Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба за съвет относно протекла помпа на 2.7 тди 98 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

    Тия в Бош сервиз ни имат за колчета с домати..
    Питам ги за уплътнения..ма трябвало да съм свалил помпата и тогава.. егати кожодерите

    Коментар


    • #17
      От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

      Снимай им табелката на помпата. По това би трябвало да могат да се ориентират какъв комплект уплътнения ти трябват. На нея освен нисанския, има и номер на Bosch. Просто помпите са 2 вида (Bosch и Zexel), като за Bosch-овския вариант май бяха 2 или 3 номера. Разликата е в една цифра само, ама по тяхната номенклатура може и да им трабва тая цифра, за да намерят помпата и съответния комплект уплътнения.

      Например, единия възможен номер на помпа Bosch e: 0 460 404 974

      Можеш да ги търсиш и по нисански номера. Ето например за моето:
      http://nissan4u.com/parts/terrano2/e...ngine_control/

      Из картинките има номерата на уплътненията. После питаш Patrol fen дали може да ги внесе.
      Последно редактирано от sparkybg; 18-11-16, 11:45.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

        Голям проблем... да ти пратя от Варна ако си решил сам да се справяш , ако не - майстора ще си намери каквото трябва . И аз минах през един голям магазин и човека каза - " няма , само поръчка " , минах през друг ( косе ( босе)) и момчето ги извади от рафта за нула време . Но трябва да си сигурен , че помпата е Бош ВЕ .

        Коментар


        • #19
          От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

          Обади се на 0898778748 - Боби. Той ми смени и на мен уплътненията, като той си осигури комплекта за 20лв. , мисля от Киров. Обади се, обясни му и се разберете кога ще те приеме. Много точно момче - за няма 48ч. заедно с пътуването ми - всичко беше готово. До ден днешен няма проблем, нямам и рекламация, а и той дава гаранция на работата си.
          Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

          Коментар


          • #20
            От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

            Ето това вече е информация!
            Да ще звънна благодаря!
            Мерси Спарки
            В понеделник ще има развитие!

            Коментар


            • #21
              От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

              Къде се намира и работи този Боби?

              Благодаря

              Коментар


              • #22
                От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                В София - Горна Баня. Знаят го като Боби Бош.
                Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                Коментар


                • #23
                  От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                  Тъй, вече официално и моята помпа текна

                  Преди време пак беше почнала, аз реших, че е от щуцера за входящата нафта, този с цедката. Затегнах и капането спря. Преди 2 дни пак прокапа по пода. Днес махнах щуцера, сложих нови дихтунги, почистих за да видя откъде тече. Може би е текло и от него все пак, но сега отчетливо виждам как за 1 минута работа доста се омазнява около капака. Явно съм за смяна на уплътнения.

                  Звънях на телефона даден от колегата Mil68 на този Боби от Горна Баня. Явно е грешен, защото вдига някаква жена, която не познава Боби. Някъде в нета намерих телефон, който се различава от този само по последната цифра, там обаче ми казват, че абонатът не може да бъде набран.

                  Дайте идея за някой дизелджия, който да се справи с процедурата или някакви други координати на този Боби. От съфорумниците знам, че kiki t е дизелджия. Да се обърна ли към него? Далечко е, но ако човекът е си разбира от работата ще мръдна, няма начин. Преди време му бях писал ЛС, но нямам отговор. Дали въобще още работи или просто не влиза тук?

                  На кратко - казвайте къде да ходя да ми профилактират помпата, че отзивите са повечето дизел сервизи варират от горе-долу до кошмар

                  Коментар


                  • #24
                    От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                    Не е спешно , ще върви и така ( и сигурно е вървяла поне от няколко месеца ) , като се стопли и сам ще ги смениш ( ако е само уплътнения ).

                    Коментар


                    • #25
                      От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                      Абе то върви, ама щом капе по земята явно загубите не са много малки. Иначе за вървене върви - само понякога не пали баш от четвърт, както се казва, ами една идея повече върти.

                      Сега се сетих, че предния път като текна го бях държал на улицата на студено. После пристягането на щуцера съвпадна с това, че го прибрах на топло в подземен гараж. Явно това ме е заблудило, че е помогнало. А сега като текна пак отново беше дълго време на минусови температури. Може би уплътнението е на кантар и като се втвърди от студа пропуска, като се стопли и уплътнява. Ако е толкова на кантар се чудя дали няма да помогне леко пристягане на болтовете на капака, колкото да се закрепи до по-благи времена.

