Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 3.0 ТДИ губи масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

    Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
    Не му беше по- добре на мотора, по-шумен беше...
    Ако му сипеш 20W50 съвсем ще утихне. Смяташ ли че от това ще му е по-добре?

    И не на последно място - "по-тънко" масло на стайна температура не значи че е по-тънко в работна температура. Не значи и че смазва по-лошо - това зависи от други качества, които пру пълната синтетика при еднакви други условия са по-добри. Има и разни такива неща като колко дълго си запазва качествата, както и колко добре почиства мръсотиите, например по стените на цилинтрите. Има значение и колко количество за единица време минава през мазителната система, защото се ползва и за охлаждане, особено на турбото и на буталата/буталните болтове. Скапаното на 150000км турбо също трябва да те навежда на едни мисли. Нормално изкарва двойно.

    Тоя мотор не бих го карал с нищо друго освен качествена пълна синтетика, ама ти си знаеш. Не прави компромиси, защото на всичкото отгоре не подлежи на ремонт - скапе ли се - отива на боклука.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

      Как така не подлежи на ремонт? Може ли малко по-конкретно ,защото и аз се опитвам да си избистря основните фактори за притеснение при ZD30. Ако е турбо ,ЕГР и ЕГТ с мед да го намажеш, дори и претенции откъм масло, но такива коментари като твоя ме смразяват и премахват ентусиазма ми...
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • #33
        От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

        Еми няма ремонтен размер бутала и сегменти, например. Задере ли цилиндър, отива на боклука, или се правят селении с набиване на ризи и тем подобни. В същото време има пеоблеми с буталата, както от смазване на буталния болт и недостатъчен дебит масло през него (което уж след януари 2004-та е оправено), отделно има грижи със задръстване на входящия колектор със сажди от EGR-а и последваща работа на част от цилиндрите с по-бедна смес и прегряването им, откъдето се пукат и ако не ги хванеш навреме задират.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

          Онзи ден като разглобвах мотора за да сваля капака па главата,забелязах,че едната дроселова клапа имаше нагар (не много) а другата си беше чиста.Мисля да махам EGR-а.Споделете мнение и идея как да стане и има ли смисъл.
          Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

          Коментар


          • #35
            От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

            Със сажди се запушва се входящия колектор. Клапата не е проблем.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

              спарки в грешка си от няколко години вече се предлага ремонтен комплект за този мотор
              друг е въпроса дали са качествени.първи на пазара бяха турците сега може да има и други

              Коментар


              • #37
                От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                Ремонтният комплект за мене е ако не дай си Боже ZD30 даде фира да се монтира TD27 и проблемите са решени.
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                Коментар


                • #38
                  От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                  Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                  спарки в грешка си от няколко години вече се предлага ремонтен комплект за този мотор
                  друг е въпроса дали са качествени.първи на пазара бяха турците сега може да има и други
                  Не е в грешка Спарки. Това, което се предлага като ремонтен комплект е пълен боклук. Вече няколко мотора идват при мене ремонтирани по този начин и по няколко пъти и резултата е един и същ- тотално задиране на буталата в цилиндрите и пълен блокаж. Имам един куп с такива ремонтни бутала и стават само за боклука. В момента имам Патрол за такъв ремонт- от Хасково е клиента и това, което видях по мотора сътворено от някой некадърник направо ме потресе- единия от датчиците за маслото(този който се намира над стартера), липсваше и кабела от инсталацията, който се връзва на него беше вързан на маса за мотора. Това нещо го виждам за втори път и не мога да си обясня ,как може някой да си помисли че светеща лампа на маслото се гаси така
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 22-11-16, 07:06. Причина: корекция на цитат
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                    Чета в чужди форуми,че ZD30 не държи на високо налягане, до колко е истина? Защото всеки съвременен дизел бячка на над един бар налягане, като има и повече извръщения(главно при европейските дизели). На жената фиестата е с 1.4 tdci и е на 1.1 бар холд, а дори няма и кулер...
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар


                    • #40
                      От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                      Па има логика.Нали и датчика така го гаси!
                      Ма другото са "подробности".Баси
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                        Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                        Чета в чужди форуми,че ZD30 не държи на високо налягане, до колко е истина? Защото всеки съвременен дизел бячка на над един бар налягане, като има и повече извръщения(главно при европейските дизели). На жената фиестата е с 1.4 tdci и е на 1.1 бар холд, а дори няма и кулер...
                        Сравняваш 3-литров дизел с малолитражки. Много са различни.

                        Истина е че на момента има пренадуване, но дали от това се скапва идея нямам. Да се налее нов софтуер не е никакъв проблем, ама до колкото знам са такава сервизна акция няма, а са сменени един куп двигатели гаранционно.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                          Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                          спарки в грешка си от няколко години вече се предлага ремонтен комплект за този мотор
                          друг е въпроса дали са качествени.първи на пазара бяха турците сега може да има и други
                          На който и да е мотор бих сложил бутала единствено оригинални или на утвърдена фирма в тоя занаят, а те май се броят на пръстите на едната ръка и никоя от тях не е турска. Не си струва разправията да разпарчадосваш мотор, еле пък с габаритите на тоя, ако ще влагаш компромисни части, освен ако не го гласиш за продаване, а при конкретния автомобил е малко спорно дали ще си върнеш разликата между това да го продадеш ремонтиран някакси на по-висока цена, или без да се занимаваш, на части, на по-ниска цена. Не виждам как читав ремонт на тоя мотор би излязал по-малко от 1500-2000лв.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                            [QUOTE=Владимир Раденков(vladyas);3056054]
                            Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                            спарки в грешка си от няколко години вече се предлага ремонтен комплект за този мотор
                            друг е въпроса дали са качествени.първи на пазара бяха турците сега може да има и други[/QUO

                            Не е в грешка Спарки. Това, което се предлага като ремонтен комплект е пълен боклук. Вече няколко мотора идват при мене ремонтирани по този начин и по няколко пъти и резултата е един и същ- тотално задиране на буталата в цилиндрите и пълен блокаж. Имам един куп с такива ремонтни бутала и стават само за боклука. В момента имам Патрол за такъв ремонт- от Хасково е клиента и това, което видях по мотора сътворено от някой некадърник направо ме потресе- единия от датчиците за маслото(този който се намира над стартера), липсваше и кабела от инсталацията, който се връзва на него беше вързан на маса за мотора. Това нещо го виждам за втори път и не мога да си обясня ,как може някой да си помисли че светеща лампа на маслото се гаси така
                            Няма как от разтопени вилици и лъжици да направиш качествено бутало. 😀

                            Коментар


                            • #44
                              От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                              напълно съм съгласен,ни все си мисля че от тогава до сега трябва да са пуснали и по читави

                              Коментар


                              • #45
                                От: Терано 3.0 ТДИ губи масло

                                Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                                напълно съм съгласен,ни все си мисля че от тогава до сега трябва да са пуснали и по читави
                                Кой да е пуснал? Нисан въобще не предлагат ремонтни бутала- предлагат се само стандартни. Не случайно номера на мотора се намира на цилиндровата глава. Като заминат лагерите на балансиращите валове, няма от къде да си ги купиш- вървят с блока. Този мотор се ремонтира само със стандартни бутала, дали нови или читави втора употреба все тая- всичко друго е закрепване, колкото да го продадеш. Двигателя въобще не е лош, както го плюват много хора. Има си тънкости при ремонта му и всички счупени мотори, които съм виждал са резултат от нечии опити за ремонти и глупост.
                                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X