Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

    Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение

    С този Боби от Горна Баня продължавам да не мога да се свържа, а във времето, в което мога да отида на място (след работа и събота и неделя) той най-вероятно няма да работи, така че да бия път за нищо...


    Благодаря!
    Здравей. Миналия път ти дадох номера му, НО грешката е моя - в последната цифра. Вчера сверих номера му - ето го 0898 77 87 47
    Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

    Коментар


    • #47
      От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

      Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
      0895556662 -това е тел. на Боби!
      По принцип не държа помпата да я прави някой на име Боби, просто за този имаше добри отзиви от съфорумник при това за същата помпа Просто търся някой свестен майстор, на който не е нужно да му се молиш, а да му оставиш колата и парите и да свърши работата. Както казах изпитвам затруднения да намеря такъв човек. Големите сервизи са ясни, но по ред причини не искам в такъв, поне не и на случаен принцип избран.

      Това, че е в определен край на София не ме бърка, все пак ако всичко е наред ще ходя до него 2 пъти максимум. Стига някой да има впечатления от него, че знае какво прави.

      Първоначално публикуван от Mil68 Преглед на мнение
      Здравей. Миналия път ти дадох номера му, НО грешката е моя - в последната цифра. Вчера сверих номера му - ето го 0898 77 87 47
      Здрасти!

      Както ти писах още тогава заподозрях тази грешка, защото в нета намерих въпросния номер, завършващ със 7. Само дето този телефон винаги казва "абонатът не отговаря" още в момента, в който уж трябва да почне да звъни и е така от 2 седмици и кусур насам. Т.е. за мен този номер е закрит.

      Коментар


      • #48
        От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

        Да, сега го прозвъних - явно е така. На 4.03 колега от София ми бе на гости, и той ми актуализира номера. Ще му звънна да ми изнамери истинския номер, тъй като живее в неговия квартал. Ще съдействам.
        Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

        Коментар


        • #49
          От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

          Това е номера му. Не е деактивиран. Изключва го когато има много работа. Инфото е 100%. Моя човек, който има същия номер, потвърди. Но сега не можеш да отидеш при него, тъй като е разкопана цялата улица. Воден цикъл ли, канализация, незнам. А може и това да е причина да си изключи телефона, като не може да приема клиенти
          Последно редактирано от Mil68; 08-03-17, 18:16. Причина: Правопис
          Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

          Коментар


          • #50
            От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

            Бърз въпрос към хората светнати с Бошовската номенклатура, най-вече Спарки може би

            Понеже искам да закарам колата на майстора с купените уплътнения, с цел да знам, че са оригиналните и евентуално скъсяване на престоя там.

            Намирам, че помпата е това http://www.bosch-automotive-catalog....uct/0460404974

            Възможно ли е да има някаква грешка и моята да е някаква друга, т.е. има ли различни типове помпи слагани през годините? Моята е 2001г. Не намирам номер на кита с уплътненията обаче.

            Четох и за някакъв семеринг, през който може да отиде нафта в маслото. Добре ли е да го сменя профилактично?

            Коментар


            • #51
              От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

              Ако помпата ти е Bosch, това е помпата. Не ми е известно да има разлики през годините. Факт е че са 3 нисански номера, и 2 бошовски през годините, но нямам идея какво са променяли - помпите поне външно изглеждат абсолютно еднакви.

              Естествено че е добре да смениш семеринга. Толкова играчка по махане и разглобяване, и най-накрая да оставиш стария семеринг, както и да го погледнеш би било глупост.

              Нищо не мога да кажа за комплекта уплътнения обаче.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                Тъй, наврях се под калника и видях номерчето на помпата, това е.

                Интересното е, че се монтира на доста други коли, включително на Крайслер Вояджър. Може би с лека разлика, защото има още един трицифрен номер на същата идентификационна табелка, който е различен. Иначе бошовския е същия.

                Така или иначе поръчах семеринг и комплект гарнитури, дано Тех Ко не ги объркат. Като пристигнат ще пиша номерата, за да ги има за поколенията

                Пък ще видим майстора дали ще се наеме да я свали цялата и да я разкости с условието колата да си върви и пали както преди
                В противен случай сменяме тези, които може без да се сваля корпуса и се надявам да не тече повече.

                Между другото този семеринг къде стои, някъде на самата помпа ли? За да се свали помпата явно трябва да се откачи от зъбното колело, за което пък трябва да се свали ангренажния капак или поне част от него. Там някъде циркулира и двигателното масло. То дали трябва да се източва?

