Колегата да смени горивният филтър и после да каже.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #13
                          От: Дизела гасне, когато е студено времето

                          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                          Може и да е, зависи къде стои.

                          Ако е каран с неква мазна нафта, и не е сменяван скоро, ще прави точно така, щото като е студен и задръстен, филтъра няма почти никакъв дебит.
                          Като се позатопли горивото, почва да минава повече, и така докато пак не изстине.

                          Колегата да смени горивният филтър и после да каже.
                          При работна температура пак гасне в движение по инерция, но само ако навън е под нулата.

                          Карам го с всякаква нафта и наистина скоро не е сменян.Филтъра стои до резервоара, пред него. Пластмасов е филтъра, цилиндричен и има врътка някаква от долния край, от която стърчи къса тръбичка.Предполадам, че може да се развие и да се изчистят боклуците и утре ще пробвам.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Дизела гасне, когато е студено времето

                            Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
                            Съжалявам за малкото отклонение,но мотора щом е 3000 кубиков дизел сигурно е ZD30DDTI ?
                            BD30DO7398F е мотора

                            Коментар


                            • #15
                              От: Дизела гасне, когато е студено времето

                              Не познавам конкретния двигател, но някои имат подгряване на филтърното тяло, един вид топлообменник. А и обратната нафта от дюзите постепенно подгрява.
                              XUD9-TE ми го е правил абсолютно същия номер, особено при по-малко нафта в резервоара. Цедката беше затлачена, както казва колегата с нещо като сополи.
                              Бива сменен и филтъра, де.
                              Угасна ми след половин час каране и почти убих акумулатора, докато го прелъжа да запали и да се прибера бавно.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X