Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

    Мерси колега, зная е тази тема и този патрол съм го виждал из Варна,но аз се стремя да запазя до колкото е възможно оригиналния вид на Патрола. Идеята ми е да го подготвя за 50/50 он/офф. Днес ще си изработя удължени биеалетки и ще пусна малко инфо относно направата.
    Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
    Супер е, колега! Ще пусна линк към една подобна тема. Може да ти е от полза.

    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207874

    П.П. Извинявам се. Видях, че си писал в негова тема и явно знаеш за нея.
    NISSAN PATROL Y61 ZD30
    HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

    Коментар


    • #17
      От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

      Ето и малко инфо относно изработването на удължени биалетки:Трябва шарнирен лагер SIKAC 10 M (Πpътoв нaĸpaйниĸ c шapниpeн лaгep cтoмaнa-бpoнз жeнcĸa peзбa d2=26;d3=М10х1,5;d5=19;В=14;С1=10,5;h1=43;l3=21;l4=56;l7=15;W=17; ?=13).Отивате в магазин за крепежи и си копувате болт 200ммХ1.5 със твърдост 8.8 или 10.9, на който главата ще се изреже и ще му се направи резба М10х1.5. Набавяте и следните шайби и гайки за да се получи крайният резултат който е на снимката:
      Така направени биалети се водят ''Hevy Duty'' според Австралийските разбирковци и цената им е космическа. Вчера така направените биалетки ги монтирах и си стоят като оригинални според мен по-този начин става мн здраво и с минимални средства около 50лв към който са вкл цената на нова флашка и върток, е зайгравка е но цената на нови удължени биалети която ми обявиха беше неубусноваано висока. А на 3та снимка се вижда модела по който съм си направил и мойте биалети.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161103_174013.jpg
Прегледи:1
Размер:118.1 КБ
ID:5733159 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SIKAC.jpg
Прегледи:1
Размер:14.4 КБ
ID:5733158 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:KSTB8828ET_x2_a.jpg
Прегледи:1
Размер:98.9 КБ
ID:5733161
      Последно редактирано от мото 1; 04-11-16, 07:58.
      NISSAN PATROL Y61 ZD30
      HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

      Коментар


      • #18
        От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

        Почти съм готов с монтажа на лебедката, ето и малко снимки от вчера и днес: Остана ми да монтирам ролковият водач и след това бронята с бул бара.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161106_161321.jpg
Прегледи:1
Размер:206.6 КБ
ID:5734059Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161105_133730.jpg
Прегледи:1
Размер:280.5 КБ
ID:5734058Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161105_120332.jpg
Прегледи:1
Размер:209.0 КБ
ID:5734057Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161105_120318.jpg
Прегледи:1
Размер:247.5 КБ
ID:5734056Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161105_120313.jpg
Прегледи:1
Размер:259.4 КБ
ID:5734055Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161106_161333.jpg
Прегледи:1
Размер:254.4 КБ
ID:5734060Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161106_161406.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5734061Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161106_161417.jpg
Прегледи:1
Размер:265.2 КБ
ID:5734062Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161106_161446.jpg
Прегледи:1
Размер:203.8 КБ
ID:5734063
        NISSAN PATROL Y61 ZD30
        HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

        Коментар


        • #19
          От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

          Винаги ми е било чудно защо монтирате силовия ключ който трябва да спре лебедката ако контакторите залепнат в коша на джипа?