                Коментар


                • #53
                  От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                  Сваля се само капака срещу помпата. Нищо не се източва - не сваляш картер все пак. Семеринга е между оста на помпата и корпуса и.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                    Тъй, номерът на семеринга е 1 460 283 312. За него съмнения нямам, защото пише, че е еднакъв за всички помпи със 17мм вал.

                    Проблемът идва от гарнитурите, пратили са ми 2 467 010 002, което е това - кръгли гарнитури.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2_467_010_002-03.jpg
Прегледи:1
Размер:40.3 КБ
ID:5747296

                    Само че помпата е с четириъгълен капак и ми се чини да е нещо от сорта на това и последните цофри да са 003.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001668887.jpg
Прегледи:1
Размер:46.5 КБ
ID:5747297

                    Някой, който е виждал отворена помпа да даде мнение? Та да ходя да ги връщам докато е време.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                      Връщай ги. Долните са твоите.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #56
                        От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                        Сигурен ли си?

                        Щото те ми ги пратиха от склада им, който е на майната си и само там мога да ги сменя Т.е. ще е баси разкарването

                        Коментар


                        • #57
                          От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                          Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                          Сигурен ли си?
                          Да. Скоро купувах за едно Рено с такава помпа.
                          Общо взето за тоя тип помпи не са много видове различни гарнитури.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                            Да се включа и аз в клуба на протеклите помпи .Проблема при мен е че майстора който успях да намеря в Бургас иска да му занеса помпата свалена.Аз до колкото можах да видя помпата е зацепена на ангренажните зъбни колела и свалянето е сзързано с махането на радиатора и махане на ангренажния капак или съм в тотална грешка и има някакъв много лесен начин да се свали помпата и после да се зацепи.Има ли някой който да е наясно с махането на самата помпа?

                            Коментар


                            • #59
                              От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                              Не е читав този майстор . Иска друг да му сваля помпата , той да развие няколко болтчета и да смени уплътненията , после пак друг да я слага и центрова и ако нещо не е наред иди търси кой е виновен . Помпата има отделен капак - мнение #53 , не се сваля ангренажния ( радиатора се сваля лесно без източване на антифриза ) . Центровката по инструкция е сложна с някакъв индикаторен часовник за разлика от ВАГ-овете ( VW ) където става за минути със софтуер . 3 от уплътненията се сменят без сваляне , 4-тото с чалъм и късмет ( на дистрибуторната глава ) , 5-тото и семерингата на оста на помпата - със сваляне , както е писано по-горе ( аз смених трите на място и засега няма нов теч ) . Дифтунгите се сменят пак на място , но май от тях не протича . Не може да няма сервиз който да му се закара колата , прави каквото трябва , след смяна прави диагностика и показва резулата и си носи отговорност какво е правил .

                              Коментар


                              • #60
                                От: Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

                                След моите неволи с дизелджиите бях на една крачка да го разкостя сам пък каквото сабя покаже. Особено след като Жеков беше качил снимки (благодарско за което).

                                В крайна сметка го закарах при един от препоръчаните тук Бобита, този до Ташев Галвинг. И той нещо ми подговаряше да съм му я носел свалена, но в такива ситуации на споделена отговорност като тръгне нещо на криво и ще има "ама ти не си сложил като хората". Та макар масрафа да е 350-360 кинта (и частите от мен), което ми се видя малко много плюс престой една седмица се навих.

                                Доста ли е наистина това? Признавам си не съм наясно с цените за подобни процедури, а повечето цени по форумите са доста стари. Но някой беше споменавал подобна сума в бошовски сервиз, затова се стреснах. Иначе наистина не е малко работа по свалянето и качването, а самото разкостване на помпата си е специализиран труд, не го прави всеки. Така че от тази гледна точка може би е нормално.

                                Човека си изглежда стар дизелджия, нямам основания да смятам, че няма да се справи с проста механична помпа. Още повече, че той каза, че се занимава основно с това да сменя електронни помпи с механични такива, което е по-трудно от това просто да разглобяваш и сглобяваш. Да видим...

                                Само се надявам да няма разлика във вървежа, пушенето, паленето и т.н, защото до момента бях доволен. Не знам дали е възможно от центровките на помпата нещо от това да се промени и дали е възможно да го обърка човек, който само с това се занимава.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X