                      Иначе съм си правил доста неща по колата, но по помпата някакси не смея да пипам, много отговорно ми идва Още повече, че както съм в подземен гараж ако нещо се обърка и не мога да го запаля трябва да търся някой да го ремонтира на място. Иначе там не може да влезе ни репатрак, ни с нещо да го издърпам навън и колата става паметник.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                        Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                        ...Иначе за вървене върви - само понякога не пали баш от четвърт, както се казва, ами една идея повече върти.
                        Ако иде реч за Терано - приеми че така си пали. Някой път още на първия сгъстил цилиндър, някой път на третия или четвъртия. На мен напопример в момента ми се гевези клапана за гориво (предполагам). ПОнякога не пали дори при дълго въртене, а като изключа от контакт и веднага включа пак и завъртя без да подгрявам, пали от четвърт. Ама сега не ми се занимава да го сменям. И датчика за налягане на маслото сдаде, че и малко е омазнил през клемите, ама и с това не ми се разправя баш сега. И двете са работа за по половин час със все псуването, ама предпочитам по-човешко време за тия занимания.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                          Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                          ......

                          Дайте идея за някой дизелджия, който да се справи с процедурата ......
                          Идеи има, въпроса е, че сега всеки дизел сервиз се е задръстил от счупени, не-палещи и протекли дизели и някак си не върви да му се трупне още един паметник на паркинга!
                          Изчакай по хубаво време и съвета ми е да се свали помпата и да се смени де що има уплътнение, за да няма за трети път "пак протече"!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                            Спарки, в моята глава това се случва, защото като изтече определено количество нафта във времето, в което не съм го карал и реално има въздух в системата. Явно не е такъв случая Така или иначе за съботно-неделна кола това не е нещо, което ми пречи. По-скоро се опитвах да го вържа като симптоматика към проблема. Основната ми драма е, че си тече нафта. Да, като не карам колата 2-3 дни са общо 10мл по земята. Ама де да знам какво става докато карам.

                            Всъщност образува ли се налягане в областта на капака на помпата или там просто е пълно с гориво, което праща подкачващата помпа и когато се изтече определено количество и падне нивото спира да капе? Т.е. явно някъде другаде в помпата се образуват десетките стотици бара налягане за работата на дюзите?

                            Андро, прав си, не бях се замислял, че сега е пиков сезон за дизелджиите

                            И все пак, моля за препоръка на някой проверен и негъзорък човечец, може и на ЛС ако някой има съображения от някакъв характер. Въпреки че не е лошо да стои информацията като публична. Дори си мислех, с оглед на това, че в Нисанския раздел повечето сме печки, да си има дори отделна тема кой при кого е ходил, доволен ли е и т.н. Нещо като каталог на дизел сервизите.

                            P.S. Между другото се чудя дали е голяма драмата със свалянето на помпата. Защото предпочитам да я занеса, отколкото да оставям цялата кола някъде си. Гледам в ръководството, че освен всичко, което се разкача трябва и да се завърти коляновия вал в определено състояние. Не знам дали след това ще е проблемно зацепването и дали въобще е възможно тая помпа да се настрои без колата да е там и да се чуе как работи... Съвет?
                            Последно редактирано от ivokbg; 12-01-17, 09:11.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                              Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                              .....

                              P.S. Между другото се чудя дали е голяма драмата със свалянето на помпата. Защото предпочитам да я занеса, отколкото да оставям цялата кола някъде си. Гледам в ръководството, че освен всичко, което се разкача трябва и да се завърти коляновия вал в определено състояние. Не знам дали след това ще е проблемно зацепването и дали въобще е възможно тая помпа да се настрои без колата да е там и да се чуе как работи... Съвет?
                              Няма драма, когато се работи според ръководството и инструментите.
                              Относно синхронизацията има много ясни белези и всичко е описано.
                              ГНП се настройва на стенд. След монтажа на колата се настройва само аванса, с индикатор, или скенер.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Молба за съвет относно протекла помпа на 27 тди 98 г

                                Може и да бъркам, но точно при тая помпа не виждам коя настройка не може да са направи без стенд.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X