          Ако нещо такова се случи-докато се отвори капака, докато се стигне до ключа-белята е станала.
          Мястото му е в купето, на една ръка разстояние от шофьора.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

            Ето това е крайният резултат колеги:
            Като допълнение качвам и снимки на механизма за вкл. на задната стабилизираща щанга с удължение 40мм.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161109_174408.jpg
Прегледи:1
Размер:221.8 КБ
ID:5734395Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161108_152902.jpg
Прегледи:1
Размер:90.1 КБ
ID:5734396Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161108_152910.jpg
Прегледи:1
Размер:73.2 КБ
ID:5734397
            NISSAN PATROL Y61 ZD30
            HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

            Коментар


            • #21
              От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' lift Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

              След много умуване и четене из форума, какъв размер и какви гуми ще са подходящи за джипката след лифта и по специално да увелича проходимостта през по сериозни терени се реших да премина от АТ към МТ гуми. От АТ на Йокахама съм мн доволен, но определено при първата по-сериозна кал и съм дотам тествано от лятото. Трябваше да избера по-универсална МТ гума, която се държи добре и на асфалт и по черно понеже джипката не е само за гората. След многото положителни мнения за Тойо се спрях точно на тях и конкретно:
              TOYO Open Country M/T POR 295/70 R17 121P. Голяма дилема имах относно размера на гумите кой ще е най подходящ за моят стил, определено исках да е около 33'' и този размер ми пасна като най близко до изискванията ми. A и джантите, които имам мнoго си ми харесват. Все още обръщам внимание на еститичният вид на джипа за по натам във времето обаче не гарантирам.
              Гумите съм ги поръчал и ги чакам от Дядо Мраз. Ще има снимки след като бъдат монтирани на джипката. Само да отбележа, че зимата си карам чисто зимна гума - да не ме критикувате по този параграф . Ако някой може да сподели някакви мнения относно размера ще е добре.

              Весели празници на всички
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:toyo-open-country-m-t-.jpg
Прегледи:1
Размер:31.6 КБ
ID:5738301

              Последно редактирано от мото 1; 17-12-16, 19:24.
              NISSAN PATROL Y61 ZD30
              HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

              Коментар


              • #22
                От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                Няма такава гума която да се представя сравнително добре и на асфалт, и на кал.
                Това са двете крайности, и междинните решения работят еднакво зле в тях.
                Тази гума нито ще те вади от сериозна кал, нито ще е супер на асфалта. Ма както си решиш.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                  Няма начин без да се направи компромис с поведението на гумата дали ще бъде Силверстоун която е най-караната кална гума или ще бъде чисто шосейна това са двете противоположности, но пред мен стоеше въпроса как да се комбинират двете крайности в еднин компромисенн вариант. И така се спрях на универсалната МТ гума. А за сериозната кал ще си помагам с лебедката или помощ от приятел.
                  NISSAN PATROL Y61 ZD30
                  HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

                  Коментар


                  • #24
                    От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                    Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
                    Няма начин без да се направи компромис с поведението на гумата дали ще бъде Силверстоун която е най-караната кална гума или ще бъде чисто шосейна това са двете противоположности, но пред мен стоеше въпроса как да се комбинират двете крайности в еднин компромисенн вариант. И така се спрях на универсалната МТ гума. А за сериозната кал ще си помагам с лебедката или помощ от приятел.
                    Отличен избор на гума за целите ти колега.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #25
                      От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                      Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
                      Днес пристигна това: ... започнах с монатажа на шнорхела, ето и малко снимки от процеса на работа.Утре следва продължение.[ATTACH=CONFIG]889290[/ATTACH]
                      Колега, ако не е тайна, от къде се сдоби с това шнорхелче и за какви пари? ...че и аз имам мераци да си монтирам нещо такова

                      Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
                      Ето и малко инфо относно изработването на удължени биалетки:Трябва шарнирен лагер SIKAC 10 M (Πpътoв нaĸpaйниĸ c шapниpeн лaгep cтoмaнa-бpoнз жeнcĸa peзбa d2=26;d3=М10х1,5;d5=19;В=14;С1=10,5;h1=43;l3=21;l4=56;l7=15;W=17; ?=13).Отивате в магазин за крепежи и си копувате болт 200ммХ1.5 със твърдост 8.8 или 10.9, на който главата ще се изреже и ще му се направи резба М10х1.5. Набавяте и следните шайби и гайки за да се получи крайният резултат който е на снимката:
                      Така направени биалети се водят ''Hevy Duty'' според Австралийските разбирковци и цената им е космическа. Вчера така направените биалетки ги монтирах и си стоят като оригинални според мен по-този начин става мн здраво и с минимални средства около 50лв към който са вкл цената на нова флашка и върток, е зайгравка е но цената на нови удължени биалети която ми обявиха беше неубусноваано висока. А на 3та снимка се вижда модела по който съм си направил и мойте биалети.
                      [ATTACH=CONFIG]889583[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]889582[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]889585[/ATTACH]
                      Може би, е малко глуповат въпроса ми, но ... за какво е нужно да се удължават тези биелетки ? ... аз си повдигнах патрула с 2" и не виждам проблем с управлението а не съм ги пипал.
                      www.4x4Trips.bg

                      Коментар


                      • #26
                        От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                        Шнорхела е от агнлийски он-лайн магазин за 4х4 части, а биалетите? Ти проблем няма как да видиш, освен това че джипа е мн стегнат и ходовете на мостовете са доста ограничени поради натяга на стабилизиращите щанги. Ако сега си погледниш стабилизиращите щанги ще видиш, че не са в хоризонтално положение а са под голям ъгъл спрямо земята (хоризонтала която е правна точка). Ако караш по пътя с натегнати щанги може и да е по добре и по стабилна в завой, но в момента който стъпиш по черно тогава се усеща, силно препоръчително е да се компенсира лифта чрез удължаването им.
                        Поздрави
                        NISSAN PATROL Y61 ZD30
                        HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

                        Коментар


                        • #27
                          От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                          Биалетките ги очаквай след 2-3 месеца да потропват, а след половин година да хлопат сериозно. Същото се случва и когато се заместят гумените тампони на амовете с подобни лагери - много по-държеливи са на натоварване, но никак не са държеливи на боклуци. Ако измислиш начин да им сложиш някакви маншони, биха изкарали няколко пъти повече, ако самите лагерчета са читави. Китайските в общия случай не са.

                          Играх го тоя филм с такива лагерчета на амовете. Сега съм си с гумени тампони.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                            Мен ако питаш,задната стабилизираща щанга я махай,сравнително добре се държи в завоите с 2+2 инча,оставиш ли я,биалетките дори и удължени обезсмислят задното окачване,на практика блокират ходовете.Най малкото си направи проба,ти сам ще си решиш.
                            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' lift Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                              Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
                              TOYO Open Country M/T POR 295/70 R17 121P.

                              Две години целогодишно без да ги свалям и на на лед и на сняг и на асфалт и в гората и на полето. Има едни тесни процепи, докато те не са износят гумата си държи на лед и на мокър асфалт. На сняг е пълно безгрижие. На старите ми гуми точно тези прорези бяха изтрити и зимно време по Петрохан при по висока скорост джипа въртеше задница.
                              За размер предпочетох олекотения вариант - ЛТ 255/85/16. Джантите при мен са оригинално 16 '' и ги запазих, така повечето гума и въздух компенсира до някаква степен возенето при по стегнатото окачване. В общи линии без да претендирам за екпертност, новата гума си е в пъти по добра от старата и този модел на Тойо по спомен е проектиран за 40% на пътя, 60 % извън пътя.
                              В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                              В. Иванов

                              Коментар


                              • #30
                                От: Оффроуд тунинг Нисан Патрол У61 (2'' Dobinsons, Warn 9.5xp, Safari snorkel)

                                Здравейте,

                                Първо, поздравления за избора на гуми. Вече на две коли карам такива гуми, по-добро досега не съм намерил. Особено за посочените цели.

                                Имам и въпроси - след удължаването на биелетките системата за откачане на стабилизиращата щанга работи ли нормално? Предполагам, че да, но все пак порвърждение от опит има значение. И също така - преди удължаването имаше ли проблеми с нея?

                                Друг въпрос - каква е промяната в комфорта с новото окачване?